Nou ik vond het weer gewoon ontzettend matig anders.quote:Op zondag 1 september 2013 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero was een van de betere, ziet de Boer ook.
B1 & A1 bedoel je dat is een fantastische lichting.quote:Op zondag 1 september 2013 15:42 schreef TJV het volgende:
[..]
Het eerste jeugdelftal waarvan we wat mogen verwachten is de C1, duurt dus nog even voordat die in Ajax 1 staan.
Jouw mening is inderdaad van groot belang.quote:Op zondag 1 september 2013 15:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou ik vond het weer gewoon ontzettend matig anders.
Ja maar Serero kan bij jou niks goeds doen.quote:Op zondag 1 september 2013 15:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Na rust had de Spanjaard Bojan Krkic bij een 0-1 voorsprong zijn elftal een nieuwe treffer kunnen bezorgen. Hij verzuimde echter de geheel vrijstaande Lasse Schöne te bedienen. Twee minuten later trok Groningen de stand gelijk. De Boer was daar niet blij mee. 'Die moet hij inderdaad afgeven. Het speelt mee dat hij op zoek is naar een doelpunt, maar dan nog moet je in die situatie de juiste keuze maken. Dat deed hij niet.'
Niet alleen Krkic, maar ook Kolbeinn Sigthorsson speelde een ongelukkige wedstrijd. Na een uur werd hij vervangen door Danny Hoesen en die keuze kan misschien een definitief karakter krijgen, beaamde De Boer. 'Dat overweeg je altijd. Er komt een moment dat ik denk: nu moet hij erin.'
Over het spel van zijn elftal was de Ajax-trainer niet geheel ontevreden. 'Groningen zakte in tot aan de middellijn. Dat wisten we van te voren. Eigenlijk was er helemaal geen probleem. Maar als we uiteindelijk de pass naar voren gaven naar de drie spitsen, dan stokte het. Dat is wel voor verbetering vatbaar. Het eerste gedeelte van de opbouw vond ik juist wel goed.'
ah ok, wie vond je dan wel nog een van de betere vandaag?quote:Op zondag 1 september 2013 15:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoesen erin dus.quote:Op zondag 1 september 2013 15:44 schreef Heeinz het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/k(...)&utm_campaign=nieuws
[..]
Jawel maar ik heb er nog weinig van gezien.quote:Op zondag 1 september 2013 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar Serero kan bij jou niks goeds doen.
Maarja nadat we dit seizoen nog geen goede pot hebben gespeeld, allen met Kolbeinn in de basis, mag je toch wel eens wat veranderingen zien.quote:Op zondag 1 september 2013 15:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lijkt normaal gesproken een 1+1.. maar we weten inmiddels hoe dat gaat.
Waren er hoogtepuntjes vandaag dan?quote:Op zondag 1 september 2013 15:44 schreef Adames het volgende:
[..]
ah ok, wie vond je dan wel nog een van de betere vandaag?
Oké.quote:Op zondag 1 september 2013 15:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jawel maar ik heb er nog weinig van gezien.
Is dan de volgende pot pas?quote:Op zondag 1 september 2013 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog 10 dagen wachten tot Wit-Rood genot
Goeiequote:Op zondag 1 september 2013 15:47 schreef DeLachendeVierde het volgende:
vond vooral poulsen weer sterk spelen, goed ingrijpen en overall goede beslissingen
Brillenglazen eens poetsen dan want voor de rest ziet iedereen het.quote:Op zondag 1 september 2013 15:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jawel maar ik heb er nog weinig van gezien.
Ik denk dat onze definities van fantastisch niet geheel hetzelfde zijn.quote:Op zondag 1 september 2013 15:44 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
B1 & A1 bedoel je dat is een fantastische lichting.
Spelen Nouri Walian en Cerny in de C dan ?quote:Op zondag 1 september 2013 15:51 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik denk dat onze definities van fantastisch niet geheel hetzelfde zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |