Ach, ieder zijn/haar vermaak. Ik vind het wel leuk zolang het niet elke dag isquote:Op zondag 1 september 2013 23:08 schreef xcachet het volgende:
Wat bezielt je door achter de pc te trollen op die manier
doet dat zelfquote:Op zondag 1 september 2013 23:09 schreef xcachet het volgende:
Als Tjacka hier is zeg even dat ik van hem hou
Was ik te brak voor. En nu te luiquote:
sorry maar nee, geen tijt voor.quote:Op zondag 1 september 2013 23:09 schreef xcachet het volgende:
Als Tjacka hier is zeg even dat ik van hem hou
Hossel K.quote:Op zondag 1 september 2013 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was ik te brak voor. En nu te lui
Nee, gewoon nerveus. Morgen naar Zwolle diploma ophalen en ik móet morgen de mail met mijn adres/ophaalbevestiging vanaf Lisboa Aeroporte ontvangen.quote:
hmmm, minderquote:Op zondag 1 september 2013 23:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, gewoon nerveus. Morgen naar Zwolle diploma ophalen en ik móet morgen de mail met mijn adres/ophaalbevestiging vanaf Lisboa Aeroporte ontvangen.
Inderdaad manquote:Op zondag 1 september 2013 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wel fucked up dat je nog niks hebt dan
Ga wegquote:Op zondag 1 september 2013 23:29 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
sorry maar dat schaar ik onder ''voorbereiding''. iets waar je op dit monent in hebt gefaalt. maar er is altijd ruimte om te leren
gr ria
je zult dit slikken als een erg bittere pil, maar: je zit in de ontkenningsfase. helaas zie ik daar recht door heen en ben ik ook recht door zee. sorry maar dit leer je nog als je ouder wordquote:
Leer eerst eens Nederlands voordat je mij aanspreekt knuppel.quote:Op zondag 1 september 2013 23:36 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
je zult dit slikken als een erg bittere pil, maar: je zit in de ontkenningsfase. helaas zie ik daar recht door heen en ben ik ook recht door zee. sorry maar dit leer je nog als je ouder word
gr ria
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |