Krijg eens griep. Ajax had allang de 0-2 moeten maken.quote:Op zondag 1 september 2013 14:25 schreef bianconeri het volgende:
Groningen verliest 2 punten en Ajax wint een punt.
Simple as that. Groningen had gewoon de punten moeten pakken tegen zo'n zwak Ajax.
Dit huidige Ajax gaat uit normaal gesproken niet eens een wedstrijd meer winnen....
Maakt het seizoen wel interessant. Welke ploeg gaat kampioen worden?
Zoals iemand hier eerder al zei: Tis de lamme tegen de blinde.
Elke ploeg is zo ontzettend zwak zeg... Geen enkele ploeg heeft maar een klein beetje kwaliteit
Toen stond het 1-1.quote:Op zondag 1 september 2013 14:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En Groningen had die kans in de 92e min gewoon moeten maken.
Het was een blunder dat dat geen goal was en dan was het gewoon 2-1.
Ajax heeft geluk met een punt uit Groningen
Waarom kan je nooit normaal over voetbal praten?quote:Op zondag 1 september 2013 14:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En Groningen had die kans in de 92e min gewoon moeten maken.
Het was een blunder dat dat geen goal was en dan was het gewoon 2-1.
Ajax heeft geluk met een punt uit Groningen
Eens. Poulsen brengt wel ervaring enzo, maar kan er eigenlijk niks meer vanquote:Op zondag 1 september 2013 14:25 schreef Syntix het volgende:
Verdediging was prima, maar Poulsen loopt echt teveel met de bal en is te sloom in zijn keuzes. Onze buitenspelers zijn dramatisch bezig en Siggy moet al maanden banken ipv Hoesen.
Met Eriksen en de Jong hadden we nog kansen gehad met de hoekschoppen. Schone is er beduidend, is niet erg, minder goed in.quote:Op zondag 1 september 2013 14:26 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Op mijn verjaardig, yippie....
Wat zullen we zeggen... Een 7-0 voor Barca?
Aankopen hoeven niet per se van mij, maar zet dan iig je talenten erin en niet Sana c.s.quote:Op zondag 1 september 2013 14:25 schreef Smoofie het volgende:
Dus , zijn er nog mensen die geen aankopen willen ja?.
Ik zeg ook niet dat Groningen zo goed was.quote:Op zondag 1 september 2013 14:26 schreef DaveDave09 het volgende:
Zo goed was groningen ook niet... gelijkspel gewoon verdient voor beide.
Leuk dat je inhoudelijk reageertquote:
Jij bent bang voor PEC Zwolle ja?quote:Op zondag 1 september 2013 14:27 schreef Pedroso het volgende:
Het is niet anders. Ik ga ervan uit dat De Boer en cs er wel weer een leuk team van zullen maken, hopelijk laten ze tot die tijd niet teveel punten liggen.
Eerstkomende 2 wedstrijden tegen de nr. 1 en 2 van dit moment.
Nee, het was de schuld van Vermeer en Sana dat ze zichzelf opstelden.quote:Op zondag 1 september 2013 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Het ligt natuurlijk aan het technisch hart dat Zeefuik helemaal vrij straat, en Bojan niet aflegt op Schöne.
ALLEMAAL DE SCHULD VAN HET TECHNISCH HART GEWOON!1!1!
Op jou is inhoudelijk reageren een verspilling van mijn tijd.quote:Op zondag 1 september 2013 14:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Groningen zo goed was.
Maar tegen zo'n elftal als dat van Ajax moet je thuis gewoon kunnen winnen.
[..]
Leuk dat je inhoudelijk reageert
Poulsen speelde nog vrij goed.quote:Op zondag 1 september 2013 14:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eens. Poulsen brengt wel ervaring enzo, maar kan er eigenlijk niks meer van
ksssst.quote:Op zondag 1 september 2013 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op jou is inhoudelijk reageren een verspilling van mijn tijd.
Hij kan alleen goed spelen als de andere middenvelders dicht bij hem staan op het moment dat hij de bal verovert, meer dan 5 meter wordt moeilijkquote:Op zondag 1 september 2013 14:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eens. Poulsen brengt wel ervaring enzo, maar kan er eigenlijk niks meer van
Doe ik constant.quote:Op zondag 1 september 2013 14:27 schreef Tarado het volgende:
Waarom kan je nooit normaal over voetbal praten?
Ja, en?quote:
Zelfs nu blijven amsterdammers arrogant hahaquote:Op zondag 1 september 2013 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Krijg eens griep. Ajax had allang de 0-2 moeten maken.
Noem 1 ding uit die tekst wat niet klopt....quote:
Poulsen speelt echt kut, is veel te langzaam geworden, ook qua handelingssnelheid.quote:Op zondag 1 september 2013 14:28 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Poulsen speelde nog vrij goed.
Onze verdediging stond goed ons middeveld redelijk maar de aanval en de keeper is pure middeelmaat.
Loop dan niet te janken op inhoudelijke reacties die ik geefquote:Op zondag 1 september 2013 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op jou is inhoudelijk reageren een verspilling van mijn tijd.
Die hele 'tekst'.quote:Op zondag 1 september 2013 14:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Doe ik constant.
Wat is er niet normaal aan als ik zeg: Als Groningen die 100% kans gewoon maakt was het 2-1....
[..]
Ja, en?
[..]
Zelfs nu blijven amsterdammers arrogant haha
[..]
Noem 1 ding uit die tekst wat niet klopt....
quote:Op zondag 1 september 2013 14:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Loop dan niet te janken op inhoudelijke reacties die ik geef
Die kerel hoort al in het bejaardentehuis te zittenquote:Op zondag 1 september 2013 14:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Poulsen speelt echt kut, is veel te langzaam geworden, ook qua handelingssnelheid.
Klopt, maar de andere 2 middenvelders zijn dat soort types niet.quote:Op zondag 1 september 2013 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij kan alleen goed spelen als de andere middenvelders dicht bij hem staan op het moment dat hij de bal verovert, meer dan 5 meter wordt moeilijk
Waar zeg ik dat ? Nee hoor, die gaan ze wel pakken. In Eindhoven zal het wat lastiger worden, zeker na het pak slaag een paar dagen ervoor tegen Barca.quote:Op zondag 1 september 2013 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent bang voor PEC Zwolle ja?
Jezus ben je achterlijk ofzoquote:Op zondag 1 september 2013 14:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En wat klopt er dan niet aan.....
Ik zie dit Ajax niet winnen van Zwolle.quote:Op zondag 1 september 2013 14:29 schreef CaasS het volgende:
De competitie komt wel goed, uiteindelijk. Enige waar ik een beetje voor vrees is de CL, dat kan gewoon pijnlijk worden, vooral tegen Barca.
Dat is dus het probleem, als De Jong terug is is dat iig voor de helft opgelostquote:Op zondag 1 september 2013 14:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt, maar de andere 2 middenvelders zijn dat soort types niet.
Kom op zeg...quote:Op zondag 1 september 2013 14:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik zie dit Ajax niet winnen van Zwolle.
Barcelona wordt echt geen dubbele cijfers, niet omdat ze dat niet kunnen maar omdat ze gas terug nemenquote:Op zondag 1 september 2013 14:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik zie dit Ajax niet winnen van Zwolle.
Daarna komt de oorwassing van 15-0 tegen Barcelona, en daarna hebben we PSV ..
Hebben wel een dag minder rust.quote:Op zondag 1 september 2013 14:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ? Nee hoor, die gaan ze wel pakken. In Eindhoven zal het wat lastiger worden, zeker na het pak slaag een paar dagen ervoor tegen Barca.
Toby is niet nodig.quote:Op zondag 1 september 2013 14:31 schreef ValHallen het volgende:
Maar ik zie het niet zo heel somber in eigenlijk. Snap al het gezanik ook niet zo. Eriksen en Toby zijn net een dag wegGeef het nieuwe team even de tijd om aan elkaar te wennen aub.
Dat heb ik ook hoor, alleen moet het niet te lang duren dit geklootquote:Op zondag 1 september 2013 14:31 schreef ValHallen het volgende:
Maar ik zie het niet zo heel somber in eigenlijk. Snap al het gezanik ook niet zo. Eriksen en Toby zijn net een dag wegGeef het nieuwe team even de tijd om aan elkaar te wennen aub.
Schone laten staan tot De Jong terug is. Bazoer mag wel een kans krijgen idd, net als Andersen en Hoesen als basisklant.quote:Op zondag 1 september 2013 14:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Poulsen, Schone, Sigthorsson en Sana er volgende week uit aub.
Alderweireld heeft nooit kunnen wennen aan Mooisander.quote:Op zondag 1 september 2013 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar het centrale duo moet wel aan elkaar wennen
Dat was juist een van de weinige dingen die vandaag wel goed gingen. Vond Denswil en Moisander prima spelen samen.quote:Op zondag 1 september 2013 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar het centrale duo moet wel aan elkaar wennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |