beter, ik wil wel serieus worden genomenquote:Op maandag 2 september 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je alleen met psychologisch onderzoek
Daar kunnen ze veel uithalen hoorquote:Op maandag 2 september 2013 01:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
beter, ik wil wel serieus worden genomen
Nee, da's waar maar naar mijn ervaring zijn veel nieuwe psychologen toch veel te veel bezig met dingen in boekjes die ze hebben geleerd en zich daar strak aan houdenquote:Op maandag 2 september 2013 01:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je weet dat je geen psycholoog kunt worden zo vanuit de boekjes de bank op, hè?
Nicequote:Op maandag 2 september 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Muziek luisteren, forummen, surfen.
Trustenquote:Op maandag 2 september 2013 01:10 schreef Equalz het volgende:
[..]
Nice![]()
Maar lieve mensen van het nachtleven ik ga mijn bedje opzoeken!
* Dennis sluit zijn oogjes *
Kate is een burgertrut. Pippaquote:
En jij gelooft (niet sarcastisch bedoeld) dat dat jou niet kan helpen bij je slaapprobleem?quote:Op maandag 2 september 2013 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, da's waar maar naar mijn ervaring zijn veel nieuwe psychologen toch veel te veel bezig met dingen in boekjes die ze hebben geleerd en zich daar strak aan houden
oh ja weet ik veel man.quote:Op maandag 2 september 2013 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar kunnen ze veel uithalen hoorMaar ik denk dat jij het anders bedoelt
![]()
Je krijgt geen plaatjes van: Wat voel je hierbij![]()
Zijn andere plaatjes
Daar misschien wel mee, maar da's niet de enige reden dat ik ga. Maar slaapproblemen zijn een veel "exacter" probleem dan andere dingen waar je mee naar psych gaat. (beetje moeilijk uitleggen)quote:Op maandag 2 september 2013 01:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
En jij gelooft (niet sarcastisch bedoeld) dat dat jou niet kan helpen bij je slaapprobleem?
Je moet er open voor staan, anders heeft het geen nut. En je moet ook een beetje geluk hebben.quote:Op maandag 2 september 2013 01:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh ja weet ik veel man.
naja, ik zie het wel, ben normaal veel te nuchter voor dit soort dingen.
en er zullen wel weer twee weken overheen gaan mij kennende.
Waarom ga je er naar toe? Als dat een te persoonlijke vraag is gerust zeggenquote:Op maandag 2 september 2013 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet er open voor staan, anders heeft het geen nut. En je moet ook een beetje geluk hebben.
Ik had eerst 2 kutte en nu eentje die wel gewoon capabel is
gratis theequote:Op maandag 2 september 2013 01:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom ga je er naar toe? Als dat een te persoonlijke vraag is gerust zeggen
R&P / Depressie & Angst #33quote:Op maandag 2 september 2013 01:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom ga je er naar toe? Als dat een te persoonlijke vraag is gerust zeggen
Dat is wel chill daar jaquote:
Dat magquote:
Ik maak vrij weinig mensen op fok belachelijkquote:Op maandag 2 september 2013 01:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
En tog op fok mensen belachelijk maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |