quote:Op zondag 1 september 2013 22:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
de haters maken haar groot
Is ze in omvang ongetwijfeld alquote:Op zondag 1 september 2013 22:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
de haters maken haar groot
Waarschijnlijk wel jaquote:
Tot morgenquote:
Nee, ben een beetje niets aan het doen eigenlijkquote:
Er zit een Stu op iSketch in de FOK! roomquote:Op zondag 1 september 2013 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ben een beetje niets aan het doen eigenlijk
Dat ben ik nietquote:Op zondag 1 september 2013 22:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Er zit een Stu op iSketch in de FOK! room
jaquote:Op zondag 1 september 2013 23:04 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
ben ji de echte emma stone
gr ria
haters make me famousquote:Op zondag 1 september 2013 23:04 schreef Toto69 het volgende:
Het begint nu ietwat vervelend te worden...
aangenaamquote:Op zondag 1 september 2013 23:04 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
leuk ik ben de echte ria
gr ria
De eckte ria spreekt geen woord Engels.. Je valt door de mand.quote:Op zondag 1 september 2013 23:04 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
haters make me famous
gr ria
Ik stoor me er gelukkig niet aanquote:Op zondag 1 september 2013 23:04 schreef Toto69 het volgende:
Het begint nu ietwat vervelend te worden...
Mother of god.quote:Op zondag 1 september 2013 23:07 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
helaas heb ik een tijdje een kursus gvolgt bij de loi want ik heb gewerkt in een tapijtfabriek en soms hadden we mensen uit duitsland die tapijt wouden kopen, die spreken geen nederlands. dus sorry maar ik kom met feiten jij met leugens. jaloersheidt is een ziekte, beterschap
gr ria
goddamnitquote:Op zondag 1 september 2013 23:07 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
helaas heb ik een tijdje een kursus gvolgt bij de loi want ik heb gewerkt in een tapijtfabriek en soms hadden we mensen uit duitsland die tapijt wouden kopen, die spreken geen nederlands. dus sorry maar ik kom met feiten jij met leugens. jaloersheidt is een ziekte, beterschap
gr ria
Doe dat maarquote:
Nee nog nietquote:Op zondag 1 september 2013 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe dat maar
Nog gehosseld, totobaas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |