Waarom? Zo'n domme clown is toch wel vermakelijk?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:48 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Niet op ingaan we proberen hem weg te krijgen.
Wie ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog een aankoop erbij.
Mijn honger moet gestild worden.
ik durf met jou de weddenschap aan te gaan dat Feyenoord boven ajax gaat eindigen dit seizoen ...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Waarom? Zo'n domme clown is toch wel vermakelijk?
Prachtig van die pubers die na 4 wedstrijden dachten dat het kampioenschap al aanstaande was en dan nu de frustratie hebben dat hun clubje het alweer niet gaat redden, ondanks de miljoeneninvesteringen. Logisch dat zo'n kereltje dan zijn frustraties komt botvieren in het topic van de club die wél alles heeft wat hij mist.
Ga jij de 15 miljoen klaarleggen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Tadic zou toch stiekem wel heel fijn zijn
Daar geloof je toch niet serieus inquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Tadic zou toch stiekem wel heel fijn zijn
Weet ik nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Had ik jullie al gefeliciteerd?
In principe zou je ze nu wel kunnen betalen, dan maak je nog winst op Toby en Eriksenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga jij de 15 miljoen klaarleggen?
Moeten we het dan direct maar opgeven?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:46 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
precies zoals ik al eerder melde...
spelers tot een miljoentje of 8 hebben niet eens meer meerwaarde of hebben geen extra kwaliteiten die een ploeg versterken...neem beter een jeugdspeler,
Maher was de enige optie in nederland wat een versterking voor ajax was geweest. Voor de rest valt er weinig voor onder de 10 miljoen te halen wat echt een versterking is voor een ploeg als ajax
Beter gaat ajax doen wat Feyenoord en psv doen. Eigen jeugd erin gooien.
Ajax komt niet ver in europa. Miljoenen uitgeven om de kampioen te worden in de mickey mouse competitie van europa is grote flauwekul. Nederland is een opleidingsland.
Dan moet je de ajax opleding gaan analyseren...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:59 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Moeten we het dan direct maar opgeven?
Ik noem een Boccara, een Hoesen, een Lukoki, een Ebecilio. Het is allemaal niet het niveau van Ajax. Het is middelmaat. Dit soort spelers kunnen ook bij VVV of Excelsior spelen.
De enige speler bij Ajax die er nog boven uitsteekt is Siem de Jong. Andersen en Fischer zijn goede talenten maar daar kunnen we nu niet op bouwen. Met de huidige vleugel spelers zal het een drama voor Siggy worden.
Hi ha ho en Messi ook, want Cruijffquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:02 schreef Kun-Aguero het volgende:
Siem de Jong , Vermeer , Rhijn, Blind & Fischer komt gewoon vanuit de jeugd
Serero komt ook van Ajax.
srs?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:56 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ik durf met jou de weddenschap aan te gaan dat Feyenoord boven ajax gaat eindigen dit seizoen ...
Haha ongelovelijk hoe gehandicapt kan je zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:02 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Dan moet je de ajax opleding gaan analyseren...
Wat ik concludeer is dat heel de doorstroming van de ajax jeugd gestagneerd is sinds Frank de boer trainer is en sinds Cruijff en kornuiten zich er mee gingen bemoeien....
Ik geloof dat ajaz tot een jaartje of 5 geleden elk jaar wel jeugdspelers liet doorstromen die uiteindeliijk International werden....
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:04 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Haha ongelovelijk hoe gehandicapt kan je zijn.
Ik ga deze weddenschap met je aan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:56 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ik durf met jou de weddenschap aan te gaan dat Feyenoord boven ajax gaat eindigen dit seizoen ...
Je heb een grote mond ....dus ga met mij die weddenschap aan voor 100 euro...durf je dat goser?
Alsof hij dat nakomtquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ga deze weddenschap met je aan.
We zijn al rijk zat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:12 schreef MouzurX het volgende:
Hoezo is kampioen worden in de mickeymouse competitie niet belangrijk? Dat levert je 20 miljoen op. Dat verdien je niet zomaar met spelers opleiden en verkopen
Zeggen alleen hypocriete mensen die er niks van snappenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:12 schreef MouzurX het volgende:
Hoezo is kampioen worden in de mickeymouse competitie niet belangrijk? Dat levert je 20 miljoen op. Dat verdien je niet zomaar met spelers opleiden en verkopen
we kunnen het ook zo regelen..quote:
Om constant in de cl te kunnen overwinteren moet ajax toch wel flink wat rijker wordenquote:
Wat jij wil.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:21 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
we kunnen het ook zo regelen..
als ik win dan ben jij geen moderator meer
als ik verlies dan krijg ik een ban van 3 maanden....
Het leuke is dat jij de enige bent die bepaald of de weddenschap doorgaat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Nu weer ontopic.
Is er al bekend hoeveel Ajax voor Duarte betaalt?
ik heb effe een foto gemaakt van die post.....quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Nu weer ontopic.
Is er al bekend hoeveel Ajax voor Duarte betaalt?
Oohja?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:29 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ajax wil hem toch helemaal niet?
Tom Carrollquote:
Nog niet bekend gemaakt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:33 schreef mrstylo het volgende:
Voor hoeveel is Duarte nou overgekomen?
http://en.wikipedia.org/wiki/Tom_Carroll_(English_footballer)quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:34 schreef MouzurX het volgende:
Tom carroll gewoon huren voor een jaar en je hebt
Genoeg versterkingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan altijd nog in jong ajax gaan spelen als hij niks toevoegdquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:35 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Tom_Carroll_(English_footballer)
Op basis van dat^zie ik niet waarom Ajax hem nodig heeft.
Johquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:35 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Tom_Carroll_(English_footballer)
Op basis van dat^zie ik niet waarom Ajax hem nodig heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |