SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Ik gok Saint's Row.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:17 schreef Friday12 het volgende:
SR IV? ik weet niet wat dat SR betekend
quote:
Je echte leven aan de kant zetten voor een game.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:17 schreef HansVaak het volgende:
Ik ben zo verschrikkelijk gemotiveerd om aankomend schooljaar echt te gaan knallen met mijn nieuwe studie, maar dit spel gaat zo hard fokken daarmee...
Wat voor extra's zitten er bij de hardcover ten opzichte van de normale?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:28 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Heb de limited edition van de guide ook maar besteld, kan wel wachten ermee, maar anders krijg ik die litograph niet erbijBij bol is die nu 20,99¤ dus valt mee voor een hardcover met vele extra's.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je echte leven aan de kant zetten voor een game.![]()
WoW nerd
Die was gewoon te verwachtenquote:
Die andere waren ook veel uitgebreider en waren op dat moment "nieuw".quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:01 schreef DSS24 het volgende:
Ik moet wel zeggen na al die vette trailers is de "official" trailer een beetje aan de laffe kant
http://www.bradygames.com/promotions/promotion.aspx?promo=139300quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat voor extra's zitten er bij de hardcover ten opzichte van de normale?
Ok alleen artwork. Daar hoef ik niks mee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:32 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
http://www.bradygames.com/promotions/promotion.aspx?promo=139300
De release van 17 september zal dus zeker doorgaan, omdat de game ruim voor de deadline in de winkels klaarligt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:56 schreef abruzzese het volgende:
deze link heeft heel vrolijke beelden en word je gelukkig van als GTA fan
http://www.gamequarter.be(...)ampaign=Headliner.nl
Tja wat is ruim hequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:16 schreef kaos- het volgende:
[..]
De release van 17 september zal dus zeker doorgaan, omdat de game ruim voor de deadline in de winkels klaarligt.
Sommige redacteuren snappen er echt geen reet van. Winkels hebben de game niet ruim voor tijd in huis. Als de game op dinsdagnacht verkocht gaat worden hebben de winkels ze vrijdag in huis. Met veel geluk donderdag, maar zeker niet eerder.
Deze pallets (mocht het real zijn) gaan naar de distributiekantoren in de verschillende landen, niet naar de winkels dus.
GTA V zomaar 'een game' noemenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je echte leven aan de kant zetten voor een game.![]()
WoW nerd
Wat is die guide eigenlijk? Staat daar echt veel nuttigs in of is het gewoon voor als je echt de 100% wilt halen. Ik denk erover om 'm ook te halen maar weet niet echt of 't wat is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:28 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Heb de limited edition van de guide ook maar besteld, kan wel wachten ermee, maar anders krijg ik die litograph niet erbijBij bol is die nu 20,99¤ dus valt mee voor een hardcover met vele extra's.
Geen idee, ik vind die art erg vet, en zon boek staat wel leuk in de kast.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:29 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Wat is die guide eigenlijk? Staat daar echt veel nuttigs in of is het gewoon voor als je echt de 100% wilt halen. Ik denk erover om 'm ook te halen maar weet niet echt of 't wat is.
Die schommel in GTA4.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:56 schreef Ties02 het volgende:
Ik koop zo'n guide liever na een tijdje, eerst zelf de boel ontdekken maar ze zijn zeker handig
In IV zaten ook nog zoveel dingen waar ik geen weet van had.
Precies.quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:52 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Whut? Die heb ik gemist denk ik?
Staat al een camper klaar voor je.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:12 schreef Ironisch het volgende:
Ik heb nu al zin om in een camper te gaan kamperen achter het vinewood ding.
Hehe dat zou wel heel tof zijn ja. Overal savenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zou wel tof zijn als je kan wonen in campers. Of opslaan
Fixedquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hehe dat zou wel heel tof zijn ja. Overal savencampers jatten.
Dacht iets van 10 pagina's meer dan de soft cover guidequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat voor extra's zitten er bij de hardcover ten opzichte van de normale?
Nee nog niet! Thanks.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:21 schreef _GdR_ het volgende:
kwam dit net tegen op de twitters: http://www.rockstargames.com/V/
een shitload aan info
of was dit al bekend...
Whaha, Was me nog niet eens opgevallen, maar check dat lifeinvader filmpje eens. (Zag net die knop onderaan op de website)quote:
Nee hoor...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:21 schreef _GdR_ het volgende:
een shitload aan info
of was dit al bekend...
Ow het spijt me dat ik hier niet 24/7 rond hangquote:
Was idd al een tijdje bekend maar blijkbaar waren er nog mensen die 't niet wisten dus heeft je post toch nog nut gehadquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:21 schreef _GdR_ het volgende:
een shitload aan info
of was dit al bekend...
Nog 6 vakjes open toch? trouwens wel verwacht dat iedereen die site had gezienquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:21 schreef _GdR_ het volgende:
een shitload aan info
of was dit al bekend...
what's next? alleen nog maar de dinsdag meetellenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:09 schreef Joran-Joran het volgende:
Nog maar 11 dagen joh
de weekenden gaan altijd zo snel voorbij dat ik die voor het gemak maar niet meetel
De datums die even getallen hebben worden idd niet megeteldquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
what's next? alleen nog maar de dinsdag meetellen?
Als iemand een officiële bemachtigd zou hebben zou die wel een duidelijkere foto maken.quote:
Ach ze blijven nu ineens komenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:27 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Als iemand een officiële bemachtigd zou hebben zou die wel een duidelijkere foto maken.
Die onderste doet totaal niet denken aan GTA, lijkt er echt totaal niet op. Slechte fake.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach ze blijven nu ineens komen
[ afbeelding ]
En een andere :
[ afbeelding ]
gta4 volgens mij?
iddquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:11 schreef Sickert het volgende:
Waarom zoveel moeite voor die fakeness
Wanneer je het spel echt in bezit hebt maak je een volledige footage van de game.
Geen screen of foto van een lam scherm
gewoon de map laten zien ingame, klaarquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:16 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
idd
Laat een console zien en zoom dan naar het beeldscherm
En laat een bekende plek zien is het beste bewijs
op een manier wat nog niet in een trailer voorkwam.
Onderste screen lijkt me echt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach ze blijven nu ineens komen
[ afbeelding ]
En een andere :
[ afbeelding ]
gta4 volgens mij?
Onmogelijk :pquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:11 schreef maxburger het volgende:
[..]
Onderste screen lijkt me echt.
Laten we op mooier zand hopen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:21 schreef JamesLeicester94 het volgende:
http://gamerspack.com/gpE(...)2013/08/gtav-839.jpg
nooit screenshots vertrouwenquote:
Dat doe ik ook niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:25 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
nooit screenshots vertrouwen
quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:25 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
nooit screenshots vertrouwen
Dit is gewoon een officiële screenshot, hoor. Staat gewoon op de officiële website.quote:
Nu je het zegt, en toch mogen ze even het zand aan gaan passenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit is gewoon een officiële screenshot, hoor. Staat gewoon op de officiële website.
Ja, alleen jammer dat het installeren erg lang duurde. Verder weinig laad schermen!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:41 schreef maxburger het volgende:
[..]
Echt. Dit draait makkelijk op de PS3.
Gaan we zeggen dat jij hem al heb?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat het installeren erg lang duurde. Verder weinig laad schermen!
We zeggen dat dit fake isquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:45 schreef Fritter het volgende:
[..]
Gaan we zeggen dat jij hem al heb?
Als het niet fake zou zijn zou ik de Map willen zienquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:52 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
We zeggen dat dit fake is
Dan is hij ook weer blij
En beste game ooit verkocht ofc.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:06 schreef JamesLeicester94 het volgende:
Als game van het jaar gaan wij er toch echt wel vanuit dat het zand niet zo eruit komt te zien ;p maar dat is vrij logisch natuurlijk
Tegenwoordig moet je wel op de details lettenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:08 schreef Nestalgie het volgende:
Huilen om de kwaliteit van een beetje zand in een spel
Naja het blijft een spel dat voorlopig niet onder next-gen valt dusja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:10 schreef JamesLeicester94 het volgende:
;p in 2013 mag je wel wat eisen stellen ja : )
In je hele tekst zit geen logica.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:13 schreef JamesLeicester94 het volgende:
Daar zit geen logica in, juist de eerste games van PS4 zijn minder dan PS3 games op het eind, beter ontwikkelt. Net als van Liberty City 3 naar San Andreas, en GTA IV naar GTA 5.
Tip:
Hou PS4 nog maar even uit je hoofd, + scheelt geld
Fifa mag niet eens onder games vallen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:14 schreef JamesLeicester94 het volgende:
..Fifa is een ander verhaal en dat soort games.. Elk jaar released games.
Heb de ps4 al gereserveerdquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:13 schreef JamesLeicester94 het volgende:
Daar zit geen logica in, juist de eerste games van PS4 zijn minder dan PS3 games op het eind, beter ontwikkelt. Net als van Liberty City 3 naar San Andreas, en GTA IV naar GTA 5.
Tip:
Hou PS4 nog maar even uit je hoofd, + scheelt geld
Als je reageert op iemand even Quoten, dan krijgen wij een melding dat je reageertquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:17 schreef JamesLeicester94 het volgende:
Waar zit geen logica? ;p
Sorry voor die message, ben nieuw met fok
Ah ik zie het al!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:24 schreef Fritter het volgende:
[..]
Als je reageert op iemand even Quoten, dan krijgen wij een melding dat je reageertEn een leuke UI is ook niet verkeerd
Excusesquote:
Ironisch genoeg is dat een afkorting van een engels woord; UserIcon. Oftewel een 'profielfoto', deze kan je instellen.via usericon manager oid.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:27 schreef JamesLeicester94 het volgende:
[..]
Excuses
UI? Zou je misschien die afkorting willen vertalen, ik woon 3 jaar in Nederland dus ben nog niet zo ver ontwikkelt met Nederlandse taal, vooral afkortingen zijn soms erg nieuw!
Ah, dankjewel! Ik ben niet zo van computersquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:33 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ironisch genoeg is dat een afkorting van een engels woord; UserIcon. Oftewel een 'profielfoto', deze kan je instellen.via usericon manager oid.
Persoonlijk gebruik ik en mijn omgeving UI nooit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:34 schreef JamesLeicester94 het volgende:
[..]
Ah, dankjewel! Ik ben niet zo van computersDat zou het wel zijn ;p
Jezelf Quoten heeft geen zin, en dit is niet het juiste topic voor het onderwerpquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:35 schreef JamesLeicester94 het volgende:
[..]
Persoonlijk gebruik ik en mijn omgeving UI nooit.
Oh lol, echt hartstikke amateur. Topic beginner ;p ja klopt, maar jij veranderde van onderwerp ;p!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:36 schreef Fritter het volgende:
[..]
Jezelf Quoten heeft geen zin, en dit is niet het juiste topic voor het onderwerp
Ik zou een andere SC proberen hiervoor hahahaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:38 schreef JamesLeicester94 het volgende:
[..]
Zou wel schizofreen zijn ;p
Dit is een GTA slowchat....quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:39 schreef emokid het volgende:
Wat is dit ook een kuttopic. Alle kinderen van fok hebben zich hier verzameld lijkt het wel. Ik blijf constant kijken hier voor nieuws of content en blijf kinderachtige offtopic gesprekken tegenkomen. Ga lekker Skypen of maak een GTA slowchat aan.
Je hebt wel gelijk hoor, omdat ik nieuw ben met FOK ging iemand mij corrigerenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:39 schreef emokid het volgende:
Wat is dit ook een kuttopic. Alle kinderen van fok hebben zich hier verzameld lijkt het wel. Ik blijf constant kijken hier voor nieuws of content en blijf kinderachtige offtopic gesprekken tegenkomen. Ga lekker Skypen of maak een GTA slowchat aan.
Ik legde hem enkel iets uit, totaal niet de bedoeling om off-topic te gaan voor zoveel posts, en nu doe jij hetzelfdequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:40 schreef emokid het volgende:
[..]
Niet. Maak hem aan, of blijf on-topic. Of tief op.
Hij is officieel hoor : ) Niet aan je ouders laten zien he.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:39 schreef emokid het volgende:
Vette pics altijd weer van Rockstarquote:
Goddamn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:45 schreef JamesLeicester94 het volgende:
[..]
Hij is officieel hoor : ) Niet aan je ouders laten zien he.
Noujah zeg, deed ik het speciaal voor jou!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:45 schreef Fritter het volgende:
[..]
Vette pics altijd weer van Rockstar
Sorry, en ik val niet op tekeningen en ik val niet op vrouwen, dubbelop dit![]()
Heb je pre-ordered op PS3 of xbox 360?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:49 schreef Marsenal het volgende:
Het lijkt hier ONZ wel ondertussen.
Ik denk dat ik sowieso de GTA hype maar even ontloop, het is nog 3 weken wachten, en de kans dat je troep en onwaarheden tegenkomt is ondertussen best groot, en het begint moeite te kosten om te weten wat precies waar en wat niet waar is.. Nog maar even wachten en over drie weken kunnen we kijken wat het geworden is.
De Xbox, ik weet eigenlijk niet zo goed wat voor een special editions er zijn, ik neem die nooit. Zit nooit echt iets tussen wat ik wil hebben.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:51 schreef JamesLeicester94 het volgende:
[..]
Heb je pre-ordered op PS3 of xbox 360?
Toch maar de normale versie?
Er is Normale versie, Special Edition, Collector Edition.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:53 schreef Marsenal het volgende:
[..]
De Xbox, ik weet eigenlijk niet zo goed wat voor een special editions er zijn, ik neem die nooit. Zit nooit echt iets tussen wat ik wil hebben.
Ik heb ook 80 eurotjes afgetikt voor de special, meer wapens doe ik het wel voorquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:58 schreef JamesLeicester94 het volgende:
[..]
Er is Normale versie, Special Edition, Collector Edition.
Persoonlijk, zou ik voor Special kiezen. Maar ach, wie ben ik?
http://www.pu.nl/artikele(...)tion-bekend-gemaakt/
Haha, inderdaad!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:00 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Interessant! Dit zouden de voice-acteurs kúnnen zijn.
PS3 speler hier, sorry.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:03 schreef Friday12 het volgende:
Er is zeker geen digital pre order van xbox of wel?
Ik had gewoon hard copy al preordered voor de PS3 maar vrienden hebben xbox dus denk dan pre order ik het digitaal maar ja microsoft hequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:04 schreef JamesLeicester94 het volgende:
[..]
PS3 speler hier, sorry.
We kunnen het altijd uitzoeken
Ja inderdaad, vrij lastig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik had gewoon hard copy al preordered voor de PS3 maar vrienden hebben xbox dus denk dan pre order ik het digitaal maar ja microsoft he
Zijn niet nieuwquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:08 schreef JamesLeicester94 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, vrij lastig.
Loop ik achter of zijn die foto's nieuw?
achterquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:08 schreef JamesLeicester94 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, vrij lastig.
Loop ik achter of zijn die foto's nieuw?
Omdat ik op een GTA V topic gta 5 fotos stuur?quote:
Maar je was nog niet op de hoogte van een nieuwe GTA?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:11 schreef JamesLeicester94 het volgende:
Nieuw of niet nieuw, schitterend ;p!
Ik heb hem pre-ordered een paar maand geleden : ) GTA doe ik sinds van klein af aan. En ook het enigste, niet zo gamer verder.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:23 schreef Faazz het volgende:
[..]
Maar je was nog niet op de hoogte van een nieuwe GTA?
Ik doe het voor mensen die het eventueel wel leuk vinden, keep it simple toch? Nog even de laatste dan ga ik slapen ;pquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:31 schreef Faazz het volgende:
Oh omdat je al die plaatjes post en je je afvroeg of die nieuw zijn
wannabe modquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:40 schreef emokid het volgende:
[..]
Niet. Maak hem aan, of blijf on-topic. Of tief op.
Je eerste GTA was San Andreas zeker?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:25 schreef JamesLeicester94 het volgende:
[..]
Ik heb hem pre-ordered een paar maand geleden : ) GTA doe ik sinds van klein af aan. En ook het enigste, niet zo gamer verder.
De laatste paar maanden van je leven gaan gamen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.reddit.com/r/G(...)iled_rockstar_games/
Mooie actie van die user daar, wel tof als Rockstar hem echt een CE geeft![]()
![]()
Als dat de laatste wens is van die dude, laat hem lekker..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:52 schreef Faaluser het volgende:
[..]
De laatste paar maanden van je leven gaan gamen.
SPOILER TAGS A.U.Bquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:34 schreef abruzzese het volgende:
Grand Theft Auto V tilt de gameconsole Xbox 360 & Playstation 3 nog eens waardevoller omhoog en was zonder deze game sneller afgeschreven maar nu zorgt Rockstar North studio dat deze console zeker nog de moeite waard zijn om een aan te schaffen .
Ik heb zelf een maand geleden de Xbox 360 Slim 250 GB gekocht vanwege Grand Theft Auto V en zal heus niet de enige zijn deze stap doet .
Als gamer is Grand Theft Auto V gewoon te belangrijk om hem links te laten liggen en wil je uit nieuwsgierigheid gewoon met de grote hypé meegaan .
Het word een groot feest met nachtopeningen van verschillende winkelketens zoals Intertoys en GameMania door het hele land .
Laten we niet vergeten met Grand Theft Auto IV was hetzelfde het geval en de game verkocht miljoenen in de eerste maand .
Er komen mooie games uit in 2013 maar toch zorgt deze game dat ander mooie game in de schaduw staan van Grand Theft Auto V
Nee vanaf nu gaat het juist langzaam.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:48 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Kan niet wachtennnn, nog maar 16 dagenGaat snel nu
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:34 schreef abruzzese het volgende:
Grand Theft Auto V tilt de gameconsole Xbox 360 & Playstation 3 nog eens waardevoller omhoog en was zonder deze game sneller afgeschreven maar nu zorgt Rockstar North studio dat deze console zeker nog de moeite waard zijn om een aan te schaffen .
Ik heb zelf een maand geleden de Xbox 360 Slim 250 GB gekocht vanwege Grand Theft Auto V en zal heus niet de enige zijn deze stap doet .
Als gamer is Grand Theft Auto V gewoon te belangrijk om hem links te laten liggen en wil je uit nieuwsgierigheid gewoon met de grote hypé meegaan .
Het word een groot feest met nachtopeningen van verschillende winkelketens zoals Intertoys en GameMania door het hele land .
Laten we niet vergeten met Grand Theft Auto IV was hetzelfde het geval en de game verkocht miljoenen in de eerste maand .
Er komen mooie games uit in 2013 maar toch zorgt deze game dat ander mooie game in de schaduw staan van Grand Theft Auto V
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:08 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Hoevaak ga je dit zelfde riedeltje nog herhalen?
Het ging pas langzaam toen er 150+ dagen stond, dit stelt niks meer voor. 2 Weekjes manquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:12 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Nee vanaf nu gaat het juist langzaam.
Nightride FM ontbreekt ook nogquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:49 schreef Dr.Smoke het volgende:
Nog even over de soundtrack. Rockstar zegt dat ze in V de grootste soundtrack hebben tot nu toe, met 15 radiostations en 2 praatstations. In IV zitten er 17 radiostations en 2 praatstations. Ik neem aan dat ze het aantal uur per station aanzienlijk hebben vergroot, want anders klopt dit niet.
Was toevallig net dit aan het lezen over Nightride FMquote:
HYPErventilatiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer nummers per station denk ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:49 schreef Dr.Smoke het volgende:
Nog even over de soundtrack. Rockstar zegt dat ze in V de grootste soundtrack hebben tot nu toe, met 15 radiostations en 2 praatstations. In IV zitten er 17 radiostations en 2 praatstations. Ik neem aan dat ze het aantal uur per station aanzienlijk hebben vergroot, want anders klopt dit niet.
Wat een graf muziek zeg..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik weet wel welk radiostation ik ga knallen, degene met dit nummer.
Those bitches love sosaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:59 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Wat een graf muziek zeg..
Hoop dat er wat beters bij zit nog..
GTA III. Ik was toen 8.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:50 schreef byah het volgende:
[..]
Je eerste GTA was San Andreas zeker?
Ik begreep dat een GTA topic over GTA ging, dus om erover te kunnen discusseren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:21 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
SPOILER TAGS A.U.B
@james In plaats van alle plaatjes die er maar op de rockstargames site en gtaforums te vinden zijn hier te posten kan je ook gewoon een linkje geven.
Inderdaad, dus rot op met al die ouwe plaatjes die we al gezien hebben. Of geef een link.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:11 schreef JamesLeicester94 het volgende:
[..]
Ik begreep dat een GTA topic over GTA ging, dus om erover te kunnen discusseren.
quote:
quote:Less than 400 hours to go. That's nothing, I could stare at my screen scratching my balls for 2 hours and then pass out for 2 hours, that's 4 hours right there. Just do that 100 times then BAM, I'm in Los Santos.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:24 schreef dolf1010 het volgende:
haha sorry maar ik moest deze reactie even delen :
[quote=]Less than 400 hours to go. That's nothing, I could stare at my screen scratching my balls for 2 hours and then pass out for 2 hours, that's 4 hours right there. Just do that 100 times then BAM, I'm in Los Santos.
Bitches love Sosaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:24 schreef dolf1010 het volgende:
haha sorry maar ik moest deze reactie even delen :
[quote=]Less than 400 hours to go. That's nothing, I could stare at my screen scratching my balls for 2 hours and then pass out for 2 hours, that's 4 hours right there. Just do that 100 times then BAM, I'm in Los Santos.
Voor de meesten is dat ook al een gouwe ouwequote:
Mijne Vice City, toen kwam ik erachter dat er meerdere delen waren en heb ik 1 en 2 een tijdje gespeeldquote:
Niet beschikbaar op mobielen apparatenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
Snel SA spelen!quote:Op zondag 1 september 2013 00:50 schreef Nielsch het volgende:
Ik ging van GTA I en GTA II naar GTA IV. Alles daartussen niet gespeeld. Had in die periode eigenlijk niets meer met gamen. Sinds een jaar of 4 weer wat meer ofzo.
quote:Op zondag 1 september 2013 00:50 schreef Nielsch het volgende:
Ik ging van GTA I en GTA II naar GTA IV. Alles daartussen niet gespeeld. Had in die periode eigenlijk niets meer met gamen. Sinds een jaar of 4 weer wat meer ofzo.
Wat deze man zegt! En snel een beetje!quote:
Depressief? Het is maar een game.. Relax.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Inderdaad, dus rot op met al die ouwe plaatjes die we al gezien hebben. Of geef een link.
Ik probeerde ook eerst als geboortejaar 1853 in te voeren maar dat kan heul nietquote:Op zondag 1 september 2013 09:59 schreef Nielsch het volgende:
Mensen van 114 jaar mogen niet op de website van GTA V
Die site bestaat als sinds San Andreas. Kifflom brother unclequote:
Op de PS3 liep ie nog kutterquote:Op zondag 1 september 2013 11:42 schreef byah het volgende:
Hoop dat V beter loopt op de xbox dan IV, dat spel was praktisch onspeelbaar door de clipping en frameratedrops. Heb IV ook nooit uitgespeeld, wat een kutspel was dat.
dan ga je naar gtaforums.com, denk alleen dat je weer heel snel terug bentquote:Op zondag 1 september 2013 05:49 schreef 7nightwing7 het volgende:
Pffff stop eens met die SC aub. Ik wil GTAV nieuwtjes
installeren op de xbox en het was al een heel stuk minderquote:Op zondag 1 september 2013 11:42 schreef byah het volgende:
Hoop dat V beter loopt op de xbox dan IV, dat spel was praktisch onspeelbaar door de clipping en frameratedrops. Heb IV ook nooit uitgespeeld, wat een kutspel was dat.
East los FMquote:Op zondag 1 september 2013 11:45 schreef Edwinuss het volgende:
https://soundcloud.com/rockstargames
Radio previews!
Wel geinig iddquote:
Cooowwllll.quote:Op zondag 1 september 2013 11:45 schreef Edwinuss het volgende:
https://soundcloud.com/rockstargames
Radio previews!
Als je het spel download welquote:Op zondag 1 september 2013 12:18 schreef Keukendrol het volgende:
Kun je GTA V bij de PS3 vanaf de harddisc spelen? Het schijnt dat hij dan beter draait?
Nee !quote:Op zondag 1 september 2013 12:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dan ga je naar gtaforums.com, denk alleen dat je weer heel snel terug bent
Is nog niet concreet over gesproken volgens mij.quote:Op zondag 1 september 2013 13:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe zit het met het health systeem in deze?
Is dat weer oldscool je armor halen en hotdogs eten of is het zelfde systeem als wat Red Dead Redemption en La Noire gebruikte?
Eigenlijk hoop ik dat laatste.
Wat is daar het systeem dan? Self regenerating health? Daar ben ik namelijk geen fan vanquote:Op zondag 1 september 2013 13:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe zit het met het health systeem in deze?
Is dat weer oldscool je armor halen en hotdogs eten of is het zelfde systeem als wat Red Dead Redemption en La Noire gebruikte?
Eigenlijk hoop ik dat laatste.
Is het spel al uit dan?quote:Op zondag 1 september 2013 15:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
Voor de mensen die zoveel last hadden van framedrops, misschien een tip om de game eerst op je HDD te installeren alvorens je 'm gaat spelen?
dit dusquote:Op zondag 1 september 2013 15:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
Voor de mensen die zoveel last hadden van framedrops, misschien een tip om de game eerst op je HDD te installeren alvorens je 'm gaat spelen?
Ja als je dan bijna dood ging dan was je na een tijdje weer normaalquote:Op zondag 1 september 2013 15:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat is daar het systeem dan? Self regenerating health? Daar ben ik namelijk geen fan van
Alleen een optie bij de Xbox. Bij een unhacked PS3 zul je de game moeten kopen & downloaden van PSN om zonder het gebruik van de optische disk drive te spelen.quote:Op zondag 1 september 2013 15:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
Nooit echt last van gehad, en ik zie nu dat ik m'n 360 gister precies 5 jaar hadquote:Op zondag 1 september 2013 15:12 schreef Ties02 het volgende:
Als je hem installeerde op de 360 had je weer gigantische texture drop ins.. Bomen die uit het niet verschijnen enzo, vooral als je wat harder reed
Dusja
Ja fucking stom is dat. Laat dat lekker voor de fps shooters, wordt allema veel te makkelijk zoquote:Op zondag 1 september 2013 15:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja als je dan bijna dood ging dan was je na een tijdje weer normaal
Wat dat betreft wordt dat idd veeeeeeel beterquote:Op zondag 1 september 2013 15:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alleen een optie bij de Xbox. Bij een unhacked PS3 zul je de game moeten kopen & downloaden van PSN om zonder het gebruik van de optische disk drive te spelen.
Het is ook gekkigheid natuurlijk, die consoles moeten het allebei met 512 MB RAM doen.
De PS4 krijgt 8 GB GDDR5.
Als je PS+ hebt kun je die extra RAM heel goedkoop downloadenquote:Op zondag 1 september 2013 15:18 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb zelf wat meer RAM gedownload voor mijn ps3 super slim
Speelt toch wat fijner
Goede service hebben ze daar, zo vrolijk ook:Welcome to cluckin belquote:Op zondag 1 september 2013 15:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja fucking stom is dat. Laat dat lekker voor de fps shooters, wordt allema veel te makkelijk zo
Dat tripje naar de cluckin bell hoort er gewoon bij
Ja als ik m'n kip op heb schiet ik ook altijd de tent overhoop, stom personeelquote:Op zondag 1 september 2013 15:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goede service hebben ze daar, zo vrolijk ook:Welcome to cluckin bel![]()
Inderdaad. Dat die shit uberhaupt nog draait op de huidige consoles is een hele prestatie.quote:Op zondag 1 september 2013 15:17 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Wat dat betreft wordt dat idd veeeeeeel beter![]()
Kan je nagaan wat ze nu op de volgende consoles kunnen toveren. Ze hebben nu zoveel meer kracht.
didnt read lolquote:Op zondag 1 september 2013 15:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat die shit uberhaupt nog draait op de huidige consoles is een hele prestatie.512 MB (DDR/XDR), 5400 rpm harddisk, een GPU uit 2006... het enige wat nog een beetje 'beefy' is aan de huidige consoles is de CPU.
Ik hoop (maar verwacht) dat Rockstar deze keer goed werk heeft verricht op de PS3. Vorige keer is GTA IV voor de Xbox 360 ontwikkeld en daarna probeerden ze het nog te porten naar de PS3.
De PS3 heeft een geheel andere architectuur met de Cell & SPU jobs etc, terwijl de Xbox 360 meer overeenkomt met een normale x86/x64 desktop computer. Hierdoor liep het spel destijds nog een paar maand vertraging op, terwijl Rockstar het speelbaar probeerde te maken op de PS3.
Uiteindelijk hebben ze gesettled door de wereld te renderen op 640p en vervolgens te upscalen naar 720p, terwijl de Xbox het met de volledige 720p deed. Ook de draw distance etcetera hebben ze moeten terugschroeven, waardoor GTA IV er eigenlijk een stuk beter uitziet op de Xbox. Verder had de game ook geen anti-aliasing (kartels wegwerken) en gooiden ze er maar een soort 'vaseline blur' overheen. Zeker als je wat dichter op het scherm zit is dit heel erg storend.
Met Max Payne 3 (gelijktijdig ontwikkeld voor beide consoles) heeft Rockstar laten zien dat het wel goed mogelijk is om de boel er mooi uit te laten zien op zowel Xbox als PS3.Ook in interviews hebben ze er veelvuldig op lopen hameren dat de verschillen tussen de twee platformen nu minimaal zullen zijn. Verder geeft het vertrouwen dat Rockstar alle gameplay trailers & screenshots van GTA V nu rechtstreeks van de PS3 haalt. Vorige keer was dit de Xbox.
In veel screenshots van de game lijkt het een en ander wel verfraaid te zijn, maar ik mag hopen dat GTA V nu tenminste wat anti-aliasing heeft.Zeker op de PS3 zijn hier hele mooie dingen mee gedaan (MLAA, anti-aliasing met de SPU's van de Cell), zoals bijvoorbeeld in de Uncharted reeks.
Ok.quote:Op zondag 1 september 2013 15:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat die shit uberhaupt nog draait op de huidige consoles is een hele prestatie.512 MB (DDR/XDR), 5400 rpm harddisk, een GPU uit 2006... het enige wat nog een beetje 'beefy' is aan de huidige consoles is de CPU.
Ik hoop (maar verwacht) dat Rockstar deze keer goed werk heeft verricht op de PS3. Vorige keer is GTA IV voor de Xbox 360 ontwikkeld en daarna probeerden ze het nog te porten naar de PS3.
De PS3 heeft een geheel andere architectuur met de Cell & SPU jobs etc, terwijl de Xbox 360 meer overeenkomt met een normale x86/x64 desktop computer. Hierdoor liep het spel destijds nog een paar maand vertraging op, terwijl Rockstar het speelbaar probeerde te maken op de PS3.
Uiteindelijk hebben ze gesettled door de wereld te renderen op 640p en vervolgens te upscalen naar 720p, terwijl de Xbox het met de volledige 720p deed. Ook de draw distance etcetera hebben ze moeten terugschroeven, waardoor GTA IV er eigenlijk een stuk beter uitziet op de Xbox. Verder had de game ook geen anti-aliasing (kartels wegwerken) en gooiden ze er maar een soort 'vaseline blur' overheen. Zeker als je wat dichter op het scherm zit is dit heel erg storend.
Met Max Payne 3 (gelijktijdig ontwikkeld voor beide consoles) heeft Rockstar laten zien dat het wel goed mogelijk is om de boel er mooi uit te laten zien op zowel Xbox als PS3.Ook in interviews hebben ze er veelvuldig op lopen hameren dat de verschillen tussen de twee platformen nu minimaal zullen zijn. Verder geeft het vertrouwen dat Rockstar alle gameplay trailers & screenshots van GTA V nu rechtstreeks van de PS3 haalt. Vorige keer was dit de Xbox.
In veel screenshots van de game lijkt het een en ander wel verfraaid te zijn, maar ik mag hopen dat GTA V nu tenminste wat anti-aliasing heeft.Zeker op de PS3 zijn hier hele mooie dingen mee gedaan (MLAA, anti-aliasing met de SPU's van de Cell), zoals bijvoorbeeld in de Uncharted reeks.
quote:I think one of the most amazing features is the way we handle lighting in the game to maintain a consistent look despite the constraints on realistic lighting and shadows on current hardware. Every single light we place in the world is stored, streamed, and laid into the map, even into the distance.
The entire world draws all the time: You can fly high in the air at one corner of the map, look over the miles of city and skyscrapers, over the hills and desert to the furthest ridges of the most distant mountains. Its all there and visible. Thats amazing to see.
But the really cool bit is that you can see a street light in a distant town, fly toward it for kilometers until the street itself is visible and the light bulb eventually comes into view. Its amazing.
Its a level of solidity that Ive never seen before. It brings the world alive in an incredibly realistic and organic way. That all the lighting the artists have placed to fill out streets and buildings form, at a macro level, the shape of the settlements themselves, that you can look over the desert and see the little towns and trailer parks miles away and get a feel for the road layout even in total darkness and know that its not faked, that you can go there: Thats cool.
ditquote:Op zondag 1 september 2013 15:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja als ik m'n kip op heb schiet ik ook altijd de tent overhoop, stom personeel
Wtf bitchen zoveel mensen over de map?quote:Op zondag 1 september 2013 15:43 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw, de afstand tussen de Vinewood sign en Mount Chiliad is echt enorm..
Klopt, die Cell is ook een teef. Sony heeft ook toegegeven dat ze de bruikbaarheid van de Cell voor games onderschat hebben, en dat ze meer naar ontwikkelaars geluisterd hebben bij het desing van de PS4. Het resultaat: geen Cell meer, maar gewoon x86/x64, net als de Xbox 360 en One.quote:Op zondag 1 september 2013 15:40 schreef Ties02 het volgende:
Goed verhaal Panzermaus
Ik heb er ook wel vertrouwen in dat het deze keer goed komt met de PS3
Rockstar heeft gezegd dat ze de games voor beide platforms gewoon naast elkaar ontwikkelen, geen compromises of slechte ports dus.
Daarnaast kwam GTA toen uit in een moeilijke tijd voor de PS3, waar nog niet veel devs goed met de Cell om konden gaan, coden
quote:Op zondag 1 september 2013 15:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klopt, die Cell is ook een teef. Sony heeft ook toegegeven dat ze de bruikbaarheid van de Cell voor games onderschat hebben, en dat ze meer naar ontwikkelaars geluisterd hebben bij het desing van de PS4. Het resultaat: geen Cell meer, maar gewoon x86/x64, net als de Xbox 360 en One.
De Cell is leuk speelgoed voor veel puur rekenwerk en graphics (wat je ook goed moet kunnen opdelen, want elke SPU heeft zijn eigen geheugen etc), maar voor games met veel AI etc is het een drama. Branches, branches, en nog eens branches. Niets SIMD. Bovendien zijn de meeste ontwikkelaars gewoon gewend om voor een PC + Xbox-architectuur te werken. Appels en peren.
Zie Skyrim met alle quests en noem het maar, dat trok helemaal dicht op de PS3. Ze hebben het nog maanden moeten patchen voor het opgelost was. Wederom Xbox 360 als 'lead platform' gebruikt bij de ontwikkeling. Rockstar lijkt nu niet nogmaals dezelfde fout gemaakt te hebben.
Idd, of m'n tractorquote:Op zondag 1 september 2013 16:03 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
En dan in zo'n pickup (of vrachtwagen) door de county rijden!
Screenshots is nog steeds niet duidelijk of het van de PS3 of X360 is, die gameplay trailer was wel duidelijk PS3 jaquote:Op zondag 1 september 2013 15:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yup, kan me voorstellen dat Sony daar al op heeft liggen azen sinds ze gezien hebben hoe goed Microsoft het deed met hun exclusieve Xbox deal voor die DLC's. (The Lost and Damned, The Ballad of Gay Tony)quote:Op zondag 1 september 2013 16:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Screenshots is nog steeds niet duidelijk of het van de PS3 of X360 is, die gameplay trailer was wel duidelijk PS3 ja
En de enige reden waarom dat is weet je denk ik ook wel he? exclusieve deal met Sony voor een bundel
Dat ding.quote:Op zondag 1 september 2013 16:21 schreef Ties02 het volgende:
Die tractor was zo baas in SA, reed ook lekker langzaam, mooi geluidje
[ afbeelding ]
Bitchen?quote:Op zondag 1 september 2013 15:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wtf bitchen zoveel mensen over de map?
Jesus wat een tekstquote:Op zondag 1 september 2013 15:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lol, welk gebitch?quote:Op zondag 1 september 2013 15:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wtf bitchen zoveel mensen over de map?
Lastig te oordelen, niemand op dit forum en andere forums hebben deze game gespeeld.quote:Op zondag 1 september 2013 17:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Veel mensen vinden de map te klein ofzo
Groter.quote:Op zondag 1 september 2013 17:24 schreef JessedeK het volgende:
De map van V wordt zo groot als: IV, RDR, en san andreas bij elkaar.
Althans, dat beweert Rockstar
Verklaart misschien waarom het een 8GB installatie isquote:
Het spel zelf schijnt 18 GB te zijn. (als je naar de PSN download grootte kijkt) Kan me voorstellen dat dat nog gedecomprimeerd wordt tijdens de installatie.quote:Op zondag 1 september 2013 17:28 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Verklaart misschien waarom het een 8GB installatie is
Dus ik heb een probleem met m'n 12 GB vrije ruimte?quote:Op zondag 1 september 2013 17:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het spel zelf schijnt 18 GB te zijn. (als je naar de PSN download grootte kijkt) Kan me voorstellen dat dat nog gedecomprimeerd wordt tijdens de installatie.
Disk versie installeert 8 GB op je HDD, de rest is niet altijd / snel nodig en wordt gestreamed tijdens het spelen. Aardig spelletje dus.
Als je de digitale versie wilt downloadenquote:Op zondag 1 september 2013 17:54 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Dus ik heb een probleem met m'n 12 GB vrije ruimte?
Nee gewoon op schijf, maar aangezien er in-game ook het een en ander opgeslagen moet worden....quote:Op zondag 1 september 2013 17:56 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als je de digitale versie wilt downloaden
Dan wordt het heeeel crap
Of heel krap.quote:Op zondag 1 september 2013 17:56 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als je de digitale versie wilt downloaden
Dan wordt het heeeel crap
Met de digitale PSN versie wel, ja. Die past daar niet op, je hebt meer dan 2x 18 GB vrije ruimte nodig. De PS3 moet de boel eerst uitpakken alvorens hij kan gaan installeren.quote:Op zondag 1 september 2013 17:54 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Dus ik heb een probleem met m'n 12 GB vrije ruimte?
Van schijf is 8GBquote:Op zondag 1 september 2013 17:56 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Nee gewoon op schijf, maar aangezien er in-game ook het een en ander opgeslagen moet worden....
De enige die wakker isquote:
Idd. ze vroegen al bij game mania wat voor playstation ik hadquote:Op zondag 1 september 2013 17:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Met de digitale PSN versie wel, ja. Die past daar niet op, je hebt meer dan 2x 18 GB vrije ruimte nodig. De PS3 moet de boel eerst uitpakken alvorens hij kan gaan installeren.
Als je de retail disk versie haalt is er niets aan de hand. Het spel installeert 8 GB op je HDD en de rest leest hij dus van disk.
Ik heb zelf overwogen om die 12 GB PS3 'superslim' te halen, maar dan heb je na installatie nog maar 4 GB over. 1 GB daarvoor verdwijnt aan systeem software voor de PS3 zelf, wat je nog maar 3 GB geeft voor savegames, DLC en uberhaupt andere games. Veel te weinig dus.Niet halen dat ding!
In dit geval is het heel krap en heel crap :pquote:
Superslim bedoel je, die begint inderdaad met 12 GB. Zal wel voor die 'casual gamers' zijn die maar een paar KB aan savegames installeren van hun Bejeweled ports.quote:Op zondag 1 september 2013 17:58 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Idd. ze vroegen al bij game mania wat voor playstation ik hadze zeiden als je een slim hebt ben je gewoon de lul
Ja dat is een beetje het probleem, ik heb dus een 1e generatie ps3... maar goed ik heb wel 12gb overquote:Op zondag 1 september 2013 18:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Superslim bedoel je, die begint inderdaad met 12 GB. Zal wel voor die 'casual gamers' zijn die maar een paar kb aan savegames installeren van hun Bejeweled ports.
De PS3 slim begint zelf met een 120 GB HDD, en de fat PS3 (eerste model) met 40 GB ofzo.
Verwijder wat oude gamedata en demo's.quote:Op zondag 1 september 2013 18:01 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje het probleem, ik heb dus een 1e generatie ps3... maar goed ik heb wel 12gb over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |