Reisdocument? Voor welk doeleinde?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:26 schreef Drugshond het volgende:
Boeien, zelfs in Spanje ga ik naar de Chinees.
ff mijn reisdocument eruit lichten. Die overigens al ver af is. (77 pagina's in 2 steden in 8 dagen)
[ afbeelding ]
Bijzondere goeie tent. Leuke wijnkaart ook.
Kan! Ik weet zelf dat ik het ben dus noujaaa dan niet en trouwens ook als ik via Ziba zou hadden gepost dna werd ik zo ontvangen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je ook maar je orginele account gebruiken. Iedereen kan 'Ziba..' registreren.
Nee hoor, want nu denken we dat je php bent.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:29 schreef Ziba.. het volgende:
[..]
Kan! Ik weet zelf dat ik het ben dus noujaaa dan niet en trouwens ook als ik via Ziba zou hadden gepost dna werd ik zo ontvangen.
Oh de planning, het leek even op een verslag achteraf of iets.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Geen tijd verkloten om dingen uit te zoeken.
Dat doe ik gewoon ter plekke op m'n iPad. All you need is wifiquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Geen tijd verkloten om dingen uit te zoeken.
Beide, ik was daar in jan dit jaar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:32 schreef waht het volgende:
[..]
Oh de planning, het leek even op een verslag achteraf of iets.
Ik lees forum en user reviews... tegen die tijd post ik wel in TRV (als het final is). Het is een verdomd goede samenvatting ... zeker voor Madrid.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat doe ik gewoon ter plekke op m'n iPad. All you need is wifi
Aangeschoten?quote:
Zelden zo misselijk geweest. Wacht tot de trein rijdt.quote:
Dan zal het beter gaan, ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zelden zo misselijk geweest. Wacht tot de trein rijdt.
Drama is dat. Gezeik met kuttreinen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zelden zo misselijk geweest. Wacht tot de trein rijdt.
De zure appel héquote:
Niks in de buurt waar het onopvallend kan.quote:
Mijn maag ook. Ik eet te ongezond, mijn eetlust is ook blijvend weg heb ik het idee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:45 schreef GSbrder het volgende:
Mijn maag is van streek, ik eet te gezond.
Dat moet je van tevoren doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:48 schreef Friek_ het volgende:
Gewoon een beetje melk drinken Erik, dan komt het vanzelf goed.
Vet voedsel icm alcohol levert amper problemen op. Als je die dag alleen een soepje, brood en wat appels eet is het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:48 schreef Ziba.. het volgende:
[..]
Mijn maag ook. Ik eet te ongezond, mijn eetlust is ook blijvend weg heb ik het idee.
Ik weet niet meer wat ik allemaal heb gedronken en gegeten maar echt mijn hele leven is op zijn kop.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vet voedsel icm alcohol levert amper problemen op. Als je die dag alleen een soepje, brood en wat appels eet is het een ander verhaal.
Goed, goed. Woon tijdelijk in Amsterdam. Waar hang jij uit?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:51 schreef Ziba.. het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik allemaal heb gedronken en gegeten maar echt mijn hele leven is op zijn kop.Hoe iw het?
Echt! Waarom Amsterdam? Wel leuk? Ik studeer en woon nu weer in Amsterdam, ben nu bij mijn vader in een andere plaats trouwens.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goed, goed. Woon tijdelijk in Amsterdam. Waar hang jij uit?
Stage, bevalt goedquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:58 schreef Ziba.. het volgende:
[..]
Echt! Waarom Amsterdam? Wel leuk? Ik studeer en woon nu weer in Amsterdam, ben nu bij mijn vader in een andere plaats trouwens.Net wat dagen introductie gehad, echt heeeeeelheel erg leuk.
Echt veel toffe, leuke mensen enzo dus echt nice.
Ja, of het gaat finaal mis. Beide zijn acceptabel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:48 schreef Friek_ het volgende:
Gewoon een beetje melk drinken Erik, dan komt het vanzelf goed.
Ben je al ontmaagd?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:58 schreef Ziba.. het volgende:
[..]
Echt! Waarom Amsterdam? Wel leuk? Ik studeer en woon nu weer in Amsterdam, ben nu bij mijn vader in een andere plaats trouwens.Net wat dagen introductie gehad, echt heeeeeelheel erg leuk.
Echt veel toffe, leuke mensen enzo dus echt nice.
Tijdens een introductie seks hebben is denk ik niet echt goed voor mijn naam. Überhaupt zoenen.quote:
Gewoon veel zuipen, kan je de drank de schuld geven.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:09 schreef Ziba.. het volgende:
[..]
Tijdens een introductie seks hebben is denk ik niet echt goed voor mijn naam. Überhaupt zoenen.
Wordt ze de volgende keer in ieder geval gratis volgegoten in de kroeg.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:13 schreef remlof het volgende:
zoenen.Gewoon veel zuipen, kan je de drank de schuld geven.
Veel gedaan. Toch helder genoeg om niet te zoenen enzo. Er was wel 1 heeeeeeele leuke kakker waar ik hele tijd mee was die mij wilde zoenen, maar weggeduwd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon veel zuipen, kan je de drank de schuld geven.
Sip.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wordt ze de volgende keer in ieder geval gratis volgegoten in de kroeg.
Als je het bier van de rest op blijft zuipen, kun je natuurlijk nooit een rel veroozaken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:16 schreef Drugshond het volgende:
Was ooit introbegeleider ... we sliepen buiten in een tent. We hadden nog niet eens een huis. Met Confederationflag et al. Met kampvuur en BBQ. Hadden we erg tof geregeld. Douches was ook easy (faculiteit stromingsleer, die dingen werden toch niet gebruikt)
Iedereen riep tegen ons, dat kun je niet maken na 2 dagen is de helft van jullie klub vertrokken .
• We waren de enigste klub die achteraf nog volledig intakt was. (Nailed)
Ik snapte er ook geen zak van. Maar ik ben dan ook verre van nuchter.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je het bier van de rest op blijft zuipen, kun je natuurlijk nooit een rel veroozaken.
Was niet goedkoop (achteraf), wel veel gelachen. Mensen die met een handdoek en shampoo en boxershort door de kantine lopen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je het bier van de rest op blijft zuipen, kun je natuurlijk nooit een rel veroozaken.
Als je op dit moment nog nuchter zou zijn ben je of BOB of leid je aan slapeloosheid.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik snapte er ook geen zak van. Maar ik ben dan ook verre van nuchter.
Dat werkt anders wel goed voor je netwerk. Vraag maar aan je zusquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:15 schreef Ziba.. het volgende:
[..]
Veel gedaan. Toch helder genoeg om niet te zoenen enzo. Er was wel 1 heeeeeeele leuke kakker waar ik hele tijd mee was die mij wilde zoenen, maar weggeduwd.Mijn zusje zei dat het stom van mij was, maar ja, ik wil niet als een makkelijke slet worden gezien Remlof.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat werkt anders wel goed voor je netwerk. Vraag maar aan je zus
Hmmzzz..quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:26 schreef Drugshond het volgende:
Boeien, zelfs in Spanje ga ik naar de Chinees.
ff mijn reisdocument eruit lichten. Die overigens al ver af is. (77 pagina's in 2 steden in 8 dagen)
[ afbeelding ]
Bijzondere goeie tent. Leuke wijnkaart ook.
Het lot van een oostblokkerquote:
Adblock.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:36 schreef Mutant01 het volgende:
Mijn hemel, reclame op youtube begint nu dodelijke vormen aan te nemen.
Het is de schuld van de PvdA.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:36 schreef Mutant01 het volgende:
Mijn hemel, reclame op youtube begint nu dodelijke vormen aan te nemen.
Omg.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:09 schreef Mutant01 het volgende:
Werken op zaterdag? Werk je in een fabriek ofzo?
Een echte ambtenaar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:09 schreef Mutant01 het volgende:
Uiteraardquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:09 schreef Mutant01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |