Ik heb eigenlijk best zin in schoolquote:
opzich hoef je dat hier niet te melden, wat moeten we met die informatie? niemand gaat anders denken of anders handelen omdat we nu weten dat je gaat slapen. denken voordat je post voor een betere wereldquote:
Hij post niet voor een betere wereld, hij post om ons te laten weten dat hij gaat slapen.quote:Op maandag 2 september 2013 00:07 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
opzich hoef je dat hier niet te melden, wat moeten we met die informatie? niemand gaat anders denken of anders handelen omdat we nu weten dat je gaat slapen. denken voordat je post voor een betere wereld
gr ria
Als dit waar was had je deze post niet gemaakt.quote:Op maandag 2 september 2013 00:07 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
niemand gaat anders denken of anders handelen omdat we nu weten dat je gaat slapen.
Whyyquote:Op maandag 2 september 2013 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk best zin in school
interessante lessen, nieuwe mensen en geen AHquote:
ik maak die post niet omdat ik weet dat hij gaat slapen maar omdat hij post. beetje jammer ditquote:Op maandag 2 september 2013 00:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als dit waar was had je deze post niet gemaakt.
GEEN AH?quote:Op maandag 2 september 2013 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
interessante lessen, nieuwe mensen en geen AH
Nee ik bedoel, dat ik niet bij de AH hoef te werkenquote:Op maandag 2 september 2013 00:11 schreef Equalz het volgende:
[..]
GEEN AH?![]()
![]()
Ik zou een andere school zoeken..
Oh, ja okequote:Op maandag 2 september 2013 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
interessante lessen, nieuwe mensen en geen AH
Maar er zit wel een AH?quote:Op maandag 2 september 2013 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik bedoel, dat ik niet bij de AH hoef te werken
hey euqals daar heb jij weer gelijk in bedankt voor je imputquote:Op maandag 2 september 2013 00:09 schreef Equalz het volgende:
[..]
Hij post niet voor een betere wereld, hij post om ons te laten weten dat hij gaat slapen.
net zoals dat jij hendrik s'avonds laat weten dat jij gaat slapen
Geen probleemquote:Op maandag 2 september 2013 00:12 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
hey euqals daar heb jij weer gelijk in bedankt voor je imput
gr ria
ik irriteer me nu al. heb je die gr ria onder ctrl v staan ofzo?quote:Op maandag 2 september 2013 00:16 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
supersof waarom is dat nodig ik hoop dat we ooit opnieuw kunnen beginnen met een frisse start
gr ria
rot op trollquote:Op maandag 2 september 2013 00:17 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
nee ik maak de woorden via het toetsenbord als je dat bedoelt?
gr ria
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |