Van Sneijder heb ik sowieso het minst het gevoel dat hij terugkomt. Die gaat nog wel in Amerika of het Midden-Oosten ballen.quote:Op zondag 1 september 2013 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n speler moet je dichter bij de goal laten spelen, maar goed hij komt toch niet, net als die anderen
Ja joh, waarom niet meteen 11 anderenquote:Op zondag 1 september 2013 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cillessen
Ligeon-Moisander-Denswil-Boilesen
Serero-Bazoer-Duarte
aankoop- Hoesen-Bojan
Laat die maar lekker op elkaar inspelen.quote:Op zondag 1 september 2013 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja joh, waarom niet meteen 11 anderen
Ja, laten we Duarte als buitenspeler neerzetten.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2015183[quote]
[b]Op zondag 1 september 2013 15:08 schreef Kun-Aguero het volgende:
Fischer-Bojan-Duarte
De Jong -Bazoer - Schone
Boilesen-Denswil-Moisander-Ligeon
Cilessen
Barazite denk ik nog steeds.quote:Op zondag 1 september 2013 15:09 schreef Heeinz het volgende:
En dan wil ik ook wel eens weten wie Ajax nu wil halen.
We hoeven niet zo lang meer te wachtenquote:Op zondag 1 september 2013 15:09 schreef Heeinz het volgende:
En dan wil ik ook wel eens weten wie Ajax nu wil halen.
Dat kan je beter in oefenwedstrijden doen dan dat je dat in officiële wedstrijden doet.quote:Op zondag 1 september 2013 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat die maar lekker op elkaar inspelen.
Op zich geen gekke gedachte, alleen is hij daarvoor niet gehaald.quote:Op zondag 1 september 2013 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, laten we Duarte als buitenspeler neerzetten.
Jij weet ook dat Frank zo geroemd wordt om zijn rust. Hij gooit niet het hele elftal overhoop als het even niet loopt. Het zal me dan ook niet verbazen als we de volgende wedstrijd weer met nagenoeg dezelfde opstelling spelen.quote:Op zondag 1 september 2013 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cillessen
Ligeon-Moisander-Denswil-Boilesen
Serero-Bazoer-Duarte
aankoop- Hoesen-Bojan
kan wel, speelde hij bij Sparta ookquote:Op zondag 1 september 2013 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien weten we meer als 90 minutes naar de redactie van de Telegraaf gaat vanavond.quote:Op zondag 1 september 2013 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
We hoeven niet zo lang meer te wachten
Wie danquote:Op zondag 1 september 2013 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
We verspelen nu toch al punten. Zal het dan echt zoveel slechter gaan dan dat we vandaag speelden?quote:Op zondag 1 september 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan je beter in oefenwedstrijden doen dan dat je dat in officiële wedstrijden doet.
Dat denk ik ook, al zal Fischer wel starten ipv Sana. Die was wel heel dramatisch.quote:Op zondag 1 september 2013 15:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jij weet ook dat Frank zo geroemd wordt om zijn rust. Hij gooit niet het hele elftal overhoop als het even niet loopt. Het zal me dan ook niet verbazen als we de volgende wedstrijd weer met nagenoeg dezelfde opstelling spelen.
Mij wel, want Duarte is er dan bij en die nieuwe aankoop waarschijnlijk ook.quote:Op zondag 1 september 2013 15:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jij weet ook dat Frank zo geroemd wordt om zijn rust. Hij gooit niet het hele elftal overhoop als het even niet loopt. Het zal me dan ook niet verbazen als we de volgende wedstrijd weer met nagenoeg dezelfde opstelling spelen.
Wat een geniale instelling, werkelijk.quote:Op zondag 1 september 2013 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We verspelen nu toch al punten.
Jij vond dat De Jong niet in Ajax 1 hoorde toch?quote:Op zondag 1 september 2013 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We verspelen nu toch al punten. Zal het dan echt zoveel slechter gaan dan dat we vandaag speelden?
Dit is nu toch het moment om te wisselen. En de Jong kan als hij weer terug is in de spits.
Begin dan maar helemaal opnieuwquote:Op zondag 1 september 2013 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een geniale instelling, werkelijk.
Yes. Moeten we als Ajax supporters maar tevreden zijn met zo'n wanprestatie?quote:Op zondag 1 september 2013 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je er voor gemaakt om constant te janken?
Niet op rechtshalf nee. Als spits vind ik hem prima, beter als Kolbeinn sowieso.quote:Op zondag 1 september 2013 15:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij vond dat De Jong niet in Ajax 1 hoorde toch?
Misschien moeten we daar maar eens niemand op stellenquote:
Ik denk eerlijk gezegd eerder dat Simon Zwartkruis het meldt op Twitter.quote:Op zondag 1 september 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien weten we meer als 90 minutes naar de redactie van de Telegraaf gaat vanavond.
Siggy gaat na dit seizoen toch wegquote:Op zondag 1 september 2013 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet op rechtshalf nee. Als spits vind ik hem prima, beter als Kolbeinn sowieso.
Eriksen.quote:Op zondag 1 september 2013 15:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
De Jong en de Boer leidden ons naar het kampioenschap.
Er gaat een heleboel weg volgend jaar denk ik. Dan krijgen we net als PSV dit jaar een bijna geheel nieuw team.quote:Op zondag 1 september 2013 15:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Siggy gaat na dit seizoen toch weg
Uh, oke.quote:Op zondag 1 september 2013 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
En dat tekent de hele wedstrijd.
Ik denk dat er een idee achter zit.quote:Op zondag 1 september 2013 15:15 schreef plesner het volgende:
Tja dat krijg je als je ieder jaar je beste spelers verkoopt en er middelmaat voor terug haalt.
Arena kopen mag ik hopen dan. Van de beurs afgaan vind ik het echt niet waard om al dat geld te sparen.quote:Op zondag 1 september 2013 15:15 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik denk dat er een idee achter zit.
Nee in de jeugd word denk ik onzettend veel geinvesteerd we hebben er echt een paar toppers rondlopen hoor.quote:Op zondag 1 september 2013 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arena kopen mag ik hopen dan. Van de beurs afgaan vind ik het echt niet waard om al dat geld te sparen.
We hebben genoeg geld om aankopen te doen. Maar het kan ook dat we wachten tot die jeugdspelers doorbreken en dat tegelijkertijd een paar echte directe versterkingen te doen. Dan heb je wel een gouden lichting.quote:Op zondag 1 september 2013 15:17 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee in de jeugd word denk ik onzettend veel geinvesteerd we hebben er echt een paar toppers rondlopen hoor.
Pepe had heel Groningen al het ziekenhuis ingetrapt.quote:Op zondag 1 september 2013 15:18 schreef Kun-Aguero het volgende:
Skrtel had bij die corner allang die Zeefuik weggetrapt.
Ik ben zeer somber over het team van Ajax maar niet over de organisatie.quote:Op zondag 1 september 2013 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben genoeg geld om aankopen te doen. Maar het kan ook dat we wachten tot die jeugdspelers doorbreken en dat tegelijkertijd een paar echte directe versterkingen te doen. Dan heb je wel een gouden lichting.
Wie zijn er veel beter dan?quote:Op zondag 1 september 2013 15:19 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik ben zeer somber over het team van Ajax maar niet over de organisatie.
Mokthar is leuk maar we hebben onzettend veel 15-19 jarige rondlopen die veel beter zijn op dat moment.
Mag toch hopen van wel. Ieder jaar tientallen miljoenen winst maken maar er ondertussen geen ene fuck mee doen, het lijkt Arsenal wel.quote:Op zondag 1 september 2013 15:15 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik denk dat er een idee achter zit.
Klopt. En we zijn pas anderhalf jaar bezig met het veranderen van de hele structuur binnen de club. We zitten in een proces dat simpelweg lang duurt en met pieken en dalen gaat. Nu is het effe minder ja, maar er zit een gedachte achter alles wat ze doen. Heb wat vertrouwen in de staf die ons 3x achter elkaar kampioen heeft gemaakt.quote:Op zondag 1 september 2013 15:17 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee in de jeugd word denk ik onzettend veel geinvesteerd we hebben er echt een paar toppers rondlopen hoor.
Meleg Nouri Andersen Cerny Bay.quote:Op zondag 1 september 2013 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie zijn er veel beter dan?
Cerny misschien ja, maar die komt ook pas over 2/3 jaar bij het 1e denk ik.
Meleg mag het eerst wel eens gaan waarmaken bij Jong Ajax. Andersen is een goede ja, die mag er wel in van mij. Nouri, Cerny en Bay duren nog wel een paar jaar voordat ze in het 1e komen.quote:Op zondag 1 september 2013 15:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Meleg Nouri Andersen Cerny Bay.
Arsenal is een club die een slechte onderhandelaar heeft .quote:Op zondag 1 september 2013 15:20 schreef plesner het volgende:
[..]
Mag toch hopen van wel. Ieder jaar tientallen miljoenen winst maken maar er ondertussen geen ene fuck mee doen, het lijkt Arsenal wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |