?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:40 schreef von_Preussen het volgende:
Die zieke zionisten zijn weer binnengevallen.
Waar hoor/zie je dat dan? Op CNN gaat het er niet over.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wie zorgt er voor het welzijn van de Palestijn?
POL / [POLCAFE #4381] Rapmuziekquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar hoor/zie je dat dan? Op CNN gaat het er niet over.
En ineens begrijp ik waarom het Finse onderwijsmodel zo succesvol is.quote:Both primary and secondary teachers must have a Master's degree to qualify. Teaching is a respected profession and entrance to university programs is highly competitive. A prospective teacher must have very good grades and must combat fierce opposition in order to become a teacher. Only about 10% of applicants to certain programs are successful. The respect accorded to the profession and the higher salaries than the OECD average lead to higher performing and larger numbers applying for the positions, and this is reflected in the quality of teachers in Finland.
quote:
Ik kende hem niet. Heb het helemaal uit geluisterd, dat zegt wel wat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]Vroeger luisterde ik wel veel muziek van hem. Was hem haast weer vergeten totdat het mij net ineens te binnen schoot.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kende hem niet. Heb het helemaal uit geluisterd, dat zegt wel wat.
Puur om te dansen in de bezette gebiden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:40 schreef von_Preussen het volgende:
Die zieke zionisten zijn weer binnengevallen.
Ik luister later wel, zit nu tv te kijken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]![]()
En dit vind ik dan helemaal te gek
Diepe lyrics.
Ik vond dat een leuk filmpje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:52 schreef waht het volgende:
[..]
Puur om te dansen in de bezette gebieden.
Is goed, ik ga ook straks tv kijkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik luister later wel, zit nu tv te kijken.
Ik heb tv op mijn computerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is goed, ik ga ook straks tv kijken
Die mogelijkheid heb ik ook.. maar ik gebruik die apparatuur om te scannenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb tv op mijn computer
al mijn zinnen beginnen met 'ik' vanavond
Het is gewoon zo'n kastje als je ook voor je reguliere tv hebt. Met een zenderkaart erin. Kun je daarmee scannen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die mogelijkheid heb ik ook.. maar ik gebruik die apparatuur om te scannen
Toen de poepluierwet van tafel ging, moest ik aan jou denken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:55 schreef von_Preussen het volgende:
Ik ga mezelf eens scheren, dan hoef ik dat morgen niet te doen.
Ik heb een USB DVB-T stick.. voor digitale tv zoals digitenne.. maar die kan je ook anders gebruikenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is gewoon zo'n kastje als je ook voor je reguliere tv hebt. Met een zenderkaart erin. Kun je daarmee scannen?
Ah oké. Ik zit maar gewoon op de kabelquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb een USB DVB-T stick.. voor digitale tv zoals digitenne.. maar die kan je ook anders gebruiken
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1524421
Wat een sukkel, hè.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:04 schreef robin007bond het volgende:
R&P / HELP! Vakkundig verprutst en het is mijn schuld.
Zo'n kaart wil ik ook nog wel voor in mijn pc. Zijn niet zo heel duur geloof ik.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah oké. Ik zit maar gewoon op de kabel
Nee hoor, is niet duur. En best fijn. Ik heb een vierde van mijn grote scherm voor tv, dit Fok-venster zit eronder. Afstandsbediening erbij, klaar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zo'n kaart wil ik ook nog wel voor in mijn pc. Zijn niet zo heel duur geloof ik.
Iedereen denkt altijd aan mij, omdat ik zo'n toffe gast ben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:02 schreef Webschip het volgende:
[..]
Toen de poepluierwet van tafel ging, moest ik aan jou denken.
Dat is interessant.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb een USB DVB-T stick.. voor digitale tv zoals digitenne.. maar die kan je ook anders gebruiken
Command center!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor, is niet duur. En best fijn. Ik heb een vierde van mijn grote scherm voor tv, dit Fok-venster zit eronder. Afstandsbediening erbij, klaar.
quote:
In principe gaat Sinterklaas daarover.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Iedereen denkt altijd aan mij, omdat ik zo'n toffe gast ben.
Ik wist niet dat zo'n ding zo'n bereik heeft. Ik wil nu ook zo'n leuk dingquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]Drugshond heeft er ook 1.. maar we zijn beide nog een beetje beginner op dat gebied.. te druk met andere zaken
![]()
Het is erg leuk. In DIG is er ook een topic DIG / Software defined radio SDR veel inlezen en uitproberen en dan heb je echt een goede multifunctionele scanner voor weinig. Incl P2000 decoden en dergelijke.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:12 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik wist niet dat zo'n ding zo'n bereik heeft. Ik wil nu ook zo'n leuk ding
Dank voor de linkquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is erg leuk. In DIG is er ook een topic DIG / Software defined radio SDR veel inlezen en uitproberen en dan heb je echt een goede multifunctionele scanner voor weinig. Incl P2000 decoden en dergelijke.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:17 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dank voor de link![]()
Leuk om mee te spelen
Ze hebben alleen nog steeds geen bewijs getoond en alles wijst erop dat ze sowieso gaan aanvallen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:36 schreef remlof het volgende:
Godsamme, ben ik het zomaar met die gare Voorschrift eens, als de Amerikanen zeggen dat het gebruik van chemische wapens een rode lijn is moeten ze Assad wel aanpakken als die bewijsbaar die rode lijn heeft overschreden.
Ik geloof Kerry anders op z'n woord. Het is tenslotte een Democraat en geen Republikein met aandelen in de wapenindustrie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze hebben alleen nog steeds geen bewijs getoond en alles wijst erop dat ze sowieso gaan aanvallen.
Dat is wel een ommezwaai.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik geloof Kerry anders op z'n woord. Het is tenslotte een Democraat en geen Republikein met aandelen in de wapenindustrie.
En ik steun die komende aanval volkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |