?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:40 schreef von_Preussen het volgende:
Die zieke zionisten zijn weer binnengevallen.
Waar hoor/zie je dat dan? Op CNN gaat het er niet over.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wie zorgt er voor het welzijn van de Palestijn?
POL / [POLCAFE #4381] Rapmuziekquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar hoor/zie je dat dan? Op CNN gaat het er niet over.
En ineens begrijp ik waarom het Finse onderwijsmodel zo succesvol is.quote:Both primary and secondary teachers must have a Master's degree to qualify. Teaching is a respected profession and entrance to university programs is highly competitive. A prospective teacher must have very good grades and must combat fierce opposition in order to become a teacher. Only about 10% of applicants to certain programs are successful. The respect accorded to the profession and the higher salaries than the OECD average lead to higher performing and larger numbers applying for the positions, and this is reflected in the quality of teachers in Finland.
quote:
Ik kende hem niet. Heb het helemaal uit geluisterd, dat zegt wel wat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]Vroeger luisterde ik wel veel muziek van hem. Was hem haast weer vergeten totdat het mij net ineens te binnen schoot.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kende hem niet. Heb het helemaal uit geluisterd, dat zegt wel wat.
Puur om te dansen in de bezette gebiden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:40 schreef von_Preussen het volgende:
Die zieke zionisten zijn weer binnengevallen.
Ik luister later wel, zit nu tv te kijken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]![]()
En dit vind ik dan helemaal te gek
Diepe lyrics.
Ik vond dat een leuk filmpje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:52 schreef waht het volgende:
[..]
Puur om te dansen in de bezette gebieden.
Is goed, ik ga ook straks tv kijkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik luister later wel, zit nu tv te kijken.
Ik heb tv op mijn computerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is goed, ik ga ook straks tv kijken
Die mogelijkheid heb ik ook.. maar ik gebruik die apparatuur om te scannenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb tv op mijn computer
al mijn zinnen beginnen met 'ik' vanavond
Het is gewoon zo'n kastje als je ook voor je reguliere tv hebt. Met een zenderkaart erin. Kun je daarmee scannen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die mogelijkheid heb ik ook.. maar ik gebruik die apparatuur om te scannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |