Wat een graf muziek zeg..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik weet wel welk radiostation ik ga knallen, degene met dit nummer.
Those bitches love sosaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:59 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Wat een graf muziek zeg..
Hoop dat er wat beters bij zit nog..
GTA III. Ik was toen 8.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:50 schreef byah het volgende:
[..]
Je eerste GTA was San Andreas zeker?
Ik begreep dat een GTA topic over GTA ging, dus om erover te kunnen discusseren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:21 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
SPOILER TAGS A.U.B
@james In plaats van alle plaatjes die er maar op de rockstargames site en gtaforums te vinden zijn hier te posten kan je ook gewoon een linkje geven.
Inderdaad, dus rot op met al die ouwe plaatjes die we al gezien hebben. Of geef een link.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:11 schreef JamesLeicester94 het volgende:
[..]
Ik begreep dat een GTA topic over GTA ging, dus om erover te kunnen discusseren.
quote:
quote:Less than 400 hours to go. That's nothing, I could stare at my screen scratching my balls for 2 hours and then pass out for 2 hours, that's 4 hours right there. Just do that 100 times then BAM, I'm in Los Santos.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:24 schreef dolf1010 het volgende:
haha sorry maar ik moest deze reactie even delen :
[quote=]Less than 400 hours to go. That's nothing, I could stare at my screen scratching my balls for 2 hours and then pass out for 2 hours, that's 4 hours right there. Just do that 100 times then BAM, I'm in Los Santos.
Bitches love Sosaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:24 schreef dolf1010 het volgende:
haha sorry maar ik moest deze reactie even delen :
[quote=]Less than 400 hours to go. That's nothing, I could stare at my screen scratching my balls for 2 hours and then pass out for 2 hours, that's 4 hours right there. Just do that 100 times then BAM, I'm in Los Santos.
Voor de meesten is dat ook al een gouwe ouwequote:
Mijne Vice City, toen kwam ik erachter dat er meerdere delen waren en heb ik 1 en 2 een tijdje gespeeldquote:
Niet beschikbaar op mobielen apparatenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
Snel SA spelen!quote:Op zondag 1 september 2013 00:50 schreef Nielsch het volgende:
Ik ging van GTA I en GTA II naar GTA IV. Alles daartussen niet gespeeld. Had in die periode eigenlijk niets meer met gamen. Sinds een jaar of 4 weer wat meer ofzo.
quote:Op zondag 1 september 2013 00:50 schreef Nielsch het volgende:
Ik ging van GTA I en GTA II naar GTA IV. Alles daartussen niet gespeeld. Had in die periode eigenlijk niets meer met gamen. Sinds een jaar of 4 weer wat meer ofzo.
Wat deze man zegt! En snel een beetje!quote:
Depressief? Het is maar een game.. Relax.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Inderdaad, dus rot op met al die ouwe plaatjes die we al gezien hebben. Of geef een link.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |