Ja, dat lijkt me nog een hele uitdaging voor een vrouw die nog nooit is bevallenquote:
\nee val neerquote:Op zondag 1 september 2013 21:42 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
heey ik ben r ook weer ik probeerde dese zelf te openen met de titel: Rialovers
is het een idee om mij te vernoemen in de startpost aangesien ik hier toch wel hot topic ben
gr ria
Dat kan jij nog niet die rechten heb je nietquote:Op zondag 1 september 2013 21:45 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
vraagje hoe open je een topic
gr ria
Boven het reactieveld rechtsquote:Op zondag 1 september 2013 21:45 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
vraagje hoe open je een topic
gr ria
ik denk dat ji niet de aangewezen persoonlijkheid bent om daaraan te beslisenquote:Op zondag 1 september 2013 21:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat kan jij nog niet die rechten heb je niet
Mijn cola, wat doe je?quote:Op zondag 1 september 2013 21:47 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
ik denk dat ji niet de aangewezen persoonlijkheid bent om daaraan te beslisen
en ik denk dat ik hier wat meer vrienden heb
gr ria
Kun je geen topic openen in SEX? Zoiets als, vraag het Ria? Dat lijkt me wel watquote:
RIA HOOLIGANSquote:Op zondag 1 september 2013 21:47 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
gr ria
Ik ben modquote:Op zondag 1 september 2013 21:47 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
gr ria
Ik haat jequote:
Hoe vaak ben je al belazerd in je leven eigenlijk Riet?quote:Op zondag 1 september 2013 21:49 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
dat wist ik al wij blijven ook uit pure noodzaak bij elkaar
gr ria
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |