De dood moet afgeschaft worden,quote:Op maandag 2 september 2013 02:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik wil weten wat dit is maar google vertalen maakt er rotzooi van
Der Tod muss abgeschaft werden,
diese verdammte schweinerei muss aufhören.
Wer ein Wort von Trostes spricht,
ist ein verräter.
Nahquote:
Oke danquote:Op maandag 2 september 2013 02:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
De dood moet afgeschaft worden,
deze verdomde zwijnerij moet ophouden.
wie een woord van trots spreekt,
is een verrader.
Ik ookquote:
4 pannekoeken weg gewerkt en daar straks friet en schnitzelquote:
...quote:Op maandag 2 september 2013 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
4 pannekoeken weg gewerkt en daar straks friet en schnitzel
en daarvoor een kebab.
cheat day
Damnquote:Op maandag 2 september 2013 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
4 pannekoeken weg gewerkt en daar straks friet en schnitzel
en daarvoor een kebab.
cheat day
een dag in 3 weken nu.quote:Op maandag 2 september 2013 02:18 schreef Tchock het volgende:
...Dieet dan minder rigoureus zodat je gewoon redelijk normaal kunt eten en je niet een dag van de week helemaal vol hoeft te stoppen?
![]()
waarom nitquote:Op maandag 2 september 2013 02:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
IK eet echt letterlijk niks meer
Omdat ik boos aan word gekeken want ik zou stoer proberen te doen met eten... rare logica maar zodra school is kan ik weer normaal etenquote:
ik snap er niks vanquote:Op maandag 2 september 2013 02:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Omdat ik boos aan word gekeken want ik zou stoer proberen te doen met eten... rare logica maar zodra school is kan ik weer normaal eten
ik ook niet, omdat ik veel eet zou ik me stoer moeten voelen dat denkt me moeder dan. maar ze denkt niet aan het feit dat ik zowat geen vet hebquote:
wtfquote:Op maandag 2 september 2013 02:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ook niet, omdat ik veel eet zou ik me stoer moeten voelen dat denkt me moeder dan. maar ze denkt niet aan het feit dat ik zowat geen vet heb
quote:Op maandag 2 september 2013 02:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ook niet, omdat ik veel eet zou ik me stoer moeten voelen dat denkt me moeder dan. maar ze denkt niet aan het feit dat ik zowat geen vet heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |