SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Groningen creëert bijna nooit uitgespeelde kansenquote:Op zondag 1 september 2013 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Groningen had tot die 1-1 werkelijk geen uitgespeelde kans. Je had ze volledig in de tang. En dan laat je die dikke zo vrij staan. Onbegrijpelijk, echt onbegrijpelijk. Ze stonden erbij en keken ernaar hoe Zeefuik en die Zivkovic de 1-1 inschoten...
Onterecht was het zeker niet gebaseerd op de laatste minuten. Het frustreert me gewoon dat Frank en het technisch hart belachelijk worden gemaakt. Als die fouten van o.a Bojan, Vermeer en het team bij de corner waar de 1-1 uitvalt, er niet waren geweest. Hadden gewoon verdomme 3 punten.quote:Op zondag 1 september 2013 14:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Groningen creëert bijna nooit uitgespeelde kansen. Corners waren wel gevaarlijk, en Ajax creëerde ook erg weinig. Het is natuurlijk onnodig puntverlies, maar onterecht was het niet.
? De lange bal werd constant gespeeld.quote:Op zondag 1 september 2013 14:40 schreef ValHallen het volgende:
Serero speelde trouwens best goed vandaag
Ben ook tegen het opportunisme dat er vaak heerst hoor, al kan ik me wel ergeren aan het opstellen van een Sana. Geef dan de vijf jaar jongere Andersen een kans.quote:Op zondag 1 september 2013 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onterecht was het zeker niet gebaseerd op de laatste minuten. Het frustreert me gewoon dat Frank en het technisch hart belachelijk worden gemaakt. Als die fouten van o.a Bojan, Vermeer en het team bij de corner waar de 1-1 uitvalt, er niet waren geweest. Hadden gewoon verdomme 3 punten.
Elia of Sjon huren van Werder en Benficaquote:Op zondag 1 september 2013 14:41 schreef S0nic het volgende:
Als die Nederlandse flankspeler een huurling is word ik gek
Alsof we gaan kopenquote:Op zondag 1 september 2013 14:41 schreef S0nic het volgende:
Sana heeft ook een tijd de kans niet gekregen, begrijp het opstellen van hem wel. Volgende keer Andersen inderdaad.quote:Op zondag 1 september 2013 14:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ben ook tegen het opportunisme dat er vaak heerst hoor, al kan ik me wel ergeren aan het opstellen van een Sana. Geef dan de vijf jaar jongere Andersen een kans.
Het lijkt wel of Frank de schurft heeft aan kwaliteitquote:Op zondag 1 september 2013 14:43 schreef Heeinz het volgende:
Het is maar goed dat zo'n slechte kutwedstrijd me een stuk minder chagrijnig maakt als ik een kater heb. Wat was dit vreselijk zeg. Laten we nou niet met z'n allen roepen dat Van Rhijn, Poulsen, Schöne, Sigthorsson, Bojan, Sana er allemaal niks van kunnen. Ze zijn gewoon niet goed genoeg, heel simpel. Mag je Frank de Boer ook op aankijken. Weer veel te laat gewisseld. Wel grappig dat Bojan ineens een paar goede acties had. Je zou bijna denken dat we er wat aan hebben.
Geen slecht woord over Marc!quote:Op zondag 1 september 2013 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof we gaan kopen
Marc moet wel fatsoenlijk kunnen zwemmen hè.
Hij heeft hetzelfde als Fischer, wil perse veel scoren om te laten zien hoe goed hij is.quote:Op zondag 1 september 2013 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Bojan goed had gespeeld, dan had hij óf de 0-2 gemaakt, of die bal afgelegd op Schöne. Op dat moment heeft hij het volledig verneukt.
Ja, word je toch schijt en schijt ziek van.quote:Op zondag 1 september 2013 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft hetzelfde als Fischer, wil perse veel scoren om te laten zien hoe goed hij is.
Vond Poulsen en Siggy vandaag veruit de slechtste Ajax spelers. Die 2 halen al het tempo uit de wedstrijd, kunnen helemaal niks met een bal etc etc. Haal je hen eruit scheelt dat al een enorme slok op een borrel.quote:Op zondag 1 september 2013 14:43 schreef Sandersson het volgende:
Knap dat Hoesen laat zien in een kwartier waartoe Sigto in 3 wedstrijden niet eens aan toe komt. Veel meer balvast en dat is essentieel in het positiespel wat Ajax zo graag wil spelen. Dat komt nu voor geen meter uit de verf.
Paar spelers zijn echt ver onder de maat, met name Sana, Poulsen en Schone. De eerste hoef ik niets over te zeggen, man man wat een drama. Veels te speels. De tweede gaat echt continu met de bal achteruit en zakt keer op keer veel te ver terug. Zo krijg je nooit die man meer voorin waardoor je uitgespeelde kansen krijgt. De laatstgenoemde is echt veel te traag in zijn balbehandeling. Voetbalt leuk mee, maar kan niets extra's brengen.
Dat extra's dat heeft bijna niemand meer die vandaag in de basis stond.
Hij doet wel aan verduistering op de werkvloer denk ikquote:Op zondag 1 september 2013 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij brengt ons tenminste niet in financiële problemen.
Ja, al was ik wel blij dat Bojan naarmate de wedstrijd vorderde iets meer acties ging maken.quote:Op zondag 1 september 2013 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, word je toch schijt en schijt ziek van.
Werd er wel blij van inderdaad, alleen die kans hé....quote:Op zondag 1 september 2013 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, al was ik wel blij dat Bojan naarmate de wedstrijd vorderde iets meer acties ging maken.
Poulsen is echt heel slecht geworden. Echt zet lekker Bazoer of Lobotka daar neer. Misschien kan Duarte daar nog uit de voeten.quote:Op zondag 1 september 2013 14:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vond Poulsen en Siggy vandaag veruit de slechtste Ajax spelers. Die 2 halen al het tempo uit de wedstrijd, kunnen helemaal niks met een bal etc etc. Haal je hen eruit scheelt dat al een enorme slok op een borrel.
Duarte kan dat zeker. Tegen PEC Zwolle moet je ook geen Poulsen opstellen, is toch geen ploeg met iets verdedigends oid.quote:Op zondag 1 september 2013 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Poulsen is echt heel slecht geworden. Echt zet lekker Bazoer of Lobotka daar neer. Misschien kan Duarte daar nog uit de voeten.
Helemaal klaar met die Poulsen.
Ja die actie bij die kans was mooi, maar toen dacht hij even dat hij Messi wasquote:Op zondag 1 september 2013 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Werd er wel blij van inderdaad, alleen die kans hé....
En die corner..
Poulsen is nuttig op sommige momenten en dat is het dan ook. Zo tenenkrommend traag.quote:Op zondag 1 september 2013 14:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vond Poulsen en Siggy vandaag veruit de slechtste Ajax spelers. Die 2 halen al het tempo uit de wedstrijd, kunnen helemaal niks met een bal etc etc. Haal je hen eruit scheelt dat al een enorme slok op een borrel.
Dan gaan we zeker met Serero-Schöne-Duarte spelen ofzo. Nog geen topkwaliteit of veel potentie.quote:Op zondag 1 september 2013 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duarte kan dat zeker. Tegen PEC Zwolle moet je ook geen Poulsen opstellen, is toch geen ploeg met iets verdedigends oid.
Die tegengoal.quote:Op zondag 1 september 2013 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die actie bij die kans was mooi, maar toen dacht hij even dat hij Messi was.
En met die corner bedoel je die van Schöne en Sana die lullig werd weggegeven?
Of die tegengoal?
Vind de fout van de tegengoal eerder dit.quote:Op zondag 1 september 2013 14:50 schreef GwaiLow het volgende:
Vermeer helaas een foutje bij de goal. Maar hij heeft ons ook een paar keer goed gered.
Ook niet meer. Poulsen is gewoon te oud geworden. Niks mis mee, kan gebeuren. Laat hem maar belangrijk zijn op zijn Ooijers.quote:Op zondag 1 september 2013 14:49 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Poulsen is nuttig op sommige momenten en dat is het dan ook. Zo tenenkrommend traag.
Wauw.. Zo had ik dat nog niet eens gezien.quote:Op zondag 1 september 2013 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind de fout van de tegengoal eerder dit.
[ afbeelding ]![]()
![]()
. Ik stond erbij en ik keek ernaar.
Ernstig dit. Iedereen staat letterlijk stilquote:Op zondag 1 september 2013 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zwolle is echt wel beter dan het Groningen van vandaag.quote:Op zondag 1 september 2013 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duarte kan dat zeker. Tegen PEC Zwolle moet je ook geen Poulsen opstellen, is toch geen ploeg met iets verdedigends oid.
Dat zeker, maar ik bedoel niet dat het een ploeg is dat zich diep gaat ingraven. Die voetballen juist lekker mee.quote:Op zondag 1 september 2013 14:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zwolle is echt wel beter dan het Groningen van vandaag.
Misschien dat Ajax tegen een betere tegenstander ook zelf beter speelt.quote:Op zondag 1 september 2013 14:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zwolle is echt wel beter dan het Groningen van vandaag.
Dat duel tussen Poulsen en die gast die kopte was ook best treurig. Ze hebben elkaar vast, maar Poulsen probeert niet eens te koppen ofzo.quote:Op zondag 1 september 2013 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Oke bedanktquote:Op zondag 1 september 2013 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Die nummer 36 is Zeefuik hé.
quote:Op zondag 1 september 2013 14:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ernstig dit. Iedereen staat letterlijk stil
Ja rot nou maar op met je corner gejank, om jouw woorden te gebruiken; Vermeer moet die bal klemmen.quote:Op zondag 1 september 2013 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Die nummer 36 is Zeefuik hé.
Van Rhijn ook aubquote:Op zondag 1 september 2013 14:55 schreef Syntix het volgende:
Dus.
Poulsen eruit, Sana eruit en Sightorsson en mss ook Schöne. Voor de rest het team zoals vandaag houden?
Nee, we moeten een goede VM erbij.quote:Op zondag 1 september 2013 14:58 schreef sitting_elfling het volgende:
Gaan we het met Ola John of Elia wel redden?
ZEG NOU EENS EEN KEER DAT HET BIJNA DE HELE WEDSTRIJD NERGENS OP LEEKtwitter:AFCAjax twitterde op zondag 01-09-2013 om 14:55:11'Hier zit een teleurgestelde coach', aldus Frank de Boer. 'Dit was onnodig'. #groaja reageer retweet
quote:Op zondag 1 september 2013 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, we moeten een goede VM erbij.
Type Davids? Galasek?quote:Op zondag 1 september 2013 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hebben we al genoeg hoor. En speelde Moisander en Denswil zo slecht?quote:Op zondag 1 september 2013 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Laten we dan gelijk een centrale verdediger halen.
Voor 10 miljoen is een Nederlands international te halen.quote:Op zondag 1 september 2013 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Laten we dan gelijk een centrale verdediger halen.
Hij heeft niet gezegd dat Ajax gedomineerd heeft, en ze hadden toch weer dik 60% balbezit.quote:Op zondag 1 september 2013 14:59 schreef Heeinz het volgende:
ZEG NOU EENS EEN KEER DAT HET BIJNA DE HELE WEDSTRIJD NERGENS OP LEEKtwitter:AFCAjax twitterde op zondag 01-09-2013 om 14:55:11'Hier zit een teleurgestelde coach', aldus Frank de Boer. 'Dit was onnodig'. #groaja reageer retweet
...quote:Op zondag 1 september 2013 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die hebben we al genoeg hoor. En speelde Moisander en Denswil zo slecht?
Dit was zeker onnodig.quote:Op zondag 1 september 2013 14:59 schreef Heeinz het volgende:
Bazoer, Lobotka, Duarte. 3 spelers die op VM kunnen. Een aankoop zou echt geldverspilling zijn op die positie.quote:Op zondag 1 september 2013 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hebben we al genoeg hoor. En speelde Moisander en Denswil zo slecht?
Poulsen daarentegen kan echt niet meer. We hebben iemand nodig daar die het spel versneld.
Die mogen van mij ook wel op VM. Maar alsjeblieft geen Poulsen meer.quote:Op zondag 1 september 2013 15:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bazoer, Lobotka, Duarte. 3 spelers die op VM kunnen. Een aankoop zou echt geldverspilling zijn op die positie.
Poulsen moet je doorselecteren en Bazoer is er misschien nog niet klaar voor. Is hij het wel, moet je hem gewoon in de basis zetten.quote:Op zondag 1 september 2013 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je snapt niet dat ik sarcastisch was. We hebben VM's zat.
Met één van de drie ben ik al tevredenquote:Op zondag 1 september 2013 15:01 schreef sitting_elfling het volgende:
Kunnen we volgend jaar niet KjH, VdV en Wesley niet ophalen?
Eens, en dan meteen Siggy eruit. Wat een waardeloze spits is dat zegquote:Op zondag 1 september 2013 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mogen van mij ook wel op VM. Maar alsjeblieft geen Poulsen meer.
Poulsen is alleen ok tegen een PSV en Europees, als je onder druk komt te staan, tegen afwachtende ploegen heb je weinig aan hemquote:Op zondag 1 september 2013 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mogen van mij ook wel op VM. Maar alsjeblieft geen Poulsen meer.
Van der Vaart dan het liefste.quote:Op zondag 1 september 2013 15:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Met één van de drie ben ik al tevreden
Poulsen speelde prima. Als het iemand z'n schuld niet is is het hij wel.quote:Op zondag 1 september 2013 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Poulsen moet je doorselecteren en Bazoer is er misschien nog niet klaar voor. Is hij het wel, moet je hem gewoon in de basis zetten.
Jep Hoesen erin.quote:Op zondag 1 september 2013 15:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eens, en dan meteen Siggy eruit. Wat een waardeloze spits is dat zegHoelang mag die gozer nog falen?
Nou nee dan Wesley maarquote:Op zondag 1 september 2013 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van der Vaart dan het liefste.
Dat dus.quote:Op zondag 1 september 2013 15:04 schreef j0rdiiii het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)-kansen-afmaken.html
Goed dat Jan-Joost aanstuurt op een basisplek voor Hoesen. Heel erg nodig een spits die een bal kan vasthouden, er kwamen ook gelijk meer kansen.
quote:Op zondag 1 september 2013 15:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poulsen speelde prima. Als het iemand z'n schuld niet is is het hij wel.
Hij vertraagd de hele boel. Dan heb je ook veel minder aan een Serero.quote:Op zondag 1 september 2013 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Poulsen is alleen ok tegen een PSV en Europees, als je onder druk komt te staan, tegen afwachtende ploegen heb je weinig aan hem
Ik miste de kansen om op tijd de 0-2 te maken.twitter:AFCAjax twitterde op zondag 01-09-2013 om 15:00:14De Boer: 'Ik miste in de tweede helft de alertheid om ten koste van alles een goal te voorkomen.' #groaja reageer retweet
Dat is dan wel weer zo. Al had Denswil wel aanvallend wat slordige momentjes.twitter:AFCAjax twitterde op zondag 01-09-2013 om 15:01:01De Boer: 'Complimenten aan Serero en Denswil. Ze hebben geen fout gemaakt.' #groaja reageer retweet
Ik niet. Ik vond de gehele aanval kut, maar Poulsen niet.quote:Op zondag 1 september 2013 15:04 schreef ValHallen het volgende:
[..], Poulsen speelde echt heel kut vond ik.
Serero speelde goed jaquote:Op zondag 1 september 2013 15:04 schreef Heeinz het volgende:
Ik miste de kansen om op tijd de 0-2 te maken.twitter:AFCAjax twitterde op zondag 01-09-2013 om 15:00:14De Boer: 'Ik miste in de tweede helft de alertheid om ten koste van alles een goal te voorkomen.' #groaja reageer retweet
Dat is dan wel weer zo. Al had Denswil wel aanvallend wat slordige momentjes.twitter:AFCAjax twitterde op zondag 01-09-2013 om 15:01:01De Boer: 'Complimenten aan Serero en Denswil. Ze hebben geen fout gemaakt.' #groaja reageer retweet
Bojan begon wel beter te spelen. Poulsen speelde echt vreselijk.quote:Op zondag 1 september 2013 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vond de gehele aanval kut, maar Poulsen niet.
Minst slechte ..quote:Op zondag 1 september 2013 15:05 schreef ValHallen het volgende:
Serero beste Ajacied vandaag. Hopelijk hebben al die haters dat ook eens gezien
De aanval was ook barslecht ja. Al lijkt Bojan steeds een ietsepietsje beter te worden.quote:Op zondag 1 september 2013 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vond de gehele aanval kut, maar Poulsen niet.
Vond ik juist wel, alleen heeft hij het weer volledig verneukt met zijn obsessie voor het doelpunt.quote:
Dat zegt toch ook heel veel over de restquote:Op zondag 1 september 2013 15:05 schreef ValHallen het volgende:
Serero beste Ajacied vandaag. Hopelijk hebben al die haters dat ook eens gezien
Zo'n speler moet je dichter bij de goal laten spelen, maar goed hij komt toch niet, net als die anderenquote:Op zondag 1 september 2013 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar als VM kan best als de spelverdeler. En dan een halfspeler die echt dynamisch is.
Klopt, maar het zegt ook wat over Serero natuurlijk. Is gewoon een prima speler, heeft veel pech en blessures en slechtgetimede schorsingen gehad.quote:Op zondag 1 september 2013 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zegt toch ook heel veel over de rest
Van Sneijder heb ik sowieso het minst het gevoel dat hij terugkomt. Die gaat nog wel in Amerika of het Midden-Oosten ballen.quote:Op zondag 1 september 2013 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n speler moet je dichter bij de goal laten spelen, maar goed hij komt toch niet, net als die anderen
Ja joh, waarom niet meteen 11 anderenquote:Op zondag 1 september 2013 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cillessen
Ligeon-Moisander-Denswil-Boilesen
Serero-Bazoer-Duarte
aankoop- Hoesen-Bojan
Laat die maar lekker op elkaar inspelen.quote:Op zondag 1 september 2013 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja joh, waarom niet meteen 11 anderen
Ja, laten we Duarte als buitenspeler neerzetten.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2015183[quote]
[b]Op zondag 1 september 2013 15:08 schreef Kun-Aguero het volgende:
Fischer-Bojan-Duarte
De Jong -Bazoer - Schone
Boilesen-Denswil-Moisander-Ligeon
Cilessen
Barazite denk ik nog steeds.quote:Op zondag 1 september 2013 15:09 schreef Heeinz het volgende:
En dan wil ik ook wel eens weten wie Ajax nu wil halen.
We hoeven niet zo lang meer te wachtenquote:Op zondag 1 september 2013 15:09 schreef Heeinz het volgende:
En dan wil ik ook wel eens weten wie Ajax nu wil halen.
Dat kan je beter in oefenwedstrijden doen dan dat je dat in officiële wedstrijden doet.quote:Op zondag 1 september 2013 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat die maar lekker op elkaar inspelen.
Op zich geen gekke gedachte, alleen is hij daarvoor niet gehaald.quote:Op zondag 1 september 2013 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, laten we Duarte als buitenspeler neerzetten.
Jij weet ook dat Frank zo geroemd wordt om zijn rust. Hij gooit niet het hele elftal overhoop als het even niet loopt. Het zal me dan ook niet verbazen als we de volgende wedstrijd weer met nagenoeg dezelfde opstelling spelen.quote:Op zondag 1 september 2013 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cillessen
Ligeon-Moisander-Denswil-Boilesen
Serero-Bazoer-Duarte
aankoop- Hoesen-Bojan
kan wel, speelde hij bij Sparta ookquote:Op zondag 1 september 2013 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien weten we meer als 90 minutes naar de redactie van de Telegraaf gaat vanavond.quote:Op zondag 1 september 2013 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
We hoeven niet zo lang meer te wachten
Wie danquote:Op zondag 1 september 2013 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
We verspelen nu toch al punten. Zal het dan echt zoveel slechter gaan dan dat we vandaag speelden?quote:Op zondag 1 september 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan je beter in oefenwedstrijden doen dan dat je dat in officiële wedstrijden doet.
Dat denk ik ook, al zal Fischer wel starten ipv Sana. Die was wel heel dramatisch.quote:Op zondag 1 september 2013 15:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jij weet ook dat Frank zo geroemd wordt om zijn rust. Hij gooit niet het hele elftal overhoop als het even niet loopt. Het zal me dan ook niet verbazen als we de volgende wedstrijd weer met nagenoeg dezelfde opstelling spelen.
Mij wel, want Duarte is er dan bij en die nieuwe aankoop waarschijnlijk ook.quote:Op zondag 1 september 2013 15:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jij weet ook dat Frank zo geroemd wordt om zijn rust. Hij gooit niet het hele elftal overhoop als het even niet loopt. Het zal me dan ook niet verbazen als we de volgende wedstrijd weer met nagenoeg dezelfde opstelling spelen.
Wat een geniale instelling, werkelijk.quote:Op zondag 1 september 2013 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We verspelen nu toch al punten.
Jij vond dat De Jong niet in Ajax 1 hoorde toch?quote:Op zondag 1 september 2013 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We verspelen nu toch al punten. Zal het dan echt zoveel slechter gaan dan dat we vandaag speelden?
Dit is nu toch het moment om te wisselen. En de Jong kan als hij weer terug is in de spits.
Begin dan maar helemaal opnieuwquote:Op zondag 1 september 2013 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een geniale instelling, werkelijk.
Yes. Moeten we als Ajax supporters maar tevreden zijn met zo'n wanprestatie?quote:Op zondag 1 september 2013 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je er voor gemaakt om constant te janken?
Niet op rechtshalf nee. Als spits vind ik hem prima, beter als Kolbeinn sowieso.quote:Op zondag 1 september 2013 15:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij vond dat De Jong niet in Ajax 1 hoorde toch?
Misschien moeten we daar maar eens niemand op stellenquote:
Ik denk eerlijk gezegd eerder dat Simon Zwartkruis het meldt op Twitter.quote:Op zondag 1 september 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien weten we meer als 90 minutes naar de redactie van de Telegraaf gaat vanavond.
Siggy gaat na dit seizoen toch wegquote:Op zondag 1 september 2013 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet op rechtshalf nee. Als spits vind ik hem prima, beter als Kolbeinn sowieso.
Eriksen.quote:Op zondag 1 september 2013 15:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
De Jong en de Boer leidden ons naar het kampioenschap.
Er gaat een heleboel weg volgend jaar denk ik. Dan krijgen we net als PSV dit jaar een bijna geheel nieuw team.quote:Op zondag 1 september 2013 15:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Siggy gaat na dit seizoen toch weg
Uh, oke.quote:Op zondag 1 september 2013 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
En dat tekent de hele wedstrijd.
Ik denk dat er een idee achter zit.quote:Op zondag 1 september 2013 15:15 schreef plesner het volgende:
Tja dat krijg je als je ieder jaar je beste spelers verkoopt en er middelmaat voor terug haalt.
Arena kopen mag ik hopen dan. Van de beurs afgaan vind ik het echt niet waard om al dat geld te sparen.quote:Op zondag 1 september 2013 15:15 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik denk dat er een idee achter zit.
Nee in de jeugd word denk ik onzettend veel geinvesteerd we hebben er echt een paar toppers rondlopen hoor.quote:Op zondag 1 september 2013 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arena kopen mag ik hopen dan. Van de beurs afgaan vind ik het echt niet waard om al dat geld te sparen.
We hebben genoeg geld om aankopen te doen. Maar het kan ook dat we wachten tot die jeugdspelers doorbreken en dat tegelijkertijd een paar echte directe versterkingen te doen. Dan heb je wel een gouden lichting.quote:Op zondag 1 september 2013 15:17 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee in de jeugd word denk ik onzettend veel geinvesteerd we hebben er echt een paar toppers rondlopen hoor.
Pepe had heel Groningen al het ziekenhuis ingetrapt.quote:Op zondag 1 september 2013 15:18 schreef Kun-Aguero het volgende:
Skrtel had bij die corner allang die Zeefuik weggetrapt.
Ik ben zeer somber over het team van Ajax maar niet over de organisatie.quote:Op zondag 1 september 2013 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben genoeg geld om aankopen te doen. Maar het kan ook dat we wachten tot die jeugdspelers doorbreken en dat tegelijkertijd een paar echte directe versterkingen te doen. Dan heb je wel een gouden lichting.
Wie zijn er veel beter dan?quote:Op zondag 1 september 2013 15:19 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik ben zeer somber over het team van Ajax maar niet over de organisatie.
Mokthar is leuk maar we hebben onzettend veel 15-19 jarige rondlopen die veel beter zijn op dat moment.
Mag toch hopen van wel. Ieder jaar tientallen miljoenen winst maken maar er ondertussen geen ene fuck mee doen, het lijkt Arsenal wel.quote:Op zondag 1 september 2013 15:15 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik denk dat er een idee achter zit.
Klopt. En we zijn pas anderhalf jaar bezig met het veranderen van de hele structuur binnen de club. We zitten in een proces dat simpelweg lang duurt en met pieken en dalen gaat. Nu is het effe minder ja, maar er zit een gedachte achter alles wat ze doen. Heb wat vertrouwen in de staf die ons 3x achter elkaar kampioen heeft gemaakt.quote:Op zondag 1 september 2013 15:17 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee in de jeugd word denk ik onzettend veel geinvesteerd we hebben er echt een paar toppers rondlopen hoor.
Meleg Nouri Andersen Cerny Bay.quote:Op zondag 1 september 2013 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie zijn er veel beter dan?
Cerny misschien ja, maar die komt ook pas over 2/3 jaar bij het 1e denk ik.
Meleg mag het eerst wel eens gaan waarmaken bij Jong Ajax. Andersen is een goede ja, die mag er wel in van mij. Nouri, Cerny en Bay duren nog wel een paar jaar voordat ze in het 1e komen.quote:Op zondag 1 september 2013 15:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Meleg Nouri Andersen Cerny Bay.
Arsenal is een club die een slechte onderhandelaar heeft .quote:Op zondag 1 september 2013 15:20 schreef plesner het volgende:
[..]
Mag toch hopen van wel. Ieder jaar tientallen miljoenen winst maken maar er ondertussen geen ene fuck mee doen, het lijkt Arsenal wel.
Mokthar maakte het bij psv ook niet waar.quote:Op zondag 1 september 2013 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meleg mag het eerst wel eens gaan waarmaken bij Jong Ajax. Andersen is een goede ja, die mag er wel in van mij. Nouri, Cerny en Bay duren nog wel een paar jaar voordat ze in het 1e komen.
Wat moeten we met Eliaquote:
Klopt. Die Siggy zie ik zelden een bal goed aannemen, heeft weinig loopacties de diepte in en komt amper in scoringspositie. Denk dat De Boer volgende week Hoesen opstelt, die alle voorgaande punten wel beheerst, maar wellicht in het afmaken iets minder is.quote:Op zondag 1 september 2013 14:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Voor wat het waard is.twitter:433NL twitterde op zondag 01-09-2013 om 15:20:17EXCLUSIEF | Ajax hoopt Ola John nog voor het sluiten transfermarkt aan selectie toe te voegen. Huur of koop: nog onduidelijk. #433NL reageer retweet
Zal wel huur zijn dan. Weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden, wel prima speler uiteraard.quote:Op zondag 1 september 2013 15:26 schreef Heeinz het volgende:
Voor wat het waard is.twitter:433NL twitterde op zondag 01-09-2013 om 15:20:17EXCLUSIEF | Ajax hoopt Ola John nog voor het sluiten transfermarkt aan selectie toe te voegen. Huur of koop: nog onduidelijk. #433NL reageer retweet
433 vind ik maar nietszeggend.quote:Op zondag 1 september 2013 15:26 schreef Heeinz het volgende:
Brengt in ieder geval wel de nodige diepte.quote:Op zondag 1 september 2013 15:26 schreef CaasS het volgende:
[..]
Zal wel huur zijn dan. Weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden, wel prima speler uiteraard.
Voetbalzone is een kinderkring, heb het daar alsjeblieft niet over...quote:Op zondag 1 september 2013 15:27 schreef Kun-Aguero het volgende:
Och op VZ zitten die neppe Ajacieden weer te janken.
Fischer naar het middenveld? Bojan naar het middenveld of spits?quote:Op zondag 1 september 2013 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Brengt in ieder geval wel de nodige diepte.
koopclub?quote:Op zondag 1 september 2013 15:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Sinds wanneer is Ajax zo'n koopclub geworden?
We gaan echt niet kopen hoor.quote:Op zondag 1 september 2013 15:30 schreef ValHallen het volgende:
Laat het geen huren zijn aub. Huren_!
John moeten we kopen en wanneer hij leuk speelt meteen verkopen we hebben volgend jaar genoeg toptalenten.quote:Op zondag 1 september 2013 15:30 schreef ValHallen het volgende:
Laat het geen huren zijn aub. Huren_!
Kwalitatief is het wel de slechtste.quote:Op zondag 1 september 2013 15:32 schreef Sandersson het volgende:
Genoeg werk aan de winkel in ieder geval. Maar zeg nou zelf, had iemand anders verwacht als je twee bepalende spelers wegvallen en een andere basisspeler ook nog verkocht wordt. Daarbij is Siggy hopeloos uit vorm (of speelt hij op zijn max) en schopt Fischer geen deuk in een pakje boter.
Ik moet zeggen dat het nog wel meeviel hoeveel kansen Groningen kreeg en Ajax had hier ook zomaar kunnen winnen. Was niet heel verdiend geweest, maar goed.
Mensen die hier roepen dat dit het slechtste Ajax aller tijden is, zijn de tijden onder V Basten vergeten toen we zelfs in de ArenA onder druk werden gezet.
Denk het niet hoor maar is ook een non discussie, zinloze vergelijkingenquote:Op zondag 1 september 2013 15:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Kwalitatief is het wel de slechtste.
Siggy is gewoon één van de vele spelers die het spelen onder druk niet aankan. Hij zou een prima spits zijn voor een subtopper waar het niet zoveel uitmaakt als je een keertje niet goed speelt.quote:Op zondag 1 september 2013 15:32 schreef Sandersson het volgende:
Genoeg werk aan de winkel in ieder geval. Maar zeg nou zelf, had iemand anders verwacht als je twee bepalende spelers wegvallen en een andere basisspeler ook nog verkocht wordt. Daarbij is Siggy hopeloos uit vorm (of speelt hij op zijn max) en schopt Fischer geen deuk in een pakje boter.
Ik moet zeggen dat het nog wel meeviel hoeveel kansen Groningen kreeg en Ajax had hier ook zomaar kunnen winnen. Was niet heel verdiend geweest, maar goed.
Mensen die hier roepen dat dit het slechtste Ajax aller tijden is, zijn de tijden onder V Basten vergeten toen we zelfs in de ArenA onder druk werden gezet.
Het maakt geen reet uit want de andere zijnn ook tov nog slechter.quote:Op zondag 1 september 2013 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het niet hoor maar is ook een non discussie, zinloze vergelijkingen
Van der Hoorn, Duarte, eventueel Ola John....quote:
Die staan er pas over een paar jaar.quote:Op zondag 1 september 2013 15:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Van der Hoorn, Duarte, eventueel Ola John....
Dit soort middelmaat moet je toch wel als Ajax zijnde kunnen opleiden???
Echt niet. Ajax van eind jaren 90 met Vierklau, Verlaat, O'Brien, Knopper, Van der Gun, Sier, Tobiasen, Grim, Machlas was nog veel slechter.quote:Op zondag 1 september 2013 15:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Niet binnen één of twee jaarquote:Op zondag 1 september 2013 15:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Arveladze hadden we nog.quote:Op zondag 1 september 2013 15:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Echt niet. Ajax van eind jaren 90 met Vierklau, Verlaat, O'Brien, Knopper, Van der Gun, Sier, Tobiasen, Grim, Machlas was nog veel slechter.
Mwoah, vind ik wel meevallen. Verschil is wel dat er toen veel meer werd uitgegeven en je wellicht op papier betere spelers koopt. Het spel was toentertijd niet om aan te gluren. Met de gerichte aankopen (jeugd) die ze hebben gedaan hoop ik dat er over 2 a 3 jaar een erg talentvolle groep staat.quote:Op zondag 1 september 2013 15:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dat was echt vele malen beterquote:Op zondag 1 september 2013 15:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Echt niet. Ajax van eind jaren 90 met Vierklau, Verlaat, O'Brien, Knopper, Van der Gun, Sier, Tobiasen, Grim, Machlas was nog veel slechter.
En Gronkjaer en Brian Laudrup ook nog. Maar als je dat ajax zag voetballen sprongen de tranen je in de ogen.quote:
Het is gewoon een afmaker, als er geen ballen van de flanken komen heb je meteen ook weinig aan hemquote:Op zondag 1 september 2013 15:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Siggy is gewoon één van de vele spelers die het spelen onder druk niet aankan. Hij zou een prima spits zijn voor een subtopper waar het niet zoveel uitmaakt als je een keertje niet goed speelt.
Ben ik wel met je eensquote:Op zondag 1 september 2013 15:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Met alle respect ze halen ze toch wel 3e graads voetballers hoor.quote:Op zondag 1 september 2013 15:36 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Die staan er pas over een paar jaar.
Hij moet hem nou wel eens even gaan passeren.quote:Op zondag 1 september 2013 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is gewoon een afmaker, als er geen ballen van de flanken komen heb je meteen ook weinig aan hem
Toen hadden we wel Jan van Halstquote:Op zondag 1 september 2013 15:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ola John is echt een goede speler hoor.quote:Op zondag 1 september 2013 15:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Ola John mag ook nog wat spelers voor zich laten volgens mij.
Dat betwijfel ik.quote:Op zondag 1 september 2013 15:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Niet beter dan een Fischer nee.
Vd Hoorn is de enige slechte aankoop.quote:Op zondag 1 september 2013 15:39 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Met alle respect ze halen ze toch wel 3e graads voetballers hoor.
Maher en van Ginkel > Duarte
Rekik, Bruma, Martins Indi en de Vrij staan ook nog steeds hoger aangeschreven dan van den Hoorn
Ola John mag ook nog wat spelers voor zich laten volgens mij.
Vind het gewoon niet des Ajax om dit spelers te transferen. Moet Ola John dan in de plaats spelen van Fischer? Zou jammer zijn.
Ben ik wel met je eens inmiddels, al kan je hem niet verwijten dat ze het aan de buitenkanten niet goed invullen, wisselwerking backs en buitenspelers is er gewoon nietquote:Op zondag 1 september 2013 15:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij moet hem nou wel eens even gaan passeren.
Tegen Barca heel goed.quote:Op zondag 1 september 2013 15:41 schreef ValHallen het volgende:
De paar keer dat ik Ola John zag spelen vorig jaar vond ik hem wel goed. Heeft flinke stappen gemaakt bij Benfica.
Serero was een van de betere, ziet de Boer ookquote:Op zondag 1 september 2013 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.
Wat waren mijn grote vrienden uit Zuid Afrika en Spanje toch weer goed vandaag
quote:Op zondag 1 september 2013 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.
Het eerste jeugdelftal waarvan we wat mogen verwachten is de C1, duurt dus nog even voordat die in Ajax 1 staan.quote:Op zondag 1 september 2013 15:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ach kom op, Serero was één van de beteren en misschien wel de beste vandaag. Bojan had wél eindelijk een paar goeie dingen. ZOU HET DAN TOCH?!!?!?!?!!?!?!quote:Op zondag 1 september 2013 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.
Nou ik vond het weer gewoon ontzettend matig anders.quote:Op zondag 1 september 2013 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero was een van de betere, ziet de Boer ook.
B1 & A1 bedoel je dat is een fantastische lichting.quote:Op zondag 1 september 2013 15:42 schreef TJV het volgende:
[..]
Het eerste jeugdelftal waarvan we wat mogen verwachten is de C1, duurt dus nog even voordat die in Ajax 1 staan.
Jouw mening is inderdaad van groot belang.quote:Op zondag 1 september 2013 15:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou ik vond het weer gewoon ontzettend matig anders.
Ja maar Serero kan bij jou niks goeds doen.quote:Op zondag 1 september 2013 15:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Na rust had de Spanjaard Bojan Krkic bij een 0-1 voorsprong zijn elftal een nieuwe treffer kunnen bezorgen. Hij verzuimde echter de geheel vrijstaande Lasse Schöne te bedienen. Twee minuten later trok Groningen de stand gelijk. De Boer was daar niet blij mee. 'Die moet hij inderdaad afgeven. Het speelt mee dat hij op zoek is naar een doelpunt, maar dan nog moet je in die situatie de juiste keuze maken. Dat deed hij niet.'
Niet alleen Krkic, maar ook Kolbeinn Sigthorsson speelde een ongelukkige wedstrijd. Na een uur werd hij vervangen door Danny Hoesen en die keuze kan misschien een definitief karakter krijgen, beaamde De Boer. 'Dat overweeg je altijd. Er komt een moment dat ik denk: nu moet hij erin.'
Over het spel van zijn elftal was de Ajax-trainer niet geheel ontevreden. 'Groningen zakte in tot aan de middellijn. Dat wisten we van te voren. Eigenlijk was er helemaal geen probleem. Maar als we uiteindelijk de pass naar voren gaven naar de drie spitsen, dan stokte het. Dat is wel voor verbetering vatbaar. Het eerste gedeelte van de opbouw vond ik juist wel goed.'
ah ok, wie vond je dan wel nog een van de betere vandaag?quote:Op zondag 1 september 2013 15:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoesen erin dus.quote:Op zondag 1 september 2013 15:44 schreef Heeinz het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/k(...)&utm_campaign=nieuws
[..]
Jawel maar ik heb er nog weinig van gezien.quote:Op zondag 1 september 2013 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar Serero kan bij jou niks goeds doen.
Maarja nadat we dit seizoen nog geen goede pot hebben gespeeld, allen met Kolbeinn in de basis, mag je toch wel eens wat veranderingen zien.quote:Op zondag 1 september 2013 15:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lijkt normaal gesproken een 1+1.. maar we weten inmiddels hoe dat gaat.
Waren er hoogtepuntjes vandaag dan?quote:Op zondag 1 september 2013 15:44 schreef Adames het volgende:
[..]
ah ok, wie vond je dan wel nog een van de betere vandaag?
Oké.quote:Op zondag 1 september 2013 15:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jawel maar ik heb er nog weinig van gezien.
Is dan de volgende pot pas?quote:Op zondag 1 september 2013 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog 10 dagen wachten tot Wit-Rood genot
Goeiequote:Op zondag 1 september 2013 15:47 schreef DeLachendeVierde het volgende:
vond vooral poulsen weer sterk spelen, goed ingrijpen en overall goede beslissingen
Brillenglazen eens poetsen dan want voor de rest ziet iedereen het.quote:Op zondag 1 september 2013 15:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jawel maar ik heb er nog weinig van gezien.
Ik denk dat onze definities van fantastisch niet geheel hetzelfde zijn.quote:Op zondag 1 september 2013 15:44 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
B1 & A1 bedoel je dat is een fantastische lichting.
Spelen Nouri Walian en Cerny in de C dan ?quote:Op zondag 1 september 2013 15:51 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik denk dat onze definities van fantastisch niet geheel hetzelfde zijn.
Balletje terug, balletje terug... Lijkt Blind welquote:Op zondag 1 september 2013 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Poulsen speelde echt als een afgedropen paasei.
quote:Op zondag 1 september 2013 15:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Balletje terug, balletje terug... Lijkt Blind wel
En Vermeer verdiend wat meer krediet. Hij heeft 3/4 zekere goals voorkomen.
Elia. Wie moet het anders zijn?quote:Op zondag 1 september 2013 14:41 schreef S0nic het volgende:
John is het.quote:Op zondag 1 september 2013 15:58 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Elia. Wie moet het anders zijn?![]()
John? Lijkt me sterk.![]()
En over Robben hoeven we het niet te hebben.![]()
Verder spelen er geen Nederlandse vleugelspelers in het buitenland, behalve Daniel de Ridder, maar die speelt tegenwoordig nergens meer, dus die kun je ook niet huren.![]()
Hij is volgens mij van een investeringsmaatschappij, zou Ajax daar in zee mee gaan?quote:Op zondag 1 september 2013 16:01 schreef Seam het volgende:
John zou erg leuk zijn, maar als het huur is kun je het net zo goed laten.
Alles beter dan Bojan en Fischer op dit momentquote:Op zondag 1 september 2013 16:01 schreef Seam het volgende:
John zou erg leuk zijn, maar als het huur is kun je het net zo goed laten.
Bojan begon eindelijk eens acties te maken, dus ik hou hoop dat het goedkomt.quote:Op zondag 1 september 2013 16:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alles beter dan Bojan en Fischer op dit moment
Ajax hoort te winnen. Dus na elke wedstrijd die niet gewonnen wordt, is de boodschap hetzelfde: boos, teleurgesteld, hadden moeten winnen, waren veel beter, als we er één meer maken dan de tegenstander, dan staan we hier met de drie punten. Tsja...quote:Op zondag 1 september 2013 14:51 schreef Heeinz het volgende:
Het ergste is nog wel dat geen enkele speler heeft gezegd dat het gewoon nergens op leek. Het is allemaal: we hadden kunnen winnen. Als die en die die kans maakt dan.. Nee. Zeg toch eens waar het op staat man.
Ik hoop op een aankoop ja.quote:Op zondag 1 september 2013 16:05 schreef DaveDave09 het volgende:
Bojan moet gewoon 2 goals maken dan komt die los, hoop dat we niemand huren
Het moet zijn "FC Groningen lijdt puntenverlies tegen Ajax". Laten we het wel even realistisch houden.quote:
Bij sociaaldienst ja. Werken met behoud van uitkering.quote:Op zondag 1 september 2013 15:01 schreef sitting_elfling het volgende:
Kunnen we volgend jaar niet KjH, VdV en Wesley niet ophalen?
Siggy McAwesome scoort elke 2 wedstrijden een goal. Minstens. Beetje vertrouwen graag. Bovendien is Hoessen leuk voor Sparta en Roda, maar iets toevoegen aan Ajax doet hij niet. Typisch geval van "op zijn 16e leek het heel wat".quote:Op zondag 1 september 2013 15:04 schreef j0rdiiii het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)-kansen-afmaken.html
Goed dat Jan-Joost aanstuurt op een basisplek voor Hoesen. Heel erg nodig een spits die een bal kan vasthouden, er kwamen ook gelijk meer kansen.
Deze FM-manager wéét.quote:Op zondag 1 september 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat constante geschuif in de opstellingen is nooit goed.
Nee die hebben we al in huis met Bazoer. Blind mag het wat mij betreft gaan proberen op die positie, helemaal tegen voetballende tegenstanders, aangezien ik Boilesen lekker vind spelen op de linksbackpositie. En als de Jong terug is in de spits a.u.b.quote:Op zondag 1 september 2013 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 september 2013 16:14 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Siggy McAwesome scoort elke 2 wedstrijden een goal. Minstens. Beetje vertrouwen graag. Bovendien is Hoessen leuk voor Sparta en Roda, maar iets toevoegen aan Ajax doet hij niet. Typisch geval van "op zijn 16e leek het heel wat".
Lobotka hebben we nog Enoh en Poulsen dus totaal overbodig.quote:Op zondag 1 september 2013 16:15 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Nee die hebben we al in huis met Bazoer. Blind mag het wat mij betreft gaan proberen op die positie, helemaal tegen voetballende tegenstanders, aangezien ik Boilesen lekker vind spelen op de linksbackpositie. En als de Jong terug is in de spits a.u.b.
Zeker, maar die wordt toch nog niet opgesteld.quote:Op zondag 1 september 2013 16:15 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Nee die hebben we al in huis met Bazoer. Blind mag het wat mij betreft gaan proberen op die positie, helemaal tegen voetballende tegenstanders, aangezien ik Boilesen lekker vind spelen op de linksbackpositie. En als de Jong terug is in de spits a.u.b.
Ik zie Enoh echt niet als optie hoor.quote:Op zondag 1 september 2013 16:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Lobotka hebben we nog Enoh en Poulsen dus totaal overbodig.
Iedereen verspeelt momenteel overal punten, dus dat zegt niks. De Jong mét Siggy McAwesome zou bij zonder TastyMcNice zijn. Hoesen is voor noodgevallen.quote:Op zondag 1 september 2013 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We verspelen nu toch al punten. Zal het dan echt zoveel slechter gaan dan dat we vandaag speelden?
Dit is nu toch het moment om te wisselen. En de Jong kan als hij weer terug is in de spits.
quote:Op zondag 1 september 2013 16:10 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Het moet zijn "FC Groningen lijdt puntenverlies tegen Ajax". Laten we het wel even realistisch houden.
quote:Op zondag 1 september 2013 16:10 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Bij sociaaldienst ja. Werken met behoud van uitkering.
quote:Op zondag 1 september 2013 16:14 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Siggy McAwesome scoort elke 2 wedstrijden een goal. Minstens. Beetje vertrouwen graag. Bovendien is Hoessen leuk voor Sparta en Roda, maar iets toevoegen aan Ajax doet hij niet. Typisch geval van "op zijn 16e leek het heel wat".
quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 16:16 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Iedereen verspeelt momenteel overal punten, dus dat zegt niks. De Jong mét Siggy McAwesome zou bij zonder TastyMcNice zijn. Hoesen is voor noodgevallen.
Jij bent echt een ontzettende debiel.quote:Op zondag 1 september 2013 16:16 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Iedereen verspeelt momenteel overal punten, dus dat zegt niks. De Jong mét Siggy McAwesome zou bij zonder TastyMcNice zijn. Hoesen is voor noodgevallen.
Questions questions, answers answers... Je zou een paar dingen kunnen doen.quote:Op zondag 1 september 2013 15:15 schreef Sickert het volgende:
Zit nu Zwolle te kijken, die verdienen minder salaris maar lijken voetbal wel leuker te vinden.
Waarom hebben wij Mokthar niet gehaald voor we aan Bojan begonnen?
En bij Utrecht hebben ze een wat dikkere keeper, die vangt wel de ballen...
Wat hebben wij eraan dat het een nederlander is.quote:Op zondag 1 september 2013 16:22 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Questions questions, answers answers... Je zou een paar dingen kunnen doen.
1) Niet huren zonder optie tot koop
2) Nederlandse spelers voorrang geven
3) Spelers die de NL competitie kennen voorrang geven
4) Zorgen dat je team uitpuilt van de NL internationals, zoals vroagah
5) Beter scouten. Ik heb echt zwaar het idee dat de scouting van Ajax z.u.i.g.t.. No offence, maar ze pakken simpelweg wat voor hun neus ligt of doen rare paniekgrepen. Spelers als Bojan en Duarte, tsja, daar verkoop je geen extra kaartjes mee. Kan me niet voorstellen dat veel Ajacieden op de bank gaan staan voor deze twee. Maar goed, wie weet, met al die ex-spelers binnen de club nu, de connecties van Edwin Kroketkin, een beetje geduld...
stuitendquote:'Ik krijg hem op mijn rechterarm, het liefst had ik hem vastgehouden, maar dat gebeurde niet. Daarom kon Zeefuik hem intikken. Een blunder? Dat kan.'
Ouch. Dat gaat recht door mijn hart.. Aan de ander kant raakt hij de laatste tijd geen pepernooit meer..quote:
Okee. Da's een ander verhaal, maar misschien kan de opstelling iets worden aangepast zodat het beter loopt? Het liep trouwens prima toen Siem nog fit was, misschien is dat het. Maar Siggy McAwesome op de bank zetten, dat nooit (voorlopig).quote:Op zondag 1 september 2013 16:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om de doelpunten. Het hele team draait niet omdat het constant vastloopt bij Sigthorsson.
Ik wed alleen met betrouwbare mensen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:56 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ik durf met jou de weddenschap aan te gaan dat Feyenoord boven ajax gaat eindigen dit seizoen ...
Je heb een grote mond ....dus ga met mij die weddenschap aan voor 100 euro...durf je dat goser?
Communicatie, aanpassen aan land en taal, manier van voetballen, technisch/tactisch.quote:Op zondag 1 september 2013 16:23 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Wat hebben wij eraan dat het een nederlander is.
Nou als de Boer zoiets zegt dan vermoed ik wel dat Hoesen een kans in de basis gaat krijgen de volgende wedstrijd.quote:Op zondag 1 september 2013 15:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lijkt normaal gesproken een 1+1.. maar we weten inmiddels hoe dat gaat.
Scadinaviers doen dat beter dan sommige Nederlanders zelf.quote:Op zondag 1 september 2013 16:36 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Communicatie, aanpassen aan land en taal, manier van voetballen, technisch/tactisch.
Drie fouten, waarvan er een fataal was. En je mag van een keeper verwachten dat hij ook wel een paar ballen tegenhoudt toch? Ajax-onwaardig, hoog tijd voor Cillessen.quote:Op zondag 1 september 2013 14:50 schreef GwaiLow het volgende:
Vermeer helaas een foutje bij de goal. Maar hij heeft ons ook een paar keer goed gered.
Een terugspeelbal van Blind is ook een zekere goal als die oelewapper zijn voet niet tegen die bal zet. Daar staat 'ie toch voor? Siggy staat er om goals te maken. Doet 'ie dat niet, krijgt 'ie ook de volle lading. Dat geldt voor Vermeer idem dito. Ik heb geen drie, vier zekere treffers van Groningen gezien, dat terzijde. Ik heb er dit seizoen al wel weer een stuk of drie vier in ons netje zien gaan die ik zonder enige twijfel op zijn conto bijschrijf.quote:Op zondag 1 september 2013 15:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Balletje terug, balletje terug... Lijkt Blind wel
En Vermeer verdiend wat meer krediet. Hij heeft 3/4 zekere goals voorkomen.
Als hij die bal afgeeft speelde hij gewoon een goede pot.quote:Op zondag 1 september 2013 18:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
vond hem vandaag wel beter dan vorige wedstrijden
Klinkt betrouwbaar.quote:Op zondag 1 september 2013 18:32 schreef stoeltafel het volgende:
Bekijk de tweet van @Random_Voetbal: https://twitter.com/Random_Voetbal/status/374201582981623808
Huur met optie tot koop. 7 miljoen eind van het seizoen.
Leuk percentage voor Twente. Miljoentje denk ik.quote:Op zondag 1 september 2013 18:32 schreef stoeltafel het volgende:
Bekijk de tweet van @Random_Voetbal: https://twitter.com/Random_Voetbal/status/374201582981623808
Hmm... eerst zien dan geloven.quote:Op zondag 1 september 2013 18:32 schreef stoeltafel het volgende:
Random_Voetbal is geen VI, Marca, etc etc.quote:Op zondag 1 september 2013 18:32 schreef stoeltafel het volgende:
Die kerl kan niet eens normaal spellenquote:Op zondag 1 september 2013 18:32 schreef stoeltafel het volgende:
welke ontwikkelingquote:Op zondag 1 september 2013 18:45 schreef Gruisman het volgende:
Ola John erbij zou wel top zijn.. Maar is hij geen linksbuiten? Zal wel de ontwikkeling van Fischer in de weg staan dan
Ajax is een opleidingsclub vol met jonge (en dus grillige) talentvolle spelers, had je dan verwacht dat die altijd top zouden spelenquote:
Inderdaad. Beviel me zeker in die paar minuten.quote:Op zondag 1 september 2013 18:34 schreef TIM-846 het volgende:
Dat ze Zivkovic maar vastleggen voor komende zomer of de zomer erna. Leuk spelertje wordt dat.
Logisch dat hij daar niet het concentratie niveau hoog kan houdenquote:Op zondag 1 september 2013 19:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
Mensen die om cillissen roepen kijken nooit jong Ajax
Ja maar Cillessen heeft ons vorig jaar het kampioenschap bezorgd want kijk zijn reddingen toen Vermeer geblesseerd was dat fort Vermeer nooit dat begrijp je ook welquote:Op zondag 1 september 2013 19:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
Mensen die om cillissen roepen kijken nooit jong Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |