Dit was zeker onnodig.quote:Op zondag 1 september 2013 14:59 schreef Heeinz het volgende:
ZEG NOU EENS EEN KEER DAT HET BIJNA DE HELE WEDSTRIJD NERGENS OP LEEKtwitter:AFCAjax twitterde op zondag 01-09-2013 om 14:55:11'Hier zit een teleurgestelde coach', aldus Frank de Boer. 'Dit was onnodig'. #groaja reageer retweet
Bazoer, Lobotka, Duarte. 3 spelers die op VM kunnen. Een aankoop zou echt geldverspilling zijn op die positie.quote:Op zondag 1 september 2013 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hebben we al genoeg hoor. En speelde Moisander en Denswil zo slecht?
Poulsen daarentegen kan echt niet meer. We hebben iemand nodig daar die het spel versneld.
Die mogen van mij ook wel op VM. Maar alsjeblieft geen Poulsen meer.quote:Op zondag 1 september 2013 15:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bazoer, Lobotka, Duarte. 3 spelers die op VM kunnen. Een aankoop zou echt geldverspilling zijn op die positie.
Poulsen moet je doorselecteren en Bazoer is er misschien nog niet klaar voor. Is hij het wel, moet je hem gewoon in de basis zetten.quote:Op zondag 1 september 2013 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je snapt niet dat ik sarcastisch was. We hebben VM's zat.
Met één van de drie ben ik al tevredenquote:Op zondag 1 september 2013 15:01 schreef sitting_elfling het volgende:
Kunnen we volgend jaar niet KjH, VdV en Wesley niet ophalen?
Eens, en dan meteen Siggy eruit. Wat een waardeloze spits is dat zegquote:Op zondag 1 september 2013 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mogen van mij ook wel op VM. Maar alsjeblieft geen Poulsen meer.
Poulsen is alleen ok tegen een PSV en Europees, als je onder druk komt te staan, tegen afwachtende ploegen heb je weinig aan hemquote:Op zondag 1 september 2013 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mogen van mij ook wel op VM. Maar alsjeblieft geen Poulsen meer.
Van der Vaart dan het liefste.quote:Op zondag 1 september 2013 15:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Met één van de drie ben ik al tevreden
Poulsen speelde prima. Als het iemand z'n schuld niet is is het hij wel.quote:Op zondag 1 september 2013 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Poulsen moet je doorselecteren en Bazoer is er misschien nog niet klaar voor. Is hij het wel, moet je hem gewoon in de basis zetten.
Jep Hoesen erin.quote:Op zondag 1 september 2013 15:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eens, en dan meteen Siggy eruit. Wat een waardeloze spits is dat zegHoelang mag die gozer nog falen?
Nou nee dan Wesley maarquote:Op zondag 1 september 2013 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van der Vaart dan het liefste.
Dat dus.quote:Op zondag 1 september 2013 15:04 schreef j0rdiiii het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)-kansen-afmaken.html
Goed dat Jan-Joost aanstuurt op een basisplek voor Hoesen. Heel erg nodig een spits die een bal kan vasthouden, er kwamen ook gelijk meer kansen.
quote:Op zondag 1 september 2013 15:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poulsen speelde prima. Als het iemand z'n schuld niet is is het hij wel.
Hij vertraagd de hele boel. Dan heb je ook veel minder aan een Serero.quote:Op zondag 1 september 2013 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Poulsen is alleen ok tegen een PSV en Europees, als je onder druk komt te staan, tegen afwachtende ploegen heb je weinig aan hem
Ik miste de kansen om op tijd de 0-2 te maken.twitter:AFCAjax twitterde op zondag 01-09-2013 om 15:00:14De Boer: 'Ik miste in de tweede helft de alertheid om ten koste van alles een goal te voorkomen.' #groaja reageer retweet
Dat is dan wel weer zo. Al had Denswil wel aanvallend wat slordige momentjes.twitter:AFCAjax twitterde op zondag 01-09-2013 om 15:01:01De Boer: 'Complimenten aan Serero en Denswil. Ze hebben geen fout gemaakt.' #groaja reageer retweet
Ik niet. Ik vond de gehele aanval kut, maar Poulsen niet.quote:Op zondag 1 september 2013 15:04 schreef ValHallen het volgende:
[..], Poulsen speelde echt heel kut vond ik.
Serero speelde goed jaquote:Op zondag 1 september 2013 15:04 schreef Heeinz het volgende:
Ik miste de kansen om op tijd de 0-2 te maken.twitter:AFCAjax twitterde op zondag 01-09-2013 om 15:00:14De Boer: 'Ik miste in de tweede helft de alertheid om ten koste van alles een goal te voorkomen.' #groaja reageer retweet
Dat is dan wel weer zo. Al had Denswil wel aanvallend wat slordige momentjes.twitter:AFCAjax twitterde op zondag 01-09-2013 om 15:01:01De Boer: 'Complimenten aan Serero en Denswil. Ze hebben geen fout gemaakt.' #groaja reageer retweet
Bojan begon wel beter te spelen. Poulsen speelde echt vreselijk.quote:Op zondag 1 september 2013 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vond de gehele aanval kut, maar Poulsen niet.
Minst slechte ..quote:Op zondag 1 september 2013 15:05 schreef ValHallen het volgende:
Serero beste Ajacied vandaag. Hopelijk hebben al die haters dat ook eens gezien
De aanval was ook barslecht ja. Al lijkt Bojan steeds een ietsepietsje beter te worden.quote:Op zondag 1 september 2013 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vond de gehele aanval kut, maar Poulsen niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |