quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:59 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben er blij mee. Jongen geeft al ervaring, lekker fel, welkom!
WIJ JODEN HEBBEN GOUD ZATquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Financieer jij de 15 miljoen?
twitter:JeroenElshoff twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 22:02:17Duarte: 'Ik ben dolblij' #Ajax #NOS reageer retweet
Zulke jongens moet je hebbenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JeroenElshoff twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 22:02:17Duarte: 'Ik ben dolblij' #Ajax #NOS reageer retweet
Alle fietsen in Nederland verkopenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon doen wat hij doet
Zou dat niet elke speler zijn als je van Heracles naar Ajax gaat?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zulke jongens moet je hebben.
Net zoals die moffen vroegerquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle fietsen in Nederland verkopen
Ja maar wel spelers die zich weer vol willen laten zienquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zou dat niet elke speler zijn als je van Heracles naar Ajax gaat?
Same. Ik verwacht ook niet anders. Duarte gaat tegenvallen, al volg ik hem slechts vanaf het moment dat Armenteros/Overtoom/Duarte bij Heracles spelen. Duarte is niet dramatisch. Maar als dit het niveau is waar Ajax naar toe wil. Dan is dat niveau om te janken. Wij blijven met de afdankertjes zitten (Armenteros naar Anderlecht, Overtoom naar AZ en Maher naar PSV).quote:
wat wil je dan? Topspelers zijn gewoon niet haalbaar. Het beste wat je kan krijgen is een relatief jonge jongen met talent, ervaring en potentieel. En dat heeft duarte allemaal.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:01 schreef Smoofie het volgende:
Beter dan serero en Klaassen, maar niet echt niveau waar Ajax naar toe moet streven. OF hij ontwikkelt zich als hiv en wordt een topspeler.
Ik mag toch hopen dat dit voor maximaal 3miljoen is?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Spann0nd!11!1!twitter:Henkvschuppen twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 21:48:43Heraclesvoorzitter komt zo met nieuws, Duarte dus naar Ajax, lijkt het.#herado reageer retweet
Oh zeker, maar dat doet Schone ook. Of een Poulsen. Maar daar win je niet een competitie mee. Dat zijn spelers die wat extra's geven.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar wel spelers die zich weer vol willen laten zien. En ik denk dat hij het hier prima kan doen.
Ik weet het. Maar misschien gaat Ajax nog iemand halen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Oh zeker, maar dat doet Schone ook. Of een Poulsen. Maar daar win je niet een competitie mee. Dat zijn spelers die wat extra's geven.
13 miljoen. Het is immers een vervanger voor Eriksen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:08 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit voor maximaal 3miljoen is?
Potentieel? Eriksen is 2 jaar jonger ivg met Duarte en heeft 40 wedstrijden meer gespeeld.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
wat wil je dan? Topspelers zijn gewoon niet haalbaar. Het beste wat je kan krijgen is een relatief jonge jongen met talent, ervaring en potentieel. En dat heeft duarte allemaal.
Dit dus, net zoals Van Der Hoorn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:09 schreef Pedroso het volgende:
Op zich een goede aankoop maar voorlopig wel voor de breedte. Denk niet dat ie meteen aanhaakt bij het niveau van Ajax.
Misschien is het een laatbloeier.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:10 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Potentieel? Eriksen is 2 jaar jonger ivg met Duarte en heeft 40 wedstrijden meer gespeeld.
Omdat we al twee spitsen hebben en nog een paar die er kunnen spelen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:13 schreef TLC het volgende:
Waarom haalt Ajax Dost niet ? die zit daar elke week de tribune te bezetten in Wolfsburg
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is toch geweldig voor die jongen. Mag over een paar weken gewoon in Camp Nou spelen
Ga jij lekker 15 miljoen neerleggen jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:13 schreef MouzurX het volgende:
Maar wat is er nou eigenlijk zo verkeerd aan een speler als tadic halen. .. zolang zo'n speler zijn waarde behoud. Al betaal je er 30 miljoen voor. . Als je er na een aantal jaar hetzelfde voor terug kan krijgen verlies je niet zoveel op zulke transfers
Wow het is net een dwerg als die komt aanlopenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:13 schreef wieisboos het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)rond-is-gekomen.html
Ja, net als bij Sulejmani toen. Top idee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:13 schreef MouzurX het volgende:
Maar wat is er nou eigenlijk zo verkeerd aan een speler als tadic halen. .. zolang zo'n speler zijn waarde behoud. Al betaal je er 30 miljoen voor. . Als je er na een aantal jaar hetzelfde voor terug kan krijgen verlies je niet zoveel op zulke transfers
Die hadden we nog niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:14 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Wow het is net een dwerg als die komt aanlopen
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga jij lekker 15 miljoen neerleggen ja
Slaat nergens op deze redenering. Sulejmani was kut ja, maar dat betekent niet dat andere dure spelers niet gaan slagen. Kezman werd ook gehaald voor veel geld bij PSV..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja, net als bij Sulejmani toen. Top idee.
Hij gaat dat natuurlijk ook nooit meer opbrengen. Ik bedoel, je haalt hem voor Ajax en je kunt hem daarna natuurlijk maar maximaal voor 4 miljoen nog door verkopen......quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga jij lekker 15 miljoen neerleggen ja
Bijzaak. Voor mijn part spelen we met een Oezbeeks middenveld, als we maar winnen / goed spelen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
We gaan nu met Nederlands middenveld spelen binnenkort.
Duarte-Bazoer-de Jong.
Je moet je er wel mee kunnen identificerenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bijzaak. Voor mijn part spelen we met een Oezbeeks middenveld, als we maar winnen / goed spelen.
Bazoer in het 1e? Dat gaat nog wel minstens een jaar duren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
We gaan nu met Nederlands middenveld spelen binnenkort.
Duarte-Bazoer-de Jong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |