Klopt, maar de andere 2 middenvelders zijn dat soort types niet.quote:Op zondag 1 september 2013 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij kan alleen goed spelen als de andere middenvelders dicht bij hem staan op het moment dat hij de bal verovert, meer dan 5 meter wordt moeilijk
Waar zeg ik dat ? Nee hoor, die gaan ze wel pakken. In Eindhoven zal het wat lastiger worden, zeker na het pak slaag een paar dagen ervoor tegen Barca.quote:Op zondag 1 september 2013 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent bang voor PEC Zwolle ja?
Jezus ben je achterlijk ofzoquote:Op zondag 1 september 2013 14:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En wat klopt er dan niet aan.....
Ik zie dit Ajax niet winnen van Zwolle.quote:Op zondag 1 september 2013 14:29 schreef CaasS het volgende:
De competitie komt wel goed, uiteindelijk. Enige waar ik een beetje voor vrees is de CL, dat kan gewoon pijnlijk worden, vooral tegen Barca.
Dat is dus het probleem, als De Jong terug is is dat iig voor de helft opgelostquote:Op zondag 1 september 2013 14:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt, maar de andere 2 middenvelders zijn dat soort types niet.
Kom op zeg...quote:Op zondag 1 september 2013 14:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik zie dit Ajax niet winnen van Zwolle.
Barcelona wordt echt geen dubbele cijfers, niet omdat ze dat niet kunnen maar omdat ze gas terug nemenquote:Op zondag 1 september 2013 14:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik zie dit Ajax niet winnen van Zwolle.
Daarna komt de oorwassing van 15-0 tegen Barcelona, en daarna hebben we PSV ..
Hebben wel een dag minder rust.quote:Op zondag 1 september 2013 14:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ? Nee hoor, die gaan ze wel pakken. In Eindhoven zal het wat lastiger worden, zeker na het pak slaag een paar dagen ervoor tegen Barca.
Toby is niet nodig.quote:Op zondag 1 september 2013 14:31 schreef ValHallen het volgende:
Maar ik zie het niet zo heel somber in eigenlijk. Snap al het gezanik ook niet zo. Eriksen en Toby zijn net een dag wegGeef het nieuwe team even de tijd om aan elkaar te wennen aub.
Dat heb ik ook hoor, alleen moet het niet te lang duren dit geklootquote:Op zondag 1 september 2013 14:31 schreef ValHallen het volgende:
Maar ik zie het niet zo heel somber in eigenlijk. Snap al het gezanik ook niet zo. Eriksen en Toby zijn net een dag wegGeef het nieuwe team even de tijd om aan elkaar te wennen aub.
Schone laten staan tot De Jong terug is. Bazoer mag wel een kans krijgen idd, net als Andersen en Hoesen als basisklant.quote:Op zondag 1 september 2013 14:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Poulsen, Schone, Sigthorsson en Sana er volgende week uit aub.
Alderweireld heeft nooit kunnen wennen aan Mooisander.quote:Op zondag 1 september 2013 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar het centrale duo moet wel aan elkaar wennen
Dat was juist een van de weinige dingen die vandaag wel goed gingen. Vond Denswil en Moisander prima spelen samen.quote:Op zondag 1 september 2013 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar het centrale duo moet wel aan elkaar wennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |