abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130731823
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 01:18 schreef Tchock het volgende:

[..]

Heftig man. :{
Jup. Even afwachten allemaal :)
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_130731825
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 01:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:

[..]

En tog op fok mensen belachelijk maken :')
Pyromanen zijn ook mooi materiaal voor psychologen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_130731826
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 01:18 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik maak vrij weinig mensen op fok belachelijk ;)
Soms wel en van mensen met zo achtergrond die weten hoe het is verwacht ik het niet. Maar goed
pi_130731830
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Pyromanen zijn ook mooi materiaal voor psychologen.
Nee ik heb het niet nodig man want het is niet zo erg. Van level 1tm10 zit ik op 4
pi_130731832
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 01:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:

[..]

En tog op fok mensen belachelijk maken :')
Maar sommige flats users vragen er gewoon om :{
pi_130731836
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 01:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:

[..]

Soms wel en van mensen met zo achtergrond die weten hoe het is verwacht ik het niet. Maar goed
Als je het over jezelf hebt. Toen op dat moment vroeg je er ook gewoon om. Nu je gewoon normaal doet heb ik geen probleem met je ;)
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_130731846
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 01:19 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Als je het over jezelf hebt. Toen op dat moment vroeg je er ook gewoon om. Nu je gewoon normaal doet heb ik geen probleem met je ;)
ja oke maar het klinkt tegenstrijdig, maar ja in ieder geval succes er voor de rest mee, en niks aantrekken van mensen die hebben zelf ook wel hun ''geheimpjes'' alleen heb jij nou het ongeluk dat het zo openbaar is :{
pi_130731867
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 01:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:

[..]

ja oke maar het klinkt tegenstrijdig, maar ja in ieder geval succes er voor de rest mee, en niks aantrekken van mensen die hebben zelf ook wel hun ''geheimpjes'' alleen heb jij nou het ongeluk dat het zo openbaar is :{
Zelf voor gekozen :P en ik ben wat dat betreft een open boek, zou ook niet weten waarom je er geheimzinnig over zou moeten doen of zo.
pi_130731885
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 01:22 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Zelf voor gekozen :P en ik ben wat dat betreft een open boek, zou ook niet weten waarom je er geheimzinnig over zou moeten doen of zo.
Naja het maakt je wel een makkelijk slachtoffer zegmaar, ik werd vroeger wel een klein beetje gespest maar dat werd iedereen toen. Maar het blijft wel triest dat mensen zo klote tegen elkaar doen, het levert niks op behalve problemen, en soms zelfs zelfmoord. mensen hun leven worden echt verwoest door zulke figuren, kan er niet zo goed tegen
pi_130731904
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 01:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:

[..]

Naja het maakt je wel een makkelijk slachtoffer zegmaar, ik werd vroeger wel een klein beetje gespest maar dat werd iedereen toen. Maar het blijft wel triest dat mensen zo klote tegen elkaar doen, het levert niks op behalve problemen, en soms zelfs zelfmoord. mensen hun leven worden echt verwoest door zulke figuren, kan er niet zo goed tegen
Oh lol, ik bedoelde meer, ik ben een open boek hier op fok :P In het echt ben ik natuurlijk wel wat terughoudender.

Nee maar goed, dat zelfmoord plegen door dat soort dingen zal toch altijd wel gebeuren. Kan niet ontkennen dat die optie mijn hoofd ook meerdere malen heeft doorcrosst.
pi_130731927
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 01:26 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Oh lol, ik bedoelde meer, ik ben een open boek hier op fok :P In het echt ben ik natuurlijk wel wat terughoudender.

Nee maar goed, dat zelfmoord plegen door dat soort dingen zal toch altijd wel gebeuren. Kan niet ontkennen dat die optie mijn hoofd ook meerdere malen heeft doorcrosst.
Oh zo, ja oke maar op internet is dat sowieso wel.

Ook al denk je er aan gewoon nooit doen, ik heb er wel ooit aan gedacht omdat ik me leven eigenlijk aardig heb verkloot... maar ja je famillie leden veranderen voor goed en je verpest hun leven, en waarom die mensen laten winnen? je word er sterk van, opzich wel raar.
pi_130731932
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 01:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
mdat ik me leven eigenlijk aardig heb verkloot.
Hoe oud? Je bent nog jong toch?
pi_130731935
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 01:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:

[..]

Oh zo, ja oke maar op internet is dat sowieso wel.

Ook al denk je er aan gewoon nooit doen, ik heb er wel ooit aan gedacht omdat ik me leven eigenlijk aardig heb verkloot... maar ja je famillie leden veranderen voor goed en je verpest hun leven, en waarom die mensen laten winnen? je word er sterk van, opzich wel raar.
Enige verschil is dat jij 14 bent en ik 23 :P
Jij kan nog van je jeugd genieten
pi_130731941
Of 15, sorry :+
pi_130731946
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Hoe oud? Je bent nog jong toch?
15 maar wel al een strafblad en dat is toch vrij klote
pi_130731951
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 01:29 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Enige verschil is dat jij 14 bent en ik 23 :P
Jij kan nog van je jeugd genieten
Sorry maar heb het niet helemaal gelezen, nog veel last dan van vroeger of heb je het achter je laten liggen?
pi_130731954
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 01:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:

[..]

15 maar wel al een strafblad en dat is toch vrij klote
Zeker, ik weet niet wat je ambities qua werk zijn?
pi_130731963
uhh

je moest toch naar halt
Groot fan van User Wotte
pi_130731964
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Zeker, ik weet niet wat je ambities qua werk zijn?
Leger. vraag me af of het nog mogelijk is, ik heb zelf me best gedaan om een niveau omhoog te gaan voor een hogere kans op een baan daar
pi_130731966
En gewoon zorgen dat het bij die ene keer blijft. Kun je nog wel eens VOGs krijgen
pi_130731973
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 01:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:

[..]

Leger. vraag me af of het nog mogelijk is, ik heb zelf me best gedaan om een niveau omhoog te gaan voor een hogere kans op een baan daar
Aii, dat is wel kut dan. Denk niet dat dat mogelijk is dan. :{
pi_130731974
quote:
99s.gif Op maandag 2 september 2013 01:31 schreef Tjacka het volgende:
uhh

je moest toch naar halt
Nee, ik zat in een cel en later kwamen onze ouders ophalen en was het: Jullie krijgen een taak en leer straf en een boete
pi_130731977
quote:
99s.gif Op maandag 2 september 2013 01:31 schreef Tjacka het volgende:
uhh

je moest toch naar halt
Staat ook op je strafblad (in tegenstelling tot wat ze propageren)
pi_130731978
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 01:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:

[..]

Sorry maar heb het niet helemaal gelezen, nog veel last dan van vroeger of heb je het achter je laten liggen?
Heeft wel flink wat consequenties gehad ja.
pi_130731980
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Aii, dat is wel kut dan. Denk niet dat dat mogelijk is dan. :{
Misschien rekenen ze het als jeugdzonde? Overigens is het medeplichtigheid, weet niet of dat wat uitmaakt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')