Ik probeerde ook eerst als geboortejaar 1853 in te voeren maar dat kan heul nietquote:Op zondag 1 september 2013 09:59 schreef Nielsch het volgende:
Mensen van 114 jaar mogen niet op de website van GTA V
Die site bestaat als sinds San Andreas. Kifflom brother unclequote:
Op de PS3 liep ie nog kutterquote:Op zondag 1 september 2013 11:42 schreef byah het volgende:
Hoop dat V beter loopt op de xbox dan IV, dat spel was praktisch onspeelbaar door de clipping en frameratedrops. Heb IV ook nooit uitgespeeld, wat een kutspel was dat.
dan ga je naar gtaforums.com, denk alleen dat je weer heel snel terug bentquote:Op zondag 1 september 2013 05:49 schreef 7nightwing7 het volgende:
Pffff stop eens met die SC aub. Ik wil GTAV nieuwtjes
installeren op de xbox en het was al een heel stuk minderquote:Op zondag 1 september 2013 11:42 schreef byah het volgende:
Hoop dat V beter loopt op de xbox dan IV, dat spel was praktisch onspeelbaar door de clipping en frameratedrops. Heb IV ook nooit uitgespeeld, wat een kutspel was dat.
East los FMquote:Op zondag 1 september 2013 11:45 schreef Edwinuss het volgende:
https://soundcloud.com/rockstargames
Radio previews!
Wel geinig iddquote:
Cooowwllll.quote:Op zondag 1 september 2013 11:45 schreef Edwinuss het volgende:
https://soundcloud.com/rockstargames
Radio previews!
Als je het spel download welquote:Op zondag 1 september 2013 12:18 schreef Keukendrol het volgende:
Kun je GTA V bij de PS3 vanaf de harddisc spelen? Het schijnt dat hij dan beter draait?
Nee !quote:Op zondag 1 september 2013 12:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dan ga je naar gtaforums.com, denk alleen dat je weer heel snel terug bent
Is nog niet concreet over gesproken volgens mij.quote:Op zondag 1 september 2013 13:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe zit het met het health systeem in deze?
Is dat weer oldscool je armor halen en hotdogs eten of is het zelfde systeem als wat Red Dead Redemption en La Noire gebruikte?
Eigenlijk hoop ik dat laatste.
Wat is daar het systeem dan? Self regenerating health? Daar ben ik namelijk geen fan vanquote:Op zondag 1 september 2013 13:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe zit het met het health systeem in deze?
Is dat weer oldscool je armor halen en hotdogs eten of is het zelfde systeem als wat Red Dead Redemption en La Noire gebruikte?
Eigenlijk hoop ik dat laatste.
Is het spel al uit dan?quote:Op zondag 1 september 2013 15:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
Voor de mensen die zoveel last hadden van framedrops, misschien een tip om de game eerst op je HDD te installeren alvorens je 'm gaat spelen?
dit dusquote:Op zondag 1 september 2013 15:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
Voor de mensen die zoveel last hadden van framedrops, misschien een tip om de game eerst op je HDD te installeren alvorens je 'm gaat spelen?
Ja als je dan bijna dood ging dan was je na een tijdje weer normaalquote:Op zondag 1 september 2013 15:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat is daar het systeem dan? Self regenerating health? Daar ben ik namelijk geen fan van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |