?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:40 schreef von_Preussen het volgende:
Die zieke zionisten zijn weer binnengevallen.
Waar hoor/zie je dat dan? Op CNN gaat het er niet over.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wie zorgt er voor het welzijn van de Palestijn?
POL / [POLCAFE #4381] Rapmuziekquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar hoor/zie je dat dan? Op CNN gaat het er niet over.
En ineens begrijp ik waarom het Finse onderwijsmodel zo succesvol is.quote:Both primary and secondary teachers must have a Master's degree to qualify. Teaching is a respected profession and entrance to university programs is highly competitive. A prospective teacher must have very good grades and must combat fierce opposition in order to become a teacher. Only about 10% of applicants to certain programs are successful. The respect accorded to the profession and the higher salaries than the OECD average lead to higher performing and larger numbers applying for the positions, and this is reflected in the quality of teachers in Finland.
quote:
Ik kende hem niet. Heb het helemaal uit geluisterd, dat zegt wel wat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]Vroeger luisterde ik wel veel muziek van hem. Was hem haast weer vergeten totdat het mij net ineens te binnen schoot.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kende hem niet. Heb het helemaal uit geluisterd, dat zegt wel wat.
Puur om te dansen in de bezette gebiden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:40 schreef von_Preussen het volgende:
Die zieke zionisten zijn weer binnengevallen.
Ik luister later wel, zit nu tv te kijken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]![]()
En dit vind ik dan helemaal te gek
Diepe lyrics.
Ik vond dat een leuk filmpje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:52 schreef waht het volgende:
[..]
Puur om te dansen in de bezette gebieden.
Is goed, ik ga ook straks tv kijkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik luister later wel, zit nu tv te kijken.
Ik heb tv op mijn computerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is goed, ik ga ook straks tv kijken
Die mogelijkheid heb ik ook.. maar ik gebruik die apparatuur om te scannenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb tv op mijn computer
al mijn zinnen beginnen met 'ik' vanavond
Het is gewoon zo'n kastje als je ook voor je reguliere tv hebt. Met een zenderkaart erin. Kun je daarmee scannen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die mogelijkheid heb ik ook.. maar ik gebruik die apparatuur om te scannen
Toen de poepluierwet van tafel ging, moest ik aan jou denken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:55 schreef von_Preussen het volgende:
Ik ga mezelf eens scheren, dan hoef ik dat morgen niet te doen.
Ik heb een USB DVB-T stick.. voor digitale tv zoals digitenne.. maar die kan je ook anders gebruikenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is gewoon zo'n kastje als je ook voor je reguliere tv hebt. Met een zenderkaart erin. Kun je daarmee scannen?
Ah oké. Ik zit maar gewoon op de kabelquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb een USB DVB-T stick.. voor digitale tv zoals digitenne.. maar die kan je ook anders gebruiken
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1524421
Wat een sukkel, hè.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:04 schreef robin007bond het volgende:
R&P / HELP! Vakkundig verprutst en het is mijn schuld.
Zo'n kaart wil ik ook nog wel voor in mijn pc. Zijn niet zo heel duur geloof ik.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah oké. Ik zit maar gewoon op de kabel
Nee hoor, is niet duur. En best fijn. Ik heb een vierde van mijn grote scherm voor tv, dit Fok-venster zit eronder. Afstandsbediening erbij, klaar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zo'n kaart wil ik ook nog wel voor in mijn pc. Zijn niet zo heel duur geloof ik.
Iedereen denkt altijd aan mij, omdat ik zo'n toffe gast ben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:02 schreef Webschip het volgende:
[..]
Toen de poepluierwet van tafel ging, moest ik aan jou denken.
Dat is interessant.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb een USB DVB-T stick.. voor digitale tv zoals digitenne.. maar die kan je ook anders gebruiken
Command center!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor, is niet duur. En best fijn. Ik heb een vierde van mijn grote scherm voor tv, dit Fok-venster zit eronder. Afstandsbediening erbij, klaar.
quote:
In principe gaat Sinterklaas daarover.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Iedereen denkt altijd aan mij, omdat ik zo'n toffe gast ben.
Ik wist niet dat zo'n ding zo'n bereik heeft. Ik wil nu ook zo'n leuk dingquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]Drugshond heeft er ook 1.. maar we zijn beide nog een beetje beginner op dat gebied.. te druk met andere zaken
![]()
Het is erg leuk. In DIG is er ook een topic DIG / Software defined radio SDR veel inlezen en uitproberen en dan heb je echt een goede multifunctionele scanner voor weinig. Incl P2000 decoden en dergelijke.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:12 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik wist niet dat zo'n ding zo'n bereik heeft. Ik wil nu ook zo'n leuk ding
Dank voor de linkquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is erg leuk. In DIG is er ook een topic DIG / Software defined radio SDR veel inlezen en uitproberen en dan heb je echt een goede multifunctionele scanner voor weinig. Incl P2000 decoden en dergelijke.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:17 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dank voor de link![]()
Leuk om mee te spelen
Ze hebben alleen nog steeds geen bewijs getoond en alles wijst erop dat ze sowieso gaan aanvallen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:36 schreef remlof het volgende:
Godsamme, ben ik het zomaar met die gare Voorschrift eens, als de Amerikanen zeggen dat het gebruik van chemische wapens een rode lijn is moeten ze Assad wel aanpakken als die bewijsbaar die rode lijn heeft overschreden.
Ik geloof Kerry anders op z'n woord. Het is tenslotte een Democraat en geen Republikein met aandelen in de wapenindustrie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze hebben alleen nog steeds geen bewijs getoond en alles wijst erop dat ze sowieso gaan aanvallen.
Dat is wel een ommezwaai.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik geloof Kerry anders op z'n woord. Het is tenslotte een Democraat en geen Republikein met aandelen in de wapenindustrie.
En ik steun die komende aanval volkomen.
Ik ook en de eventuele aanval op de amerikanen door de russen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik geloof Kerry anders op z'n woord. Het is tenslotte een Democraat en geen Republikein met aandelen in de wapenindustrie.
Een ommezwaai van mij? Nee hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is wel een ommezwaai.
Ik heb mijn twijfels.
Hmm, ik dacht dat je tegen een aanval zonder bewijs was. En nu denk je dat er bewijs is. Ik wil dat ook wel weten, maar ze laten niets zien.quote:
De S4 kun je gebruiken zonder het touch screen überhaupt aan te raken met air gestures, en kan automatisch scrollen door te kijken naar je ogen.quote:
Er valt niks te laten zien of wil je van die foto's van "suspicous trucks" à la Powell?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht dat je tegen een aanval zonder bewijs was. En nu denk je dat er bewijs is. Ik wil dat ook wel weten, maar ze laten niets zien.
Ja, dat snap ik wel. Heel onverstandig weer, die grootspraak.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:48 schreef Tem het volgende:
Het bewijs is helemaal niet meer relevant. Obama heeft een half jaar geleden gezegd dat gifgas de rode lijn was. Of dit nu door Assad of door de rebellen is gedaan maakt niets uit omdat ze het nooit met 100% zekerheid kunnen zeggen. Ik ben tegen ingrijpen maar begrijp dat Amerika geen andere keuze heeft door die domme actie van de regering.
Mij lijkt het toch wel van belang dat ze meer bewijs aan de wereld laten zien. Om andere partijen te vriend te houden en niet weer als leugenaars (Bush en Blair) te boek te komen staan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Er valt niks te laten zien of wil je van die foto's van "suspicous trucks" à la Powell?
Als de Amerikanen zeggen dat er al dagen van tevoren communicatie was over de aanval met de eenheid die die aanval uitvoerde en dat die aanval is uitgevoerd vanuit gebied bezet door de regerings troepen op gebied bezet door het verzet geloof ik dat.
En dat het regeringsleger het aangevallen gebied nog vier dagen heeft geshelld spreekt ook niet in hun voordeel, dat deed me dagen geleden al vermoeden dat Assad erachter zat.
Het gebruik van chemische wapens toestaan lijkt je minder onverstandig?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel. Heel onverstandig weer, die grootspraak.
http://versus.com/nl/appl(...)msung-galaxy-s4-16gbquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De S4 kun je gebruiken zonder het touch screen überhaupt aan te raken met air gestures, en kan automatisch scrollen door te kijken naar je ogen.
Dat is gewoon misdadig. Waarom denk je dat ik anders zou vinden. Ik twijfel alleen aan het nut van een gerichte aanval. Er is een kans dat het daardoor alleen maar escaleert.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Het gebruik van chemische wapens toestaan lijkt je minder onverstandig?
Draadloos opladen lijkt me zo handig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:51 schreef betyar het volgende:
[..]
http://versus.com/nl/appl(...)msung-galaxy-s4-16gb
............. Apple is dan toch wel in de minderheid
Kan zijn, maar niets doen lijkt me toch nog veel onverstandiger.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is gewoon misdadig. Waarom denk je dat ik anders zou vinden. Ik twijfel alleen aan het nut van een gerichte aanval. Er is een kans dat het daardoor alleen maar escaleert.
Ik heb de wijsheid niet in pacht (wie wel, over dit soort zaken), maar dan zou ik toch eerder gaan voor een totale interventie om hem ook echt weg te krijgen. Want doorgaan met het vermoorden van zijn eigen burgers doet hij toch wel, getuige ook de napalm (waarschijnlijk) van vandaag op een school.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan zijn, maar niets doen lijkt me toch nog veel onverstandiger.
Jaja mannetje, jij schijnt altijd aan de verkeerde kant van de geschiedenis te staan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Verdediging van bondgenoten, dus als de Russen aanvallen dan is dat volledig terecht.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ook en de eventuele aanval op de amerikanen door de russen.
Ja, maar moeten de Amerikanen dan niet ook de rebellen aanvallen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:48 schreef Tem het volgende:
Het bewijs is helemaal niet meer relevant. Obama heeft een half jaar geleden gezegd dat gifgas de rode lijn was. Of dit nu door Assad of door de rebellen is gedaan maakt niets uit omdat ze het nooit met 100% zekerheid kunnen zeggen. Ik ben tegen ingrijpen maar begrijp dat Amerika geen andere keuze heeft door die domme actie van de regering.
Yep.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Verdediging van bondgenoten, dus als de Russen aanvallen dan is dat volledig terecht.
Ze hebben op voorhand al de kant van de rebellen gekozen dus dat gaan ze niet doen natuurlijk. Daarom is het bewijs ook waardeloos. Er is gifgas gebruikt dus moet Assad het gedaan hebben, anders sla je helemaal een plee-figuur als internationale gemeenschap.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar moeten de Amerikanen dan niet ook de rebellen aanvallen?
Nee, dat was jouw gehele familie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jaja mannetje, jij schijnt altijd aan de verkeerde kant van de geschiedenis te staan.
Filmpje voor jou:quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar moeten de Amerikanen dan niet ook de rebellen aanvallen?
Inderdaad, maar het geeft natuurlijk wel een wrange bijsmaak dat de rebellen zelf in mei al saringas hebben gebruikt en het ook een aantal maanden geleden bij rebellen die in Turkije zaten werd gevonden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:09 schreef Tem het volgende:
Ze hebben op voorhand al de kant van de rebellen gekozen dus dat gaan ze niet doen natuurlijk. Daarom is het bewijs ook waardeloos. Er is gifgas gebruikt dus moet Assad het gedaan hebben, anders sla
Betyar zou zeggen: "gewoon petsen verkopen als ze niet wil luisteren".quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Filmpje voor jou:
Ik ben zo gul de laatste tijd.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Betyar zou zeggen: "gewoon petsen verkopen als ze niet wil luisteren".
Juist, en mensen die op de blauwe ogen van politici vertrouwen kan ik niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het geeft natuurlijk wel een wrange bijsmaak dat de rebellen zelf in mei al saringas hebben gebruikt en het ook een aantal maanden geleden bij rebellen die in Turkije zaten werd gevonden.
En het is natuurlijk hypocriet om Assad nu voor het gebruik van gifgas te straffen terwijl de andere partij daar gewoon mee wegkomt.
Maar ik snap wel wat je bedoelt, dat het westen zichzelf in een onmogelijk politieke situatie heeft gebracht.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:36 schreef remlof het volgende:
Godsamme, ben ik het zomaar met die gare Voorschrift eens, als de Amerikanen zeggen dat het gebruik van chemische wapens een rode lijn is moeten ze Assad wel aanpakken als die bewijsbaar die rode lijn heeft overschreden.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:04 schreef robin007bond het volgende:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:04 schreef robin007bond het volgende:
Nooit. Ik ben slechts aan het oriënteren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:11 schreef waht het volgende:
Guidance gaat flink uitgeknepen worden zo te lezen.
Hoe zie je dat een makelaar liegt?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:11 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Nooit. Ik ben slechts aan het oriënteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem is not the occupation, but how people deal with it.
Welke legers?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als het aangetoond zou zijn, waren de legers al binnengelopen hoor.
Het Ottomaanse bevrijdingsleger.quote:
Erdogan speelt enkel de kerel met de grote bek, maar als het erop aankomt dan blijkt het een tamme hond die de verantwoording liever op het westen afschuift.quote:
Zijn de bewijzen van Amerika te vertrouwen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als het aangetoond zou zijn, waren de legers al binnengelopen hoor.
Maar onschuldige Turken durft hij wel flink aan te pakken en te beschuldigen van staatsondermijnende activiteiten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Erdogan speelt enkel de kerel met de grote bek, maar als het erop aankomt dan blijkt het een tamme hond die de verantwoording liever op het westen afschuift.
Hij heeft in elk geval geleerd van hoe Assad en het Egyptische leger met de de demonstranten omgingen, die verkondigden namelijk hetzelfde verhaal.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:42 schreef waht het volgende:
[..]
Maar onschuldige Turken durft hij wel flink aan te pakken en te beschuldigen van staatsondermijnende activiteiten.
Maar in een ouwe sok?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:56 schreef Ziba.. het volgende:
Haha nee joh Tem, ik ben het echt. Ik kom alleen allang niet meer in mijn account.
Vanwaar deze intermezzo.... ?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:56 schreef Ziba.. het volgende:
Haha nee joh Tem, ik ben het echt. Ik kom alleen allang niet meer in mijn account.
Die is democratisch op z'n plek gezet inderdaad.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hij heeft in elk geval geleerd van hoe Assad en het Egyptische leger met de de demonstranten omgingen, die verkondigden namelijk hetzelfde verhaal.
Sinds z'n eigen mensen gingen protesteren is hij met z'n grote bek wel voorzichtiger geworden.
Eén groot verschil met Irak: in Syrië zijn de WMD daadwerkelijk gebruikt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:38 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zijn de bewijzen van Amerika te vertrouwen?
Wat was dat ook al weer met Colin Powell die bewijzen had van de geheime diensten dat Irak een boel massavernietingswapens had ?
Bewijzen waren in elkaar geflanst. Nep
Curry niet lekker vindenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:59 schreef Ziba.. het volgende:
Er was hier toch een Indiaans iemand trouwens? Gisteren Indiaans uiteten geweest, echt niet te eten.Maar wel een lieve kok dus ik heb zoveel mogelijk opgegeten uit aardigheid.
Ze laten zo nu en dan een bommetje vallen op wapentransporten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:57 schreef Drugshond het volgende:
Isreal is de joker is dit schaakspel. Op het moment dat zij erbij betrokken raken zijn de rapen gaar. De gasmaskerverkoop is sky-high op dit moment (en ze vieren nog niet eens carnaval).
Kutkloon, met je twee punten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:01 schreef Ziba.. het volgende:
Gewoon even posten, maar LEUK ontvangst hoor mensen![]()
![]()
Wat is het toch met curry, hoor ik nu al voor de 3e keer. Geen curry maar rijst met een bruinige saus en doperwten en nog meer shizzle.quote:
Je moet er natuurlijk wel vlees bijnemen, kutkloon.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:03 schreef Ziba.. het volgende:
[..]
Wat is het toch met curry, hoor ik nu al voor de 3e keer. Geen curry maar rijst met een bruinige saus en doperwten en nog meer shizzle.Misschien wel currysaus ook eigenlijk. Geen idee. In ieder geval niet echt smakelijk ofzo.
Zo werd hij dan ook niet genoemd. Bovendien is op alles wat aan te merken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:04 schreef De_Coulance het volgende:
-knip-
Hem een dictator noemen is enorme bullshit, is dan ook de conclusie.
Klinkt goed op zich, maar een partij die in z'n eentje meer dan 50% van de stemmen haalt is natuurlijk nooit gezond voor een parlementaire democratie.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:04 schreef De_Coulance het volgende:
Mijn Turkije analyse.
Zelfs in een erg conservatieve stad als Kayseri was er serieus om de 100 meter een kleine slijterij met grote Efes Pilsen borden. In de supermarkten heb ik in de drankafdelingen 10x zoveel soorten drank gezien als in de gemiddelde AH.
De helft van de kranten zit in felle bewoordingen dagelijks de regering aan te vallen (wat duidt op een gepolariseerd politiek klimaat, wat niet per se goed is) En in satirische stripbladen die overal te kopen zijn wordt de regering en Erdogan zelf op vrij onrespectvolle wijze belachelijk gemaakt.
Desondanks is het land onder deze regering zo vooruit gegaan (inkomen per hoofd van de bevolking is verdrievoudigd, veel sociale voorzieningen voor mensen die het moeilijk hebben, afname van corruptie, strafbaarstelling van overspel is geschrapt, Koerdenrechten) en blijft hij dus onverminderd populair. De partij zal waarschijnlijk weer 50% van de stemmen behalen, ondanks dat een deel van de AKP-stemmers wel vinden dat Erdogan een wat vriendelijkere retoriek mag gebruiken, net als de president bijvoorbeeld.
Hem een dictator noemen is enorme bullshit, is dan ook de conclusie.
Dat was wel een beetje het beeld toch, sinds die protesten?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:06 schreef waht het volgende:
[..]
Zo werd hij dan ook niet genoemd. Bovendien is op alles wat aan te merken.
Dat had ik, weet niet eens meer wat. Ik weet niet, vergeet alles de laatste tijd. Ben sinds kort ook bang dat ik op mijn 40e heel erg dementerend ben ofzo, ik vergeet soms zelfs als ik praat wat ik zeg en dan weet ik niet meer wat ik verder moet zeggenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet er natuurlijk wel vlees bijnemen, kutkloon.
Ze hebben trouwens 49.83% gehaald in 2011.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Klinkt goed op zich, maar een partij die in z'n eentje meer dan 50% van de stemmen haalt is natuurlijk nooit gezond voor een parlementaire democratie.
En dat anti-coup gebeuren. Maar uiteraard doet hij ook veel goeds.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:08 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Dat was wel een beetje het beeld toch, sinds die protesten?
Tussen 1987 en 2007 hebben we gewoon flink feest gehad, niet perse dankzij bewindslieden van destijds.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:14 schreef Drugshond het volgende:
Erdogan doet me denken aan Zalm... kijk eens hoe hard we roeien. Zonder zelf te peddelen. Vandaar mijn vastgoed bubble uitspraak.
Heb je paddo's op?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:07 schreef Ziba.. het volgende:
Chinees is oké, Thailand wil ik nog eens heen (i.v.m. uitzichten enzo en o ja: bloedmooie jurken worden daar heel goedkoop op maat voor je gemaakt) en Erdogan is een undercover opkomende engnek.
Yes. Wat ik persoonlijk jammer vind is dat hij vaak nogal ondiplomatieke taal uitslaat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:12 schreef waht het volgende:
[..]
En dat anti-coup gebeuren. Maar uiteraard doet hij ook veel goeds.
Hoe weet je dat nou? Je hebt net je account aangemaakt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:18 schreef Ziba.. het volgende:
Nee, doe niet aan drugs, ben gewoon eerlijk en enthousiast vandaag de dag. Maar ja, wat een ontvangst weer. Als een ander hier 3 dagen niet post wordt er gedaan of hij/zij 40 jaar is weggeweest en bij mij geen vreugde of wat dan ook.
Dat was niet handig nee, of het waar is laten we in het midden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:18 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Yes. Wat ik persoonlijk jammer vind is dat hij vaak nogal ondiplomatieke taal uitslaat.
Als premier van Turkije is het niet echt verstandig om tijdens een publieke persconferentie maar even te roepen dat Israël achter de staatsgreep in Egypte zit. Dat mag je best denken, maar niet zo roepen.
Gül zou zoiets nooit hebben gedaan.
Dan moet je ook maar je orginele account gebruiken. Iedereen kan 'Ziba..' registreren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:18 schreef Ziba.. het volgende:
Nee, doe niet aan drugs, ben gewoon eerlijk en enthousiast vandaag de dag. Maar ja, wat een ontvangst weer. Als een ander hier 3 dagen niet post wordt er gedaan of hij/zij 40 jaar is weggeweest en bij mij geen vreugde of wat dan ook.
Reisdocument? Voor welk doeleinde?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:26 schreef Drugshond het volgende:
Boeien, zelfs in Spanje ga ik naar de Chinees.
ff mijn reisdocument eruit lichten. Die overigens al ver af is. (77 pagina's in 2 steden in 8 dagen)
[ afbeelding ]
Bijzondere goeie tent. Leuke wijnkaart ook.
Kan! Ik weet zelf dat ik het ben dus noujaaa dan niet en trouwens ook als ik via Ziba zou hadden gepost dna werd ik zo ontvangen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je ook maar je orginele account gebruiken. Iedereen kan 'Ziba..' registreren.
Nee hoor, want nu denken we dat je php bent.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:29 schreef Ziba.. het volgende:
[..]
Kan! Ik weet zelf dat ik het ben dus noujaaa dan niet en trouwens ook als ik via Ziba zou hadden gepost dna werd ik zo ontvangen.
Oh de planning, het leek even op een verslag achteraf of iets.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Geen tijd verkloten om dingen uit te zoeken.
Dat doe ik gewoon ter plekke op m'n iPad. All you need is wifiquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Geen tijd verkloten om dingen uit te zoeken.
Beide, ik was daar in jan dit jaar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:32 schreef waht het volgende:
[..]
Oh de planning, het leek even op een verslag achteraf of iets.
Ik lees forum en user reviews... tegen die tijd post ik wel in TRV (als het final is). Het is een verdomd goede samenvatting ... zeker voor Madrid.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat doe ik gewoon ter plekke op m'n iPad. All you need is wifi
Aangeschoten?quote:
Zelden zo misselijk geweest. Wacht tot de trein rijdt.quote:
Dan zal het beter gaan, ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zelden zo misselijk geweest. Wacht tot de trein rijdt.
Drama is dat. Gezeik met kuttreinen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zelden zo misselijk geweest. Wacht tot de trein rijdt.
De zure appel héquote:
Niks in de buurt waar het onopvallend kan.quote:
Mijn maag ook. Ik eet te ongezond, mijn eetlust is ook blijvend weg heb ik het idee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:45 schreef GSbrder het volgende:
Mijn maag is van streek, ik eet te gezond.
Dat moet je van tevoren doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:48 schreef Friek_ het volgende:
Gewoon een beetje melk drinken Erik, dan komt het vanzelf goed.
Vet voedsel icm alcohol levert amper problemen op. Als je die dag alleen een soepje, brood en wat appels eet is het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:48 schreef Ziba.. het volgende:
[..]
Mijn maag ook. Ik eet te ongezond, mijn eetlust is ook blijvend weg heb ik het idee.
Ik weet niet meer wat ik allemaal heb gedronken en gegeten maar echt mijn hele leven is op zijn kop.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vet voedsel icm alcohol levert amper problemen op. Als je die dag alleen een soepje, brood en wat appels eet is het een ander verhaal.
Goed, goed. Woon tijdelijk in Amsterdam. Waar hang jij uit?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:51 schreef Ziba.. het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik allemaal heb gedronken en gegeten maar echt mijn hele leven is op zijn kop.Hoe iw het?
Echt! Waarom Amsterdam? Wel leuk? Ik studeer en woon nu weer in Amsterdam, ben nu bij mijn vader in een andere plaats trouwens.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goed, goed. Woon tijdelijk in Amsterdam. Waar hang jij uit?
Stage, bevalt goedquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:58 schreef Ziba.. het volgende:
[..]
Echt! Waarom Amsterdam? Wel leuk? Ik studeer en woon nu weer in Amsterdam, ben nu bij mijn vader in een andere plaats trouwens.Net wat dagen introductie gehad, echt heeeeeelheel erg leuk.
Echt veel toffe, leuke mensen enzo dus echt nice.
Ja, of het gaat finaal mis. Beide zijn acceptabel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:48 schreef Friek_ het volgende:
Gewoon een beetje melk drinken Erik, dan komt het vanzelf goed.
Ben je al ontmaagd?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:58 schreef Ziba.. het volgende:
[..]
Echt! Waarom Amsterdam? Wel leuk? Ik studeer en woon nu weer in Amsterdam, ben nu bij mijn vader in een andere plaats trouwens.Net wat dagen introductie gehad, echt heeeeeelheel erg leuk.
Echt veel toffe, leuke mensen enzo dus echt nice.
Tijdens een introductie seks hebben is denk ik niet echt goed voor mijn naam. Überhaupt zoenen.quote:
Gewoon veel zuipen, kan je de drank de schuld geven.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:09 schreef Ziba.. het volgende:
[..]
Tijdens een introductie seks hebben is denk ik niet echt goed voor mijn naam. Überhaupt zoenen.
Wordt ze de volgende keer in ieder geval gratis volgegoten in de kroeg.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:13 schreef remlof het volgende:
zoenen.Gewoon veel zuipen, kan je de drank de schuld geven.
Veel gedaan. Toch helder genoeg om niet te zoenen enzo. Er was wel 1 heeeeeeele leuke kakker waar ik hele tijd mee was die mij wilde zoenen, maar weggeduwd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon veel zuipen, kan je de drank de schuld geven.
Sip.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wordt ze de volgende keer in ieder geval gratis volgegoten in de kroeg.
Als je het bier van de rest op blijft zuipen, kun je natuurlijk nooit een rel veroozaken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:16 schreef Drugshond het volgende:
Was ooit introbegeleider ... we sliepen buiten in een tent. We hadden nog niet eens een huis. Met Confederationflag et al. Met kampvuur en BBQ. Hadden we erg tof geregeld. Douches was ook easy (faculiteit stromingsleer, die dingen werden toch niet gebruikt)
Iedereen riep tegen ons, dat kun je niet maken na 2 dagen is de helft van jullie klub vertrokken .
• We waren de enigste klub die achteraf nog volledig intakt was. (Nailed)
Ik snapte er ook geen zak van. Maar ik ben dan ook verre van nuchter.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je het bier van de rest op blijft zuipen, kun je natuurlijk nooit een rel veroozaken.
Was niet goedkoop (achteraf), wel veel gelachen. Mensen die met een handdoek en shampoo en boxershort door de kantine lopen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je het bier van de rest op blijft zuipen, kun je natuurlijk nooit een rel veroozaken.
Als je op dit moment nog nuchter zou zijn ben je of BOB of leid je aan slapeloosheid.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik snapte er ook geen zak van. Maar ik ben dan ook verre van nuchter.
Dat werkt anders wel goed voor je netwerk. Vraag maar aan je zusquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:15 schreef Ziba.. het volgende:
[..]
Veel gedaan. Toch helder genoeg om niet te zoenen enzo. Er was wel 1 heeeeeeele leuke kakker waar ik hele tijd mee was die mij wilde zoenen, maar weggeduwd.Mijn zusje zei dat het stom van mij was, maar ja, ik wil niet als een makkelijke slet worden gezien Remlof.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat werkt anders wel goed voor je netwerk. Vraag maar aan je zus
Hmmzzz..quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:26 schreef Drugshond het volgende:
Boeien, zelfs in Spanje ga ik naar de Chinees.
ff mijn reisdocument eruit lichten. Die overigens al ver af is. (77 pagina's in 2 steden in 8 dagen)
[ afbeelding ]
Bijzondere goeie tent. Leuke wijnkaart ook.
Het lot van een oostblokkerquote:
Adblock.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:36 schreef Mutant01 het volgende:
Mijn hemel, reclame op youtube begint nu dodelijke vormen aan te nemen.
Het is de schuld van de PvdA.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:36 schreef Mutant01 het volgende:
Mijn hemel, reclame op youtube begint nu dodelijke vormen aan te nemen.
Omg.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:09 schreef Mutant01 het volgende:
Werken op zaterdag? Werk je in een fabriek ofzo?
Een echte ambtenaar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:09 schreef Mutant01 het volgende:
Uiteraardquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:09 schreef Mutant01 het volgende:
Vakkenvuller bij de Albert Heijn.quote:
Heb je wel geslapen of ben je de hele nacht doorgegaan ofzo?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 07:06 schreef eriksd het volgende:
We zijn er weer bij en dat is priiiiiiihiiiiimaaaaaa
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:36 schreef eriksd het volgende:
Hihi, de PvdA. Socialisten verleren hun streken nooit.
Column van Opperzuurpruim Marcel van Dam gelezenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ohja, jij bent een linkserd hé.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_hoogspanning__.html
Itt Von der Dunk laat ik alles wat van Dam schrijft categorisch links liggen. Te hoge zuurgraad.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Column van Opperzuurpruim Marcel van Dam gelezen?
Die commentarenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Samenvatting: privatisering ging niet altijd goed, de vakbonden_1!1, Scandinavië vs Reagan, individualisering, Geer en Goor, de elite, afluisterpraktijken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Itt Von der Dunk laat ik alles wat van Dam schrijft categorisch links liggen. Te hoge zuurgraad.
v_P zal uit zijn dak gaan. Hij mijmert dagelijks over je.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:18 schreef Ziba.. het volgende:
Typisch een linkserd dus: kant noch wal.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Samenvatting: privatisering ging niet altijd goed, de vakbonden_1!1, Scandinavië vs Reagan, individualisering, Geer en Goor, de elite, afluisterpraktijken.
Toch een rare club, die PvdA.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
En van de hak op de tak, wild om zich heen maaiend, zonder enige onderbouwing waarom Nederland één op één te vergelijken zou zijn met Noorwegen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Typisch een linkserd dus: kant noch wal.
quote:
Het is een beetje treurig om mensen later met uitspraken tijdens een overleg om de oren te slaan. Wat wil je ermee bereiken? "Als je nu niet terugdraait brengen wij dit naar buiten!" ofzo?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
Wat is nou eigenlijk precies het probleem met vergaderingen opnemen?
Hij is de baas van alle kranten. Linkse media en zo.quote:
Dat is sneu inderdaad, maar het opnemen an sich is natuurlijk niet gek. Of het nou op papier staat of dat het is te beluisteren, dat maakt ook geen kloot uit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is een beetje treurig om mensen later met uitspraken tijdens een overleg om de oren te slaan. Wat wil je ermee bereiken? "Als je nu niet terugdraait brengen wij dit naar buiten!" ofzo?
Team Spekmanquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:12 schreef De_Coulance het volgende:
Samsom moest vanaf het begin al weg. Rechtse zak dat ie is.
Nee, team Cohen.quote:
Het doet me denken aan een gemiddelde discussie op dit forum.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is een beetje treurig om mensen later met uitspraken tijdens een overleg om de oren te slaan. Wat wil je ermee bereiken? "Als je nu niet terugdraait brengen wij dit naar buiten!" ofzo?
Dat fractieleden door de leiding van hun fractie onder druk worden gezet, is ook al niet echt nieuws te noemen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:47 schreef KoosVogels het volgende:
Maar nogmaals, dit is toch gewoon notuleren? Lekker interessant.
Dat lijkt me al te bestaan sinds het begin van de parlementaire democratie.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat fractieleden door de leiding van hun fractie onder druk worden gezet, is ook al niet echt nieuws te noemen.
Ja, het is niet vanzelf dat Kamerleden altijd met hun fractie meestemmen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat lijkt me al te bestaan sinds het begin van de parlementaire democratie.
Die eensgezindheid ontstaat niet vanzelf inderdaad.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat fractieleden door de leiding van hun fractie onder druk worden gezet, is ook al niet echt nieuws te noemen.
Correct. Ik zou zelfs voorstellen om afvalligen met z'n allen in elkaar te beuken. M.u.v. het gezicht natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:55 schreef Reya het volgende:
[..]
In Oekraïne is dit al staande praktijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:11 schreef waht het volgende:
[..]
Correct. Ik zou zelfs voorstellen om afvalligen met z'n allen in elkaar te beuken. M.u.v. het gezicht natuurlijk.
Het is nog ochtend. Schandalig laat noem ik een uur of 14:00.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor mij part 1. Schandalig laat wakker. Hoorde trouwens om 4.14 een heli.
Dat mag op zaterdagquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor mij part 1. Schandalig laat wakker. Hoorde trouwens om 4.14 een heli.
Team Machiavelli?quote:
Maar daar pakten ze wel het gezicht van Joesjtsjenko, die vuige Russen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:18 schreef Reya het volgende:
[..]
In Oekraïne is dit al staande praktijk.
Inderdaad. Lekker uitslapen van een werkweek niets doenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat mag op zaterdag.. Over die heli kan ik niets vinden.
Jij mag dat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad. Lekker uitslapen van een werkweek niets doen?
Neuh, meer om ze later te kunnen vragen waarom ze iets niet hebben gezegd toen het aan de orde was.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben altijd bezig, ook als werkloze en slapen doe ik sowieso zeer zeer beroerd. Ik was er om 0500u al uit dus heb nog een tukkie gedaan van 0800u tot 1000u.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad. Lekker uitslapen van een werkweek niets doen?
Daar zit iedereen in tegenwoordig.quote:
Ja, een beetje hobbymatig met speelgoed spelen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben altijd bezig, ook als werkloze en slapen doe ik sowieso zeer zeer beroerd. Ik was er om 0500u al uit dus heb nog een tukkie gedaan van 0800u tot 1000u.
Dat klinkt grappig, dus ik hoop van wel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:26 schreef Disana het volgende:
Heb ik nou trouwens goed begrepen dat Opstelten op zijn kamer met een drone zat te spelen toen hij de videoboodschap maakte vanwege de prijs die hij had gewonnen inzake privacy?
O.a. en oefeningen, en zaken regelen, en lesmateriaal lezen, etc.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, een beetje hobbymatig met speelgoed spelen.
Filmpje gevonden. Die big smile van 'mquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:28 schreef waht het volgende:
[..]
Dat klinkt grappig, dus ik hoop van wel.
Ja:quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:26 schreef Disana het volgende:
Heb ik nou trouwens goed begrepen dat Opstelten op zijn kamer met een drone zat te spelen toen hij de videoboodschap maakte vanwege de prijs die hij had gewonnen inzake privacy?
Ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:26 schreef Disana het volgende:
En ondanks die matige docenten hebben we toch een prima opleidingsniveau als land.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:32 schreef Friek_ het volgende:
Bij de Finnen staan er excellente en gerespecteerde wo'ers voor de klas. Hier kloten we aan met matige hbo'ers zonder vakkennis en weinig kunde. Goh, waar zit toch het verschil.
De Islam is het verschil.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:32 schreef Friek_ het volgende:
Bij de Finnen staan er excellente en gerespecteerde wo'ers voor de klas. Hier kloten we aan met matige hbo'ers zonder vakkennis en weinig kunde. Goh, waar zit toch het verschil.
Ga werken man.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:32 schreef Friek_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |