Balletje terug, balletje terug... Lijkt Blind welquote:Op zondag 1 september 2013 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Poulsen speelde echt als een afgedropen paasei.
quote:Op zondag 1 september 2013 15:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Balletje terug, balletje terug... Lijkt Blind wel
En Vermeer verdiend wat meer krediet. Hij heeft 3/4 zekere goals voorkomen.
Elia. Wie moet het anders zijn?quote:Op zondag 1 september 2013 14:41 schreef S0nic het volgende:
Als die Nederlandse flankspeler een huurling is word ik gek
John is het.quote:Op zondag 1 september 2013 15:58 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Elia. Wie moet het anders zijn?![]()
John? Lijkt me sterk.![]()
En over Robben hoeven we het niet te hebben.![]()
Verder spelen er geen Nederlandse vleugelspelers in het buitenland, behalve Daniel de Ridder, maar die speelt tegenwoordig nergens meer, dus die kun je ook niet huren.![]()
Hij is volgens mij van een investeringsmaatschappij, zou Ajax daar in zee mee gaan?quote:Op zondag 1 september 2013 16:01 schreef Seam het volgende:
John zou erg leuk zijn, maar als het huur is kun je het net zo goed laten.
Alles beter dan Bojan en Fischer op dit momentquote:Op zondag 1 september 2013 16:01 schreef Seam het volgende:
John zou erg leuk zijn, maar als het huur is kun je het net zo goed laten.
Bojan begon eindelijk eens acties te maken, dus ik hou hoop dat het goedkomt.quote:Op zondag 1 september 2013 16:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alles beter dan Bojan en Fischer op dit moment
Ajax hoort te winnen. Dus na elke wedstrijd die niet gewonnen wordt, is de boodschap hetzelfde: boos, teleurgesteld, hadden moeten winnen, waren veel beter, als we er één meer maken dan de tegenstander, dan staan we hier met de drie punten. Tsja...quote:Op zondag 1 september 2013 14:51 schreef Heeinz het volgende:
Het ergste is nog wel dat geen enkele speler heeft gezegd dat het gewoon nergens op leek. Het is allemaal: we hadden kunnen winnen. Als die en die die kans maakt dan.. Nee. Zeg toch eens waar het op staat man.
Ik hoop op een aankoop ja.quote:Op zondag 1 september 2013 16:05 schreef DaveDave09 het volgende:
Bojan moet gewoon 2 goals maken dan komt die los, hoop dat we niemand huren
Het moet zijn "FC Groningen lijdt puntenverlies tegen Ajax". Laten we het wel even realistisch houden.quote:
Bij sociaaldienst ja. Werken met behoud van uitkering.quote:Op zondag 1 september 2013 15:01 schreef sitting_elfling het volgende:
Kunnen we volgend jaar niet KjH, VdV en Wesley niet ophalen?
Siggy McAwesome scoort elke 2 wedstrijden een goal. Minstens. Beetje vertrouwen graag. Bovendien is Hoessen leuk voor Sparta en Roda, maar iets toevoegen aan Ajax doet hij niet. Typisch geval van "op zijn 16e leek het heel wat".quote:Op zondag 1 september 2013 15:04 schreef j0rdiiii het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)-kansen-afmaken.html
Goed dat Jan-Joost aanstuurt op een basisplek voor Hoesen. Heel erg nodig een spits die een bal kan vasthouden, er kwamen ook gelijk meer kansen.
Deze FM-manager wéét.quote:Op zondag 1 september 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat constante geschuif in de opstellingen is nooit goed.
Nee die hebben we al in huis met Bazoer. Blind mag het wat mij betreft gaan proberen op die positie, helemaal tegen voetballende tegenstanders, aangezien ik Boilesen lekker vind spelen op de linksbackpositie. En als de Jong terug is in de spits a.u.b.quote:Op zondag 1 september 2013 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, we moeten een goede VM erbij.
quote:Op zondag 1 september 2013 16:14 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Siggy McAwesome scoort elke 2 wedstrijden een goal. Minstens. Beetje vertrouwen graag. Bovendien is Hoessen leuk voor Sparta en Roda, maar iets toevoegen aan Ajax doet hij niet. Typisch geval van "op zijn 16e leek het heel wat".
Lobotka hebben we nog Enoh en Poulsen dus totaal overbodig.quote:Op zondag 1 september 2013 16:15 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Nee die hebben we al in huis met Bazoer. Blind mag het wat mij betreft gaan proberen op die positie, helemaal tegen voetballende tegenstanders, aangezien ik Boilesen lekker vind spelen op de linksbackpositie. En als de Jong terug is in de spits a.u.b.
Zeker, maar die wordt toch nog niet opgesteld.quote:Op zondag 1 september 2013 16:15 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Nee die hebben we al in huis met Bazoer. Blind mag het wat mij betreft gaan proberen op die positie, helemaal tegen voetballende tegenstanders, aangezien ik Boilesen lekker vind spelen op de linksbackpositie. En als de Jong terug is in de spits a.u.b.
Ik zie Enoh echt niet als optie hoor.quote:Op zondag 1 september 2013 16:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Lobotka hebben we nog Enoh en Poulsen dus totaal overbodig.
Iedereen verspeelt momenteel overal punten, dus dat zegt niks. De Jong mét Siggy McAwesome zou bij zonder TastyMcNice zijn. Hoesen is voor noodgevallen.quote:Op zondag 1 september 2013 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We verspelen nu toch al punten. Zal het dan echt zoveel slechter gaan dan dat we vandaag speelden?
Dit is nu toch het moment om te wisselen. En de Jong kan als hij weer terug is in de spits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |