Ach, ieder zijn/haar vermaak. Ik vind het wel leuk zolang het niet elke dag isquote:Op zondag 1 september 2013 23:08 schreef xcachet het volgende:
Wat bezielt je door achter de pc te trollen op die manier
doet dat zelfquote:Op zondag 1 september 2013 23:09 schreef xcachet het volgende:
Als Tjacka hier is zeg even dat ik van hem hou
Was ik te brak voor. En nu te luiquote:
sorry maar nee, geen tijt voor.quote:Op zondag 1 september 2013 23:09 schreef xcachet het volgende:
Als Tjacka hier is zeg even dat ik van hem hou
Hossel K.quote:Op zondag 1 september 2013 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was ik te brak voor. En nu te lui
Nee, gewoon nerveus. Morgen naar Zwolle diploma ophalen en ik móet morgen de mail met mijn adres/ophaalbevestiging vanaf Lisboa Aeroporte ontvangen.quote:
hmmm, minderquote:Op zondag 1 september 2013 23:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, gewoon nerveus. Morgen naar Zwolle diploma ophalen en ik móet morgen de mail met mijn adres/ophaalbevestiging vanaf Lisboa Aeroporte ontvangen.
Inderdaad manquote:Op zondag 1 september 2013 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wel fucked up dat je nog niks hebt dan
Ga wegquote:Op zondag 1 september 2013 23:29 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
sorry maar dat schaar ik onder ''voorbereiding''. iets waar je op dit monent in hebt gefaalt. maar er is altijd ruimte om te leren
gr ria
je zult dit slikken als een erg bittere pil, maar: je zit in de ontkenningsfase. helaas zie ik daar recht door heen en ben ik ook recht door zee. sorry maar dit leer je nog als je ouder wordquote:
Leer eerst eens Nederlands voordat je mij aanspreekt knuppel.quote:Op zondag 1 september 2013 23:36 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
je zult dit slikken als een erg bittere pil, maar: je zit in de ontkenningsfase. helaas zie ik daar recht door heen en ben ik ook recht door zee. sorry maar dit leer je nog als je ouder word
gr ria
Ik hoop voor je dat je morgen eindelijk iets hoort man!quote:
Om 22:42 al?quote:
Ik hoop het ook en ook voor het bedrijf, hoor ik morgen niks dan ga ik niet. Simpel.quote:Op zondag 1 september 2013 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je morgen eindelijk iets hoort man!
Ik moet morgen om 6.30am opstaan. Misschien ben ik al moe van die wetenschapquote:Op zondag 1 september 2013 23:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Om 22:42 al?
Ik ben nog totaal niet moe, moet morgen wel een uur eerder uit bed (normaal 12 uur, morgen 11) en naar Zwolle en laatste dingen voorbereiden.
quote:Op zondag 1 september 2013 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 6.30am opstaan. Misschien ben ik al moe van die wetenschap
als je op spelling gaat wijzen geef je je eigen zwakte aan. ik wil met jou in discusie maar je moet wel openstaan (wat je niet doet). hopelijk wordt dit een leermoment voor in jou toekomstquote:Op zondag 1 september 2013 23:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Leer eerst eens Nederlands voordat je mij aanspreekt knuppel.
Nogmaals, kom maar terug wanneer je fatsoenlijk Nederlands kunt schrijven.quote:Op zondag 1 september 2013 23:44 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
als je op spelling gaat wijzen geef je je eigen zwakte aan. ik wil met jou in discusie maar je moet wel openstaan (wat je niet doet). hopelijk wordt dit een leermoment voor in jou toekomst
gr ria
hoi riaquote:Op zondag 1 september 2013 23:44 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
als je op spelling gaat wijzen geef je je eigen zwakte aan. ik wil met jou in discusie maar je moet wel openstaan (wat je niet doet). hopelijk wordt dit een leermoment voor in jou toekomst
gr ria
waarom doe je hoofdletters naar mij toe maar in je vorige post niet? wil je iets bewijzen hoeft niet hoor je hebt al genoeg bewezen in negatieve zin. hopelijk houd jou account geen spiegel voor van hoe jij in het echt bent.quote:Op zondag 1 september 2013 23:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nogmaals, kom maar terug wanneer je fatsoenlijk Nederlands kunt schrijven.
Groetjes Henk
quote:Op zondag 1 september 2013 23:48 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
waarom doe je hoofdletters naar mij toe maar in je vorige post niet? wil je iets bewijzen hoeft niet hoor je hebt al genoeg bewezen in negatieve zin. hopelijk houd jou account geen spiegel voor van hoe jij in het echt bent.
gr ria
riaquote:Op zondag 1 september 2013 23:48 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
waarom doe je hoofdletters naar mij toe maar in je vorige post niet? wil je iets bewijzen hoeft niet hoor je hebt al genoeg bewezen in negatieve zin. hopelijk houd jou account geen spiegel voor van hoe jij in het echt bent.
gr ria
jij bent fan van een tokkie-sport.quote:Op zondag 1 september 2013 23:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]Ik ben jou echt zat met je tokkie-Nederlands.
hap hap hapquote:Op zondag 1 september 2013 23:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nogmaals, kom maar terug wanneer je fatsoenlijk Nederlands kunt schrijven.
Groetjes Henk
Dat zal lekker smaken, dat zal lekker smakenquote:
quote:Op maandag 2 september 2013 00:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zal lekker smaken, dat zal lekker smaken
Eet maar op, eet maar op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |