Hoezo dat? Ik vind het wel leuk ragende mensenquote:Op maandag 2 september 2013 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
CoD was ik eigenlijk op m'n 12e wel klaar mee
Omdat CoD kut werd na cod4quote:Op maandag 2 september 2013 01:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik vind het wel leuk ragende mensen
Black ops 2 is zwaar overpowerd maar voor de rest vind ik het wel leuk( de enigste die ik speel btw)quote:
GTA 5 ga ik wel kopen jaquote:Op maandag 2 september 2013 01:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Walking dead, max payne, gta, cod.
Dat is het enige wat ik speel
Lekkerquote:Op maandag 2 september 2013 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Idem dito.
Ik ga vers gebakken pannekoeken eten nu
Oh dan al de release?quote:Op maandag 2 september 2013 01:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]Ik ook, nog maar 14dagen en heel wat uren
Je kan hem zelfs snachts op halen op 16sep dus eigenlijk al 17. Gta 5 is golden(al klaar op cd geen changes meer) en volgens mij versturen ze het de 16de en is die de 17de binnen. Waar heb je hem ge pre ordert dan?quote:Op maandag 2 september 2013 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dan al de release?Dan ben ik er niet
Ik ben 2 maanden weg dus dat ga ik sowieso daarna doenquote:Op maandag 2 september 2013 01:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je kan hem zelfs snachts op halen op 16sep dus eigenlijk al 17. Gta 5 is golden(al klaar op cd geen changes meer) en volgens mij versturen ze het de 16de en is die de 17de binnen. Waar heb je hem ge pre ordert dan?
Nee pas een half jaar erna ofzo, ik heb em voor de ps3 gehaald. en als je terug bent is die nog niet uit voor de pc ben ik bangquote:Op maandag 2 september 2013 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben 2 maanden weg dus dat ga ik sowieso daarna doenEn ik wil hem op pc en daar is nog geen release voor toch?
Dat wordt wachten danquote:Op maandag 2 september 2013 01:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee pas een half jaar erna ofzo, ik heb em voor de ps3 gehaald. en als je terug bent is die nog niet uit voor de pc ben ik bang
Uhu, vind de trailers er ook echt ziek uit zienquote:Op maandag 2 september 2013 01:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jep, volgens een vriend van mij bevat de singleplayer 300 missies en online 700, gestoord wel
Ik wil ook wat hebben, kan frikandellen bakken opzich..quote:
Al de official trailer gezien?quote:Op maandag 2 september 2013 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, vind de trailers er ook echt ziek uit zien
[..]
Ik wil ook wat hebben, kan frikandellen bakken opzich..
quote:Op maandag 2 september 2013 01:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Al de official trailer gezien?
frikandellen, al dagen zin inquote:Op maandag 2 september 2013 01:52 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil ook wat hebben, kan frikandellen bakken opzich..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |