Onmogelijk :pquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:11 schreef maxburger het volgende:
[..]
Onderste screen lijkt me echt.
Laten we op mooier zand hopen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:21 schreef JamesLeicester94 het volgende:
http://gamerspack.com/gpE(...)2013/08/gtav-839.jpg
nooit screenshots vertrouwenquote:
Dat doe ik ook niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:25 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
nooit screenshots vertrouwen
quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:25 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
nooit screenshots vertrouwen
Dit is gewoon een officiële screenshot, hoor. Staat gewoon op de officiële website.quote:
Nu je het zegt, en toch mogen ze even het zand aan gaan passenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit is gewoon een officiële screenshot, hoor. Staat gewoon op de officiële website.
Ja, alleen jammer dat het installeren erg lang duurde. Verder weinig laad schermen!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:41 schreef maxburger het volgende:
[..]
Echt. Dit draait makkelijk op de PS3.
Gaan we zeggen dat jij hem al heb?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat het installeren erg lang duurde. Verder weinig laad schermen!
We zeggen dat dit fake isquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:45 schreef Fritter het volgende:
[..]
Gaan we zeggen dat jij hem al heb?
Als het niet fake zou zijn zou ik de Map willen zienquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:52 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
We zeggen dat dit fake is
Dan is hij ook weer blij
En beste game ooit verkocht ofc.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:06 schreef JamesLeicester94 het volgende:
Als game van het jaar gaan wij er toch echt wel vanuit dat het zand niet zo eruit komt te zien ;p maar dat is vrij logisch natuurlijk
Tegenwoordig moet je wel op de details lettenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:08 schreef Nestalgie het volgende:
Huilen om de kwaliteit van een beetje zand in een spel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |