Volgend j0rdiii niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Bazoer in het 1e? Dat gaat nog wel minstens een jaar duren.
Ja, want het gaat natuurlijk net zoals bij Sulejmani...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja, net als bij Sulejmani toen. Top idee.
Dat weet je niet inderdaad. Daarom geen risico's nemen met idiote bedragen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ja, want het gaat natuurlijk net zoals bij Sulejmani...
Dat weet je nooit. Dat risico kan je gewoon niet nemen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ja, want het gaat natuurlijk net zoals bij Sulejmani...
Tuurlijk, ik chargeer ook een beetje. Maar met spelers als Litmanen, Suarez etc. konden we ons ook prima indentificeren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet je er wel mee kunnen identificeren.
Bij sulejmani was het zo, dat Ajax het geld niet in kas had, nu wel. Kijk 15 mil is wel te gortig, maar je kunt wel 10-12 proberen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat weet je niet inderdaad. Daarom geen risico's nemen met idiote bedragen.
Dat is waar. Maar die waren van uitzonderlijke klasse (Al heb ik Litmanen nooit live zien spelen). Maar ik hoop dat Ajax nog wel één kwaliteitsaankoop doet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik chargeer ook een beetje. Maar met spelers als Litmanen, Suarez etc. konden we ons ook prima indentificeren.
Twente gaat echt niet hun beste speler op de laatste dag verkopen terwijl ze niet hoeven.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij sulejmani was het zo, dat Ajax het geld niet in kas had, nu wel. Kijk 15 mil is wel te gortig, maar je kunt wel 10-12 proberen.
Staan in de 2e categorie en financieel is het daar niet helemaal zo goed.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twente gaat echt niet hun beste speler op de laatste dag verkopen terwijl ze niet hoeven.
Is 15 miljoen echt te gortig voor een Serviche international die nu al 3 jaar goed aan het ballen is? Ivg met een andere servier Sulejmani, die net 1 seizoen goed heeft gespeeld en nog een frivole jongen was...?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij sulejmani was het zo, dat Ajax het geld niet in kas had, nu wel. Kijk 15 mil is wel te gortig, maar je kunt wel 10-12 proberen.
Maar ze hebben al flink verkocht deze transferperiode.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Staan in de 2e categorie en financieel is het daar niet helemaal zo goed.
Niet in de categorie Eriksen ..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar die waren van uitzonderlijke klasse (Al heb ik Litmanen nooit live zien spelen). Maar ik hoop dat Ajax nog wel één kwaliteitsaankoop doet.
Met geld is alles mogelijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Niet in de categorie Eriksen ..
Gewoon netjes de subtop of middenklasse van de Eredivisie. Daar moeten we het van hebben.
Of gewoon een keer een verrassing.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Niet in de categorie Eriksen ..
Gewoon netjes de subtop of middenklasse van de Eredivisie. Daar moeten we het van hebben.
Of je houdt het geld in zak tot je echt in magere jaren zit. En om nu uit paniek met poen te gaan strooien vind ik ook overdreven.quote:
Onzin. Is de schuld cq hypotheek van het stadion. Die hoeven helemaal niemand te verkopen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Staan in de 2e categorie en financieel is het daar niet helemaal zo goed.
Je hoeft ook niet alles uit te geven, maar met de tranfsers van Eriksen, Toby en extra CL geld kun je al wat leuks van doen.. Dan hou je nog de huidige 60 mil in kas over.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of je houdt het geld in zak tot je echt in magere jaren zit. En om nu uit paniek met poen te gaan strooien vind ik ook overdreven.
Ja, zeggen ze. Zeiden ze bij Ajax ook in 2008.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:27 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Onzin. Is de schuld cq hypotheek van het stadion. Die hoeven helemaal niemand te verkopen.
Zijn binnen een jaar uit die 2e categorie
Een transfer van 6 miljoen ofzo kan wel. In een goede speler.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet alles uit te geven, maar met de tranfsers van Eriksen, Toby en extra CL geld kun je al wat leuks van doen.. Dan hou je nog de huidige 60 mil in kas over.
Mokhtar zie ik ook graag. Als hij mislukt kun je hem altijd nog voor hetzelfde bedrag verpatsen aan een AZ of Feyenoord.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:28 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik heb nog liever een Mokhtar ivg met Duarte.
Eens, want ik zie Ajax met dit team niet dezelfde prestatie tov vorig jaar behalen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet alles uit te geven, maar met de tranfsers van Eriksen, Toby en extra CL geld kun je al wat leuks van doen.. Dan hou je nog de huidige 60 mil in kas over.
Je kunt nu gwn 20 mil uitgeven en dan heb je nog bijna een jaar begroting over in kas,.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een transfer van 6 miljoen ofzo kan wel. In een goede speler.
Ja kan ook wel leuk spelertje zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mokhtar zie ik ook graag. Als hij mislukt kun je hem altijd nog voor hetzelfde bedrag verpatsen aan een AZ of Feyenoord.
Maar nee, we hebben sterspeler Duarte nodigquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mokhtar zie ik ook graag. Als hij mislukt kun je hem altijd nog voor hetzelfde bedrag verpatsen aan een AZ of Feyenoord.
En je kunt er nog leuk op verdienen, zie een Assaidi etc.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja kan ook wel leuk spelertje zijn.
Maar dan gaat het vooral naar paniekaankopen. Wie moeten ze allemaal halen dan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kunt nu gwn 20 mil uitgeven en dan heb je nog bijna een jaar begroting over in kas,.
Jep zeker. Maar volgens mij is Twente nu met hem bezig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En je kunt er nog leuk op verdienen, zie een Assaidi etc.
Dunno. Ik kan wel een onrealistisch lijstje noemen, maar het is de taak van Ajax om dat soort spelers te zoeken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan gaat het vooral naar paniekaankopen. Wie moeten ze allemaal halen dan?
En jij denkt dat hij liever naar Twente gaat dan naar Ajax?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jep zeker. Maar volgens mij is Twente nu met hem bezig.
Ja maar ik had het ook meer over de posities.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dunno. Ik kan wel een onrealistisch lijstje noemen, maar het is de taak van Ajax om dat soort spelers te zoeken.
Als Ajax geen interesse toont, gaat hij naar Twente.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En jij denkt dat hij liever naar Twente gaat dan naar Ajax?
Zo slecht is het helaas wel gesteld met Ajax.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Ajax geen interesse toont, gaat hij naar Twente.
Ik denk dat Duarte wel beter is dan een Schöne. En misschien kan hij nog grote stappen maken bij Ajax.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zo slecht is het helaas wel gesteld met Ajax.
En dat topic op VZ, Duarte als opvolger van Eriksen. Duarte is ouder(!) en mag nog niet eens de veters strikken van Eriksen. Ja, misschien komt hij op het niveau van Eriksen van een 2/3 jaar terug...
Maar we hebben een speler nodig die er nu staat.
Het was Frank die PSV als voorbeeld aanhaalde dat het me de jeugd kan..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:35 schreef fantasyboy het volgende:
ajax hoeft niemand te kopen...psv kan niet eens van cambuur winnen...
precies zoals ik al eerder melde...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het was Frank die PSV als voorbeeld aanhaalde dat het me de jeugd kan..
We hebben spelers met talent nodig. Je kunt niet met een Jaap Stam, een "Jaap Stam' maken van een Mike van de Hoorn als het er niet in zit. Zo'n Tadic hoef je het niet te leren. Daar spat het talent van af, zelfde was voor Suarez destijds.
Wait. Wat?!!!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:46 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Beter gaat ajax doen wat Feyenoord en psv doen. Eigen jeugd erin gooien.
Nog een aankoop erbij.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
Hahaha kampioen worden we echt wel.
Dat gaat niet lukken ben ik bang.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:48 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Niet op ingaan we proberen hem weg te krijgen.
voor geld is veel mogelijk....quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken ben ik bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |