ja maar denk dat het bij mij iets psychisch is. denk dat ik ook weer naar psych ga binnekort.quote:Op maandag 2 september 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Da`s wel fucked up inderdaad. Snap ook niet dat melatonine niet werkt bij jou dan![]()
Dat mag je elke dag gebruiken en is zelfs nog goed voor je
Wat doe je voor studie?quote:Op maandag 2 september 2013 00:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst dit jaar weer met de studie bezig. Even wennen wel.
Goed plan man, bestaat ook genoeg therapie voor slaap-issuesquote:Op maandag 2 september 2013 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maar denk dat het bij mij iets psychisch is. denk dat ik ook weer naar psych ga binnekort.
ik ga ook binnenkortquote:Op maandag 2 september 2013 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maar denk dat het bij mij iets psychisch is. denk dat ik ook weer naar psych ga binnekort.
Ah, het vak vrije tijd duidelijk al gehaald dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat moet ik me voorstellen bij zo`n studie?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
ja en ook nog wat andere dingen.quote:Op maandag 2 september 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed plan man, bestaat ook genoeg therapie voor slaap-issues
quote:Op maandag 2 september 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, het vak vrije tijd duidelijk al gehaald dus
Haha, wat een beleefde reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat moet ik me voorstellen bij zo`n studie?
Ik doe rechten.![]()
Ik ben beleefdquote:Op maandag 2 september 2013 00:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha, wat een beleefde reactie
Ik doe rechten.
scheelt niet veel dusquote:Op maandag 2 september 2013 00:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha, wat een beleefde reactie
Ik doe rechten.
Hahaquote:Op maandag 2 september 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben beleefd![]()
Ah nice, had ook niet verwacht dat jij zo`n studie zou doen inderdaad
Haha nee manquote:
Nee joh. Rechten is absoluut niet stampen.quote:Op maandag 2 september 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha nee manRechten is alleen maar stampen
nahquote:Op maandag 2 september 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha nee manRechten is alleen maar stampen
Maar hoezo nu pas voor het eerst? Stage ofzo?quote:
Ik bedoel collegejaar. Morgen eerste collegeweek.quote:Op maandag 2 september 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hoezo nu pas voor het eerst? Stage ofzo?
welke uni danquote:Op maandag 2 september 2013 00:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel collegejaar. Morgen eerste collegeweek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |