quote:
hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 2 september 2013 00:38 schreef Equalz het volgende:
[..]
Mwah beetje gamen, buiten rondhangen met vrienden, stappen, normale "tiener" dingen
16quote:Op maandag 2 september 2013 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik kan straks echt niet meer op normale tijd naar bed
[..]
hoe oud ben je dan?
ik moet morgen 2 uur ergens zijn, word moeilijk te halenquote:Op maandag 2 september 2013 00:39 schreef Fok-it het volgende:
Ik kan straks echt niet meer op normale tijd naar bed
Stop je vol met slaappillen danquote:Op maandag 2 september 2013 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik moet morgen 2 uur ergens zijn, word moeilijk te halen
Was het maar zo...quote:
Mot je heen dan?quote:
Dat zeggen alle 16-jarigenquote:Op maandag 2 september 2013 00:41 schreef Equalz het volgende:
[..]
Was het maar zo...
Ben veel volwassener dan de rest van mijn leeftijdscategorie
Daar heb je wel een punt ja...quote:Op maandag 2 september 2013 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mot je heen dan?
[..]
Dat zeggen alle 16-jarigen
Dus kom nu maar met een goed onderbouwt statement waaruit blijkt dat je grondige bewijzen hebt dat je je daadwerkelijk volwassen gedraagt dan menig leeftijdsgenoot.quote:Op maandag 2 september 2013 00:42 schreef Equalz het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt ja...shit..
Ik kan mijn eigen was doen en me eigen bed opmakenquote:Op maandag 2 september 2013 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus kom nu maar met een goed onderbouwt statement waaruit blijkt dat je grondige bewijzen hebt dat je je daadwerkelijk volwassen gedraagt dan menig leeftijdsgenoot.
quote:Op maandag 2 september 2013 00:44 schreef Equalz het volgende:
[..]
Ik kan me eigen was doen en me eigen bed opmaken
mequote:Op maandag 2 september 2013 00:44 schreef Equalz het volgende:
[..]
Ik kan me eigen was doen en me eigen bed opmaken
Ja weet ik veel wat ik zou moeten zeggen...quote:
Harde feiten, harde feiten Equalz.quote:Op maandag 2 september 2013 00:45 schreef Equalz het volgende:
[..]
Ja weet ik veel wat ik zou moeten zeggen...
Dennisquote:Op maandag 2 september 2013 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Harde feiten, harde feiten Equalz.
quote:
Insomnia had toch een griepje ofzo?quote:
Ik hou geen medische dossiers bij van FOK!-users, mijn excuses.quote:Op maandag 2 september 2013 00:47 schreef Equalz het volgende:
[..]
Insomnia had toch een griepje ofzo?
of was dat hamerhaaitje.. weet niet meer
ben fit op momentquote:Op maandag 2 september 2013 00:47 schreef Equalz het volgende:
[..]
Insomnia had toch een griepje ofzo?
of was dat hamerhaaitje.. weet niet meer
nee, moet van benzos af. maar mag alleen maar onder huisarts begeleiding dus moet even advies hebbenquote:
Nee ik ook niet maar werd toevallig toenstraks verteld vandaar.quote:Op maandag 2 september 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hou geen medische dossiers bij van FOK!-users, mijn excuses.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |