quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Betyar zou zeggen: "gewoon petsen verkopen als ze niet wil luisteren".
Juist, en mensen die op de blauwe ogen van politici vertrouwen kan ik niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het geeft natuurlijk wel een wrange bijsmaak dat de rebellen zelf in mei al saringas hebben gebruikt en het ook een aantal maanden geleden bij rebellen die in Turkije zaten werd gevonden.
En het is natuurlijk hypocriet om Assad nu voor het gebruik van gifgas te straffen terwijl de andere partij daar gewoon mee wegkomt.
Maar ik snap wel wat je bedoelt, dat het westen zichzelf in een onmogelijk politieke situatie heeft gebracht.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:36 schreef remlof het volgende:
Godsamme, ben ik het zomaar met die gare Voorschrift eens, als de Amerikanen zeggen dat het gebruik van chemische wapens een rode lijn is moeten ze Assad wel aanpakken als die bewijsbaar die rode lijn heeft overschreden.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:04 schreef robin007bond het volgende:
R&P / HELP! Vakkundig verprutst en het is mijn schuld.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:04 schreef robin007bond het volgende:
R&P / HELP! Vakkundig verprutst en het is mijn schuld.
Nooit. Ik ben slechts aan het oriënteren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:11 schreef waht het volgende:
Guidance gaat flink uitgeknepen worden zo te lezen.
Hoe zie je dat een makelaar liegt?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:11 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Nooit. Ik ben slechts aan het oriënteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem is not the occupation, but how people deal with it.
Welke legers?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als het aangetoond zou zijn, waren de legers al binnengelopen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |