quote:Op zondag 1 september 2013 16:10 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Het moet zijn "FC Groningen lijdt puntenverlies tegen Ajax". Laten we het wel even realistisch houden.
quote:Op zondag 1 september 2013 16:10 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Bij sociaaldienst ja. Werken met behoud van uitkering.
quote:Op zondag 1 september 2013 16:14 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Siggy McAwesome scoort elke 2 wedstrijden een goal. Minstens. Beetje vertrouwen graag. Bovendien is Hoessen leuk voor Sparta en Roda, maar iets toevoegen aan Ajax doet hij niet. Typisch geval van "op zijn 16e leek het heel wat".
quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 16:16 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Iedereen verspeelt momenteel overal punten, dus dat zegt niks. De Jong mét Siggy McAwesome zou bij zonder TastyMcNice zijn. Hoesen is voor noodgevallen.
Jij bent echt een ontzettende debiel.quote:Op zondag 1 september 2013 16:16 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Iedereen verspeelt momenteel overal punten, dus dat zegt niks. De Jong mét Siggy McAwesome zou bij zonder TastyMcNice zijn. Hoesen is voor noodgevallen.
Questions questions, answers answers... Je zou een paar dingen kunnen doen.quote:Op zondag 1 september 2013 15:15 schreef Sickert het volgende:
Zit nu Zwolle te kijken, die verdienen minder salaris maar lijken voetbal wel leuker te vinden.
Waarom hebben wij Mokthar niet gehaald voor we aan Bojan begonnen?
En bij Utrecht hebben ze een wat dikkere keeper, die vangt wel de ballen...
Wat hebben wij eraan dat het een nederlander is.quote:Op zondag 1 september 2013 16:22 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Questions questions, answers answers... Je zou een paar dingen kunnen doen.
1) Niet huren zonder optie tot koop
2) Nederlandse spelers voorrang geven
3) Spelers die de NL competitie kennen voorrang geven
4) Zorgen dat je team uitpuilt van de NL internationals, zoals vroagah
5) Beter scouten. Ik heb echt zwaar het idee dat de scouting van Ajax z.u.i.g.t.. No offence, maar ze pakken simpelweg wat voor hun neus ligt of doen rare paniekgrepen. Spelers als Bojan en Duarte, tsja, daar verkoop je geen extra kaartjes mee. Kan me niet voorstellen dat veel Ajacieden op de bank gaan staan voor deze twee. Maar goed, wie weet, met al die ex-spelers binnen de club nu, de connecties van Edwin Kroketkin, een beetje geduld...
stuitendquote:'Ik krijg hem op mijn rechterarm, het liefst had ik hem vastgehouden, maar dat gebeurde niet. Daarom kon Zeefuik hem intikken. Een blunder? Dat kan.'
Ouch. Dat gaat recht door mijn hart.. Aan de ander kant raakt hij de laatste tijd geen pepernooit meer..quote:
Okee. Da's een ander verhaal, maar misschien kan de opstelling iets worden aangepast zodat het beter loopt? Het liep trouwens prima toen Siem nog fit was, misschien is dat het. Maar Siggy McAwesome op de bank zetten, dat nooit (voorlopig).quote:Op zondag 1 september 2013 16:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om de doelpunten. Het hele team draait niet omdat het constant vastloopt bij Sigthorsson.
Ik wed alleen met betrouwbare mensen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:56 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ik durf met jou de weddenschap aan te gaan dat Feyenoord boven ajax gaat eindigen dit seizoen ...
Je heb een grote mond ....dus ga met mij die weddenschap aan voor 100 euro...durf je dat goser?
Communicatie, aanpassen aan land en taal, manier van voetballen, technisch/tactisch.quote:Op zondag 1 september 2013 16:23 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Wat hebben wij eraan dat het een nederlander is.
Nou als de Boer zoiets zegt dan vermoed ik wel dat Hoesen een kans in de basis gaat krijgen de volgende wedstrijd.quote:Op zondag 1 september 2013 15:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lijkt normaal gesproken een 1+1.. maar we weten inmiddels hoe dat gaat.
Scadinaviers doen dat beter dan sommige Nederlanders zelf.quote:Op zondag 1 september 2013 16:36 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Communicatie, aanpassen aan land en taal, manier van voetballen, technisch/tactisch.
Drie fouten, waarvan er een fataal was. En je mag van een keeper verwachten dat hij ook wel een paar ballen tegenhoudt toch? Ajax-onwaardig, hoog tijd voor Cillessen.quote:Op zondag 1 september 2013 14:50 schreef GwaiLow het volgende:
Vermeer helaas een foutje bij de goal. Maar hij heeft ons ook een paar keer goed gered.
Een terugspeelbal van Blind is ook een zekere goal als die oelewapper zijn voet niet tegen die bal zet. Daar staat 'ie toch voor? Siggy staat er om goals te maken. Doet 'ie dat niet, krijgt 'ie ook de volle lading. Dat geldt voor Vermeer idem dito. Ik heb geen drie, vier zekere treffers van Groningen gezien, dat terzijde. Ik heb er dit seizoen al wel weer een stuk of drie vier in ons netje zien gaan die ik zonder enige twijfel op zijn conto bijschrijf.quote:Op zondag 1 september 2013 15:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Balletje terug, balletje terug... Lijkt Blind wel
En Vermeer verdiend wat meer krediet. Hij heeft 3/4 zekere goals voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |