Naja het blijft een spel dat voorlopig niet onder next-gen valt dusja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:10 schreef JamesLeicester94 het volgende:
;p in 2013 mag je wel wat eisen stellen ja : )
In je hele tekst zit geen logica.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:13 schreef JamesLeicester94 het volgende:
Daar zit geen logica in, juist de eerste games van PS4 zijn minder dan PS3 games op het eind, beter ontwikkelt. Net als van Liberty City 3 naar San Andreas, en GTA IV naar GTA 5.
Tip:
Hou PS4 nog maar even uit je hoofd, + scheelt geld
Fifa mag niet eens onder games vallen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:14 schreef JamesLeicester94 het volgende:
..Fifa is een ander verhaal en dat soort games.. Elk jaar released games.
Heb de ps4 al gereserveerdquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:13 schreef JamesLeicester94 het volgende:
Daar zit geen logica in, juist de eerste games van PS4 zijn minder dan PS3 games op het eind, beter ontwikkelt. Net als van Liberty City 3 naar San Andreas, en GTA IV naar GTA 5.
Tip:
Hou PS4 nog maar even uit je hoofd, + scheelt geld
Als je reageert op iemand even Quoten, dan krijgen wij een melding dat je reageertquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:17 schreef JamesLeicester94 het volgende:
Waar zit geen logica? ;p
Sorry voor die message, ben nieuw met fok
Ah ik zie het al!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:24 schreef Fritter het volgende:
[..]
Als je reageert op iemand even Quoten, dan krijgen wij een melding dat je reageertEn een leuke UI is ook niet verkeerd
Excusesquote:
Ironisch genoeg is dat een afkorting van een engels woord; UserIcon. Oftewel een 'profielfoto', deze kan je instellen.via usericon manager oid.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:27 schreef JamesLeicester94 het volgende:
[..]
Excuses
UI? Zou je misschien die afkorting willen vertalen, ik woon 3 jaar in Nederland dus ben nog niet zo ver ontwikkelt met Nederlandse taal, vooral afkortingen zijn soms erg nieuw!
Ah, dankjewel! Ik ben niet zo van computersquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:33 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ironisch genoeg is dat een afkorting van een engels woord; UserIcon. Oftewel een 'profielfoto', deze kan je instellen.via usericon manager oid.
Persoonlijk gebruik ik en mijn omgeving UI nooit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:34 schreef JamesLeicester94 het volgende:
[..]
Ah, dankjewel! Ik ben niet zo van computersDat zou het wel zijn ;p
Jezelf Quoten heeft geen zin, en dit is niet het juiste topic voor het onderwerpquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:35 schreef JamesLeicester94 het volgende:
[..]
Persoonlijk gebruik ik en mijn omgeving UI nooit.
Oh lol, echt hartstikke amateur. Topic beginner ;p ja klopt, maar jij veranderde van onderwerp ;p!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:36 schreef Fritter het volgende:
[..]
Jezelf Quoten heeft geen zin, en dit is niet het juiste topic voor het onderwerp
Ik zou een andere SC proberen hiervoor hahahaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:38 schreef JamesLeicester94 het volgende:
[..]
Zou wel schizofreen zijn ;p
Dit is een GTA slowchat....quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:39 schreef emokid het volgende:
Wat is dit ook een kuttopic. Alle kinderen van fok hebben zich hier verzameld lijkt het wel. Ik blijf constant kijken hier voor nieuws of content en blijf kinderachtige offtopic gesprekken tegenkomen. Ga lekker Skypen of maak een GTA slowchat aan.
Je hebt wel gelijk hoor, omdat ik nieuw ben met FOK ging iemand mij corrigerenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:39 schreef emokid het volgende:
Wat is dit ook een kuttopic. Alle kinderen van fok hebben zich hier verzameld lijkt het wel. Ik blijf constant kijken hier voor nieuws of content en blijf kinderachtige offtopic gesprekken tegenkomen. Ga lekker Skypen of maak een GTA slowchat aan.
Ik legde hem enkel iets uit, totaal niet de bedoeling om off-topic te gaan voor zoveel posts, en nu doe jij hetzelfdequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:40 schreef emokid het volgende:
[..]
Niet. Maak hem aan, of blijf on-topic. Of tief op.
Hij is officieel hoor : ) Niet aan je ouders laten zien he.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:39 schreef emokid het volgende:
Vette pics altijd weer van Rockstarquote:
Goddamn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:45 schreef JamesLeicester94 het volgende:
[..]
Hij is officieel hoor : ) Niet aan je ouders laten zien he.
Noujah zeg, deed ik het speciaal voor jou!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:45 schreef Fritter het volgende:
[..]
Vette pics altijd weer van Rockstar
Sorry, en ik val niet op tekeningen en ik val niet op vrouwen, dubbelop dit![]()
Heb je pre-ordered op PS3 of xbox 360?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:49 schreef Marsenal het volgende:
Het lijkt hier ONZ wel ondertussen.
Ik denk dat ik sowieso de GTA hype maar even ontloop, het is nog 3 weken wachten, en de kans dat je troep en onwaarheden tegenkomt is ondertussen best groot, en het begint moeite te kosten om te weten wat precies waar en wat niet waar is.. Nog maar even wachten en over drie weken kunnen we kijken wat het geworden is.
De Xbox, ik weet eigenlijk niet zo goed wat voor een special editions er zijn, ik neem die nooit. Zit nooit echt iets tussen wat ik wil hebben.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:51 schreef JamesLeicester94 het volgende:
[..]
Heb je pre-ordered op PS3 of xbox 360?
Toch maar de normale versie?
Er is Normale versie, Special Edition, Collector Edition.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:53 schreef Marsenal het volgende:
[..]
De Xbox, ik weet eigenlijk niet zo goed wat voor een special editions er zijn, ik neem die nooit. Zit nooit echt iets tussen wat ik wil hebben.
Ik heb ook 80 eurotjes afgetikt voor de special, meer wapens doe ik het wel voorquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:58 schreef JamesLeicester94 het volgende:
[..]
Er is Normale versie, Special Edition, Collector Edition.
Persoonlijk, zou ik voor Special kiezen. Maar ach, wie ben ik?
http://www.pu.nl/artikele(...)tion-bekend-gemaakt/
Haha, inderdaad!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:00 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Interessant! Dit zouden de voice-acteurs kúnnen zijn.
PS3 speler hier, sorry.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:03 schreef Friday12 het volgende:
Er is zeker geen digital pre order van xbox of wel?
Ik had gewoon hard copy al preordered voor de PS3 maar vrienden hebben xbox dus denk dan pre order ik het digitaal maar ja microsoft hequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:04 schreef JamesLeicester94 het volgende:
[..]
PS3 speler hier, sorry.
We kunnen het altijd uitzoeken
Ja inderdaad, vrij lastig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik had gewoon hard copy al preordered voor de PS3 maar vrienden hebben xbox dus denk dan pre order ik het digitaal maar ja microsoft he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |