ZEG NOU EENS EEN KEER DAT HET BIJNA DE HELE WEDSTRIJD NERGENS OP LEEKtwitter:AFCAjax twitterde op zondag 01-09-2013 om 14:55:11'Hier zit een teleurgestelde coach', aldus Frank de Boer. 'Dit was onnodig'. #groaja reageer retweet
quote:Op zondag 1 september 2013 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, we moeten een goede VM erbij.
Type Davids? Galasek?quote:Op zondag 1 september 2013 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, we moeten een goede VM erbij.
Die hebben we al genoeg hoor. En speelde Moisander en Denswil zo slecht?quote:Op zondag 1 september 2013 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Laten we dan gelijk een centrale verdediger halen.
Voor 10 miljoen is een Nederlands international te halen.quote:Op zondag 1 september 2013 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Laten we dan gelijk een centrale verdediger halen.
Hij heeft niet gezegd dat Ajax gedomineerd heeft, en ze hadden toch weer dik 60% balbezit.quote:Op zondag 1 september 2013 14:59 schreef Heeinz het volgende:
ZEG NOU EENS EEN KEER DAT HET BIJNA DE HELE WEDSTRIJD NERGENS OP LEEKtwitter:AFCAjax twitterde op zondag 01-09-2013 om 14:55:11'Hier zit een teleurgestelde coach', aldus Frank de Boer. 'Dit was onnodig'. #groaja reageer retweet
...quote:Op zondag 1 september 2013 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die hebben we al genoeg hoor. En speelde Moisander en Denswil zo slecht?
Dit was zeker onnodig.quote:Op zondag 1 september 2013 14:59 schreef Heeinz het volgende:
Bazoer, Lobotka, Duarte. 3 spelers die op VM kunnen. Een aankoop zou echt geldverspilling zijn op die positie.quote:Op zondag 1 september 2013 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hebben we al genoeg hoor. En speelde Moisander en Denswil zo slecht?
Poulsen daarentegen kan echt niet meer. We hebben iemand nodig daar die het spel versneld.
Die mogen van mij ook wel op VM. Maar alsjeblieft geen Poulsen meer.quote:Op zondag 1 september 2013 15:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bazoer, Lobotka, Duarte. 3 spelers die op VM kunnen. Een aankoop zou echt geldverspilling zijn op die positie.
Poulsen moet je doorselecteren en Bazoer is er misschien nog niet klaar voor. Is hij het wel, moet je hem gewoon in de basis zetten.quote:Op zondag 1 september 2013 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je snapt niet dat ik sarcastisch was. We hebben VM's zat.
Met één van de drie ben ik al tevredenquote:Op zondag 1 september 2013 15:01 schreef sitting_elfling het volgende:
Kunnen we volgend jaar niet KjH, VdV en Wesley niet ophalen?
Eens, en dan meteen Siggy eruit. Wat een waardeloze spits is dat zegquote:Op zondag 1 september 2013 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mogen van mij ook wel op VM. Maar alsjeblieft geen Poulsen meer.
Poulsen is alleen ok tegen een PSV en Europees, als je onder druk komt te staan, tegen afwachtende ploegen heb je weinig aan hemquote:Op zondag 1 september 2013 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mogen van mij ook wel op VM. Maar alsjeblieft geen Poulsen meer.
Van der Vaart dan het liefste.quote:Op zondag 1 september 2013 15:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Met één van de drie ben ik al tevreden
Poulsen speelde prima. Als het iemand z'n schuld niet is is het hij wel.quote:Op zondag 1 september 2013 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Poulsen moet je doorselecteren en Bazoer is er misschien nog niet klaar voor. Is hij het wel, moet je hem gewoon in de basis zetten.
Jep Hoesen erin.quote:Op zondag 1 september 2013 15:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eens, en dan meteen Siggy eruit. Wat een waardeloze spits is dat zegHoelang mag die gozer nog falen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |