Reisdocument? Voor welk doeleinde?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:26 schreef Drugshond het volgende:
Boeien, zelfs in Spanje ga ik naar de Chinees.
ff mijn reisdocument eruit lichten. Die overigens al ver af is. (77 pagina's in 2 steden in 8 dagen)
[ afbeelding ]
Bijzondere goeie tent. Leuke wijnkaart ook.
Kan! Ik weet zelf dat ik het ben dus noujaaa dan niet en trouwens ook als ik via Ziba zou hadden gepost dna werd ik zo ontvangen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je ook maar je orginele account gebruiken. Iedereen kan 'Ziba..' registreren.
Nee hoor, want nu denken we dat je php bent.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:29 schreef Ziba.. het volgende:
[..]
Kan! Ik weet zelf dat ik het ben dus noujaaa dan niet en trouwens ook als ik via Ziba zou hadden gepost dna werd ik zo ontvangen.
Oh de planning, het leek even op een verslag achteraf of iets.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Geen tijd verkloten om dingen uit te zoeken.
Dat doe ik gewoon ter plekke op m'n iPad. All you need is wifiquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Geen tijd verkloten om dingen uit te zoeken.
Beide, ik was daar in jan dit jaar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:32 schreef waht het volgende:
[..]
Oh de planning, het leek even op een verslag achteraf of iets.
Ik lees forum en user reviews... tegen die tijd post ik wel in TRV (als het final is). Het is een verdomd goede samenvatting ... zeker voor Madrid.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat doe ik gewoon ter plekke op m'n iPad. All you need is wifi
Aangeschoten?quote:
Zelden zo misselijk geweest. Wacht tot de trein rijdt.quote:
Dan zal het beter gaan, ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zelden zo misselijk geweest. Wacht tot de trein rijdt.
Drama is dat. Gezeik met kuttreinen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zelden zo misselijk geweest. Wacht tot de trein rijdt.
De zure appel héquote:
Niks in de buurt waar het onopvallend kan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |