denk dat het hamerhaaitje isquote:Op maandag 2 september 2013 00:48 schreef Equalz het volgende:
[..]
Nee ik ook niet maar werd toevallig toenstraks verteld vandaar.
Zonder benzo`s slaap jij nog geen half uur per week volgens mijquote:Op maandag 2 september 2013 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, moet van benzos af. maar mag alleen maar onder huisarts begeleiding dus moet even advies hebben
Niet zo serieus reagerenquote:Op maandag 2 september 2013 00:48 schreef Equalz het volgende:
[..]
Nee ik ook niet maar werd toevallig toenstraks verteld vandaar.
struggles :s :squote:Op maandag 2 september 2013 00:46 schreef supersof het volgende:
ik wet nog niet wat ik aan doe morgen
Jawel straks om 07:30 moet ik weer opstaanquote:Op maandag 2 september 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonder benzo`s slaap jij nog geen half uur per week volgens mij
[..]
Niet zo serieus reagerenMoet jij nog niet naar school?
Bammetjes al gesmeerd?quote:Op maandag 2 september 2013 00:50 schreef Equalz het volgende:
[..]
Jawel straks om 07:30 moet ik weer opstaan...
oiquote:
ja zeker wel ;squote:
tja weet het ook niet man kan niet rest van leven aan benzos elke dag en als ik die dingen niet meer heb opeens afkickverschijnselenquote:Op maandag 2 september 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
Zonder benzo`s slaap jij nog geen half uur per week volgens mij
wat voor afkickverschijnselen?quote:Op maandag 2 september 2013 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tja weet het ook niet man kan niet rest van leven aan benzos elke dag en als ik die dingen niet meer heb opeens afkickverschijnselen
En ik slaap nog kut dus zal wat gezonders moeten vinden
ik ga altijd hardquote:
jaquote:Op maandag 2 september 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wat voor afkickverschijnselen?
[..]
ik ga altijd hard
jij ook?
Ik leef met je mee in je zware levenquote:
net zo hard als Ajax om half 1 hihiquote:
ja krijg dan soms zomaar paniekaanval en ben opgefokt en trillerig.quote:
thanksquote:Op maandag 2 september 2013 00:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik leef met je mee in je zware leven
quote:Op maandag 2 september 2013 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
net zo hard als Ajax om half 1 hihi
doeiquote:Op maandag 2 september 2013 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
net zo hard als Ajax om half 1 hihi
Da`s wel fucked up inderdaad. Snap ook niet dat melatonine niet werkt bij jou danquote:Op maandag 2 september 2013 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja krijg dan soms zomaar paniekaanval en ben opgefokt en trillerig.
Mag ze normaal ook niet langer dan 2 weken achter elkaar hebben he
succes morgenquote:Op maandag 2 september 2013 00:54 schreef supersof het volgende:
oke en nu naar bed!
slaap lekker allen
Dat bepaal ik zelf welquote:Op maandag 2 september 2013 00:54 schreef supersof het volgende:
oke en nu naar bed!
slaap lekker allen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |