Duarte kan dat zeker. Tegen PEC Zwolle moet je ook geen Poulsen opstellen, is toch geen ploeg met iets verdedigends oid.quote:Op zondag 1 september 2013 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Poulsen is echt heel slecht geworden. Echt zet lekker Bazoer of Lobotka daar neer. Misschien kan Duarte daar nog uit de voeten.
Helemaal klaar met die Poulsen.
Ja die actie bij die kans was mooi, maar toen dacht hij even dat hij Messi wasquote:Op zondag 1 september 2013 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Werd er wel blij van inderdaad, alleen die kans hé....
En die corner..
Poulsen is nuttig op sommige momenten en dat is het dan ook. Zo tenenkrommend traag.quote:Op zondag 1 september 2013 14:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vond Poulsen en Siggy vandaag veruit de slechtste Ajax spelers. Die 2 halen al het tempo uit de wedstrijd, kunnen helemaal niks met een bal etc etc. Haal je hen eruit scheelt dat al een enorme slok op een borrel.
Dan gaan we zeker met Serero-Schöne-Duarte spelen ofzo. Nog geen topkwaliteit of veel potentie.quote:Op zondag 1 september 2013 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duarte kan dat zeker. Tegen PEC Zwolle moet je ook geen Poulsen opstellen, is toch geen ploeg met iets verdedigends oid.
Die tegengoal.quote:Op zondag 1 september 2013 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die actie bij die kans was mooi, maar toen dacht hij even dat hij Messi was.
En met die corner bedoel je die van Schöne en Sana die lullig werd weggegeven?
Of die tegengoal?
Vind de fout van de tegengoal eerder dit.quote:Op zondag 1 september 2013 14:50 schreef GwaiLow het volgende:
Vermeer helaas een foutje bij de goal. Maar hij heeft ons ook een paar keer goed gered.
Ook niet meer. Poulsen is gewoon te oud geworden. Niks mis mee, kan gebeuren. Laat hem maar belangrijk zijn op zijn Ooijers.quote:Op zondag 1 september 2013 14:49 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Poulsen is nuttig op sommige momenten en dat is het dan ook. Zo tenenkrommend traag.
Wauw.. Zo had ik dat nog niet eens gezien.quote:Op zondag 1 september 2013 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind de fout van de tegengoal eerder dit.
[ afbeelding ]![]()
![]()
. Ik stond erbij en ik keek ernaar.
Ernstig dit. Iedereen staat letterlijk stilquote:Op zondag 1 september 2013 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zwolle is echt wel beter dan het Groningen van vandaag.quote:Op zondag 1 september 2013 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duarte kan dat zeker. Tegen PEC Zwolle moet je ook geen Poulsen opstellen, is toch geen ploeg met iets verdedigends oid.
Dat zeker, maar ik bedoel niet dat het een ploeg is dat zich diep gaat ingraven. Die voetballen juist lekker mee.quote:Op zondag 1 september 2013 14:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zwolle is echt wel beter dan het Groningen van vandaag.
Misschien dat Ajax tegen een betere tegenstander ook zelf beter speelt.quote:Op zondag 1 september 2013 14:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zwolle is echt wel beter dan het Groningen van vandaag.
Dat duel tussen Poulsen en die gast die kopte was ook best treurig. Ze hebben elkaar vast, maar Poulsen probeert niet eens te koppen ofzo.quote:Op zondag 1 september 2013 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Oke bedanktquote:Op zondag 1 september 2013 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Die nummer 36 is Zeefuik hé.
quote:Op zondag 1 september 2013 14:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ernstig dit. Iedereen staat letterlijk stil
Ja rot nou maar op met je corner gejank, om jouw woorden te gebruiken; Vermeer moet die bal klemmen.quote:Op zondag 1 september 2013 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Die nummer 36 is Zeefuik hé.
Van Rhijn ook aubquote:Op zondag 1 september 2013 14:55 schreef Syntix het volgende:
Dus.
Poulsen eruit, Sana eruit en Sightorsson en mss ook Schöne. Voor de rest het team zoals vandaag houden?
Nee, we moeten een goede VM erbij.quote:Op zondag 1 september 2013 14:58 schreef sitting_elfling het volgende:
Gaan we het met Ola John of Elia wel redden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |