Mokthar maakte het bij psv ook niet waar.quote:Op zondag 1 september 2013 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meleg mag het eerst wel eens gaan waarmaken bij Jong Ajax. Andersen is een goede ja, die mag er wel in van mij. Nouri, Cerny en Bay duren nog wel een paar jaar voordat ze in het 1e komen.
Wat moeten we met Eliaquote:
Klopt. Die Siggy zie ik zelden een bal goed aannemen, heeft weinig loopacties de diepte in en komt amper in scoringspositie. Denk dat De Boer volgende week Hoesen opstelt, die alle voorgaande punten wel beheerst, maar wellicht in het afmaken iets minder is.quote:Op zondag 1 september 2013 14:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vond Poulsen en Siggy vandaag veruit de slechtste Ajax spelers. Die 2 halen al het tempo uit de wedstrijd, kunnen helemaal niks met een bal etc etc. Haal je hen eruit scheelt dat al een enorme slok op een borrel.
Voor wat het waard is.twitter:433NL twitterde op zondag 01-09-2013 om 15:20:17EXCLUSIEF | Ajax hoopt Ola John nog voor het sluiten transfermarkt aan selectie toe te voegen. Huur of koop: nog onduidelijk. #433NL reageer retweet
Zal wel huur zijn dan. Weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden, wel prima speler uiteraard.quote:Op zondag 1 september 2013 15:26 schreef Heeinz het volgende:
Voor wat het waard is.twitter:433NL twitterde op zondag 01-09-2013 om 15:20:17EXCLUSIEF | Ajax hoopt Ola John nog voor het sluiten transfermarkt aan selectie toe te voegen. Huur of koop: nog onduidelijk. #433NL reageer retweet
433 vind ik maar nietszeggend.quote:Op zondag 1 september 2013 15:26 schreef Heeinz het volgende:
Brengt in ieder geval wel de nodige diepte.quote:Op zondag 1 september 2013 15:26 schreef CaasS het volgende:
[..]
Zal wel huur zijn dan. Weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden, wel prima speler uiteraard.
Voetbalzone is een kinderkring, heb het daar alsjeblieft niet over...quote:Op zondag 1 september 2013 15:27 schreef Kun-Aguero het volgende:
Och op VZ zitten die neppe Ajacieden weer te janken.
Fischer naar het middenveld? Bojan naar het middenveld of spits?quote:Op zondag 1 september 2013 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Brengt in ieder geval wel de nodige diepte.
koopclub?quote:Op zondag 1 september 2013 15:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Sinds wanneer is Ajax zo'n koopclub geworden?
We gaan echt niet kopen hoor.quote:Op zondag 1 september 2013 15:30 schreef ValHallen het volgende:
Laat het geen huren zijn aub. Huren_!
John moeten we kopen en wanneer hij leuk speelt meteen verkopen we hebben volgend jaar genoeg toptalenten.quote:Op zondag 1 september 2013 15:30 schreef ValHallen het volgende:
Laat het geen huren zijn aub. Huren_!
Kwalitatief is het wel de slechtste.quote:Op zondag 1 september 2013 15:32 schreef Sandersson het volgende:
Genoeg werk aan de winkel in ieder geval. Maar zeg nou zelf, had iemand anders verwacht als je twee bepalende spelers wegvallen en een andere basisspeler ook nog verkocht wordt. Daarbij is Siggy hopeloos uit vorm (of speelt hij op zijn max) en schopt Fischer geen deuk in een pakje boter.
Ik moet zeggen dat het nog wel meeviel hoeveel kansen Groningen kreeg en Ajax had hier ook zomaar kunnen winnen. Was niet heel verdiend geweest, maar goed.
Mensen die hier roepen dat dit het slechtste Ajax aller tijden is, zijn de tijden onder V Basten vergeten toen we zelfs in de ArenA onder druk werden gezet.
Denk het niet hoor maar is ook een non discussie, zinloze vergelijkingenquote:Op zondag 1 september 2013 15:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Kwalitatief is het wel de slechtste.
Siggy is gewoon één van de vele spelers die het spelen onder druk niet aankan. Hij zou een prima spits zijn voor een subtopper waar het niet zoveel uitmaakt als je een keertje niet goed speelt.quote:Op zondag 1 september 2013 15:32 schreef Sandersson het volgende:
Genoeg werk aan de winkel in ieder geval. Maar zeg nou zelf, had iemand anders verwacht als je twee bepalende spelers wegvallen en een andere basisspeler ook nog verkocht wordt. Daarbij is Siggy hopeloos uit vorm (of speelt hij op zijn max) en schopt Fischer geen deuk in een pakje boter.
Ik moet zeggen dat het nog wel meeviel hoeveel kansen Groningen kreeg en Ajax had hier ook zomaar kunnen winnen. Was niet heel verdiend geweest, maar goed.
Mensen die hier roepen dat dit het slechtste Ajax aller tijden is, zijn de tijden onder V Basten vergeten toen we zelfs in de ArenA onder druk werden gezet.
Het maakt geen reet uit want de andere zijnn ook tov nog slechter.quote:Op zondag 1 september 2013 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het niet hoor maar is ook een non discussie, zinloze vergelijkingen
Van der Hoorn, Duarte, eventueel Ola John....quote:
Die staan er pas over een paar jaar.quote:Op zondag 1 september 2013 15:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Van der Hoorn, Duarte, eventueel Ola John....
Dit soort middelmaat moet je toch wel als Ajax zijnde kunnen opleiden???
Echt niet. Ajax van eind jaren 90 met Vierklau, Verlaat, O'Brien, Knopper, Van der Gun, Sier, Tobiasen, Grim, Machlas was nog veel slechter.quote:Op zondag 1 september 2013 15:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Niet binnen één of twee jaarquote:Op zondag 1 september 2013 15:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Arveladze hadden we nog.quote:Op zondag 1 september 2013 15:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Echt niet. Ajax van eind jaren 90 met Vierklau, Verlaat, O'Brien, Knopper, Van der Gun, Sier, Tobiasen, Grim, Machlas was nog veel slechter.
Mwoah, vind ik wel meevallen. Verschil is wel dat er toen veel meer werd uitgegeven en je wellicht op papier betere spelers koopt. Het spel was toentertijd niet om aan te gluren. Met de gerichte aankopen (jeugd) die ze hebben gedaan hoop ik dat er over 2 a 3 jaar een erg talentvolle groep staat.quote:Op zondag 1 september 2013 15:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dat was echt vele malen beterquote:Op zondag 1 september 2013 15:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Echt niet. Ajax van eind jaren 90 met Vierklau, Verlaat, O'Brien, Knopper, Van der Gun, Sier, Tobiasen, Grim, Machlas was nog veel slechter.
En Gronkjaer en Brian Laudrup ook nog. Maar als je dat ajax zag voetballen sprongen de tranen je in de ogen.quote:
Het is gewoon een afmaker, als er geen ballen van de flanken komen heb je meteen ook weinig aan hemquote:Op zondag 1 september 2013 15:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Siggy is gewoon één van de vele spelers die het spelen onder druk niet aankan. Hij zou een prima spits zijn voor een subtopper waar het niet zoveel uitmaakt als je een keertje niet goed speelt.
Ben ik wel met je eensquote:Op zondag 1 september 2013 15:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Met alle respect ze halen ze toch wel 3e graads voetballers hoor.quote:Op zondag 1 september 2013 15:36 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Die staan er pas over een paar jaar.
Hij moet hem nou wel eens even gaan passeren.quote:Op zondag 1 september 2013 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is gewoon een afmaker, als er geen ballen van de flanken komen heb je meteen ook weinig aan hem
Toen hadden we wel Jan van Halstquote:Op zondag 1 september 2013 15:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ola John is echt een goede speler hoor.quote:Op zondag 1 september 2013 15:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Ola John mag ook nog wat spelers voor zich laten volgens mij.
Dat betwijfel ik.quote:Op zondag 1 september 2013 15:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Niet beter dan een Fischer nee.
Vd Hoorn is de enige slechte aankoop.quote:Op zondag 1 september 2013 15:39 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Met alle respect ze halen ze toch wel 3e graads voetballers hoor.
Maher en van Ginkel > Duarte
Rekik, Bruma, Martins Indi en de Vrij staan ook nog steeds hoger aangeschreven dan van den Hoorn
Ola John mag ook nog wat spelers voor zich laten volgens mij.
Vind het gewoon niet des Ajax om dit spelers te transferen. Moet Ola John dan in de plaats spelen van Fischer? Zou jammer zijn.
Ben ik wel met je eens inmiddels, al kan je hem niet verwijten dat ze het aan de buitenkanten niet goed invullen, wisselwerking backs en buitenspelers is er gewoon nietquote:Op zondag 1 september 2013 15:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij moet hem nou wel eens even gaan passeren.
Tegen Barca heel goed.quote:Op zondag 1 september 2013 15:41 schreef ValHallen het volgende:
De paar keer dat ik Ola John zag spelen vorig jaar vond ik hem wel goed. Heeft flinke stappen gemaakt bij Benfica.
Serero was een van de betere, ziet de Boer ookquote:Op zondag 1 september 2013 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.
Wat waren mijn grote vrienden uit Zuid Afrika en Spanje toch weer goed vandaag
quote:Op zondag 1 september 2013 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.
Het eerste jeugdelftal waarvan we wat mogen verwachten is de C1, duurt dus nog even voordat die in Ajax 1 staan.quote:Op zondag 1 september 2013 15:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ach kom op, Serero was één van de beteren en misschien wel de beste vandaag. Bojan had wél eindelijk een paar goeie dingen. ZOU HET DAN TOCH?!!?!?!?!!?!?!quote:Op zondag 1 september 2013 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |