Je moet ook niet aan de studie om 2 uur snachtsquote:Op maandag 2 september 2013 01:56 schreef Tchock het volgende:
'Oh hey de telefoon gaat het is crack even bellen en dan verder met studie' BAM half uur weg.
Toen ik begon was het nog een twee uur 's nachtsquote:Op maandag 2 september 2013 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ook niet aan de studie om 2 uur snachts
wat.quote:Op maandag 2 september 2013 01:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Volgens mij is dit duidelijk RolePlay of niet?
Ik en een vriend hadden een shotgun, die gingen we verkopen maar dan voor nep. Komt er een meid aan en we gaan achter een gebouw, richt opeens een colt op ons. Van een colt ga je niet dood, van een shotgun wel. Wij beginnen te knallen op die meid, komt er een gozer tevoorschijn met een uzi, me vriend knalt hem neer, dat meisje rent weg, ik schiet haar dood, word ik geband voor deathmatching...
Dat je het voor elkaar krijgtquote:Op maandag 2 september 2013 02:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toen ik begon was het nog een twee uur 's nachtsIk moet even iets afschrijven vanavond.
Ik werk meestal het efficiëntst tussen 22:00 en 2:00 of zo. Lekker rustig in huis en in mijn hoofdquote:Op maandag 2 september 2013 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je het voor elkaar krijgt![]()
Ik ben een keer hele nacht doorgegaan, en dan s`ochtends vroeg naar school.
Hele dag als een zombie rond gelopen
Ga jezelf eens niet zo afleiden dan.quote:Op maandag 2 september 2013 02:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik werk meestal het efficiëntst tussen 22:00 en 2:00 of zo. Lekker rustig in huis en in mijn hoofdBegin nu wel echt moe te worden
Maar de keuze is nu doorbikkelen of morgenochtend vroeg dit afmaken en ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat dat laatste absoluut niet gaat lukken.
Moeilijk.quote:Op maandag 2 september 2013 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga jezelf eens niet zo afleiden dan.
Ik merk hetquote:Op maandag 2 september 2013 02:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Eerst maakte ik me huiswerk in de ochtend, bleek er niet veel van te onthouden
Heb ik ook inderdaad. Echt een nachtmensquote:Op maandag 2 september 2013 02:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik werk meestal het efficiëntst tussen 22:00 en 2:00 of zo. Lekker rustig in huis en in mijn hoofdBegin nu wel echt moe te worden
Maar de keuze is nu doorbikkelen of morgenochtend vroeg dit afmaken en ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat dat laatste absoluut niet gaat lukken.
Nee.quote:Op maandag 2 september 2013 02:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mijn huiswerk klinkt zo vreemd, of niet dan
mooiste wat er isquote:Op maandag 2 september 2013 02:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
als ik 16 ben ga ik naar de schietbaan denk
Wat doe je eigenlijk?quote:Op maandag 2 september 2013 02:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Dinsdag naar de school al om 10uur echt dom
Niveau? kbl en gewoon middelbare nog. vmbo moet je opleiding kiezen en ik heb economie gekozenquote:
Als je iemand vind, ik moet dit nog vertaald hebben:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |