Zijn niet nieuwquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:08 schreef JamesLeicester94 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, vrij lastig.
Loop ik achter of zijn die foto's nieuw?
achterquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:08 schreef JamesLeicester94 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, vrij lastig.
Loop ik achter of zijn die foto's nieuw?
Omdat ik op een GTA V topic gta 5 fotos stuur?quote:
Maar je was nog niet op de hoogte van een nieuwe GTA?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:11 schreef JamesLeicester94 het volgende:
Nieuw of niet nieuw, schitterend ;p!
Ik heb hem pre-ordered een paar maand geleden : ) GTA doe ik sinds van klein af aan. En ook het enigste, niet zo gamer verder.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:23 schreef Faazz het volgende:
[..]
Maar je was nog niet op de hoogte van een nieuwe GTA?
Ik doe het voor mensen die het eventueel wel leuk vinden, keep it simple toch? Nog even de laatste dan ga ik slapen ;pquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:31 schreef Faazz het volgende:
Oh omdat je al die plaatjes post en je je afvroeg of die nieuw zijn
wannabe modquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:40 schreef emokid het volgende:
[..]
Niet. Maak hem aan, of blijf on-topic. Of tief op.
Je eerste GTA was San Andreas zeker?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:25 schreef JamesLeicester94 het volgende:
[..]
Ik heb hem pre-ordered een paar maand geleden : ) GTA doe ik sinds van klein af aan. En ook het enigste, niet zo gamer verder.
De laatste paar maanden van je leven gaan gamen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.reddit.com/r/G(...)iled_rockstar_games/
Mooie actie van die user daar, wel tof als Rockstar hem echt een CE geeft![]()
![]()
Als dat de laatste wens is van die dude, laat hem lekker..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:52 schreef Faaluser het volgende:
[..]
De laatste paar maanden van je leven gaan gamen.
SPOILER TAGS A.U.Bquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:34 schreef abruzzese het volgende:
Grand Theft Auto V tilt de gameconsole Xbox 360 & Playstation 3 nog eens waardevoller omhoog en was zonder deze game sneller afgeschreven maar nu zorgt Rockstar North studio dat deze console zeker nog de moeite waard zijn om een aan te schaffen .
Ik heb zelf een maand geleden de Xbox 360 Slim 250 GB gekocht vanwege Grand Theft Auto V en zal heus niet de enige zijn deze stap doet .
Als gamer is Grand Theft Auto V gewoon te belangrijk om hem links te laten liggen en wil je uit nieuwsgierigheid gewoon met de grote hypé meegaan .
Het word een groot feest met nachtopeningen van verschillende winkelketens zoals Intertoys en GameMania door het hele land .
Laten we niet vergeten met Grand Theft Auto IV was hetzelfde het geval en de game verkocht miljoenen in de eerste maand .
Er komen mooie games uit in 2013 maar toch zorgt deze game dat ander mooie game in de schaduw staan van Grand Theft Auto V
Nee vanaf nu gaat het juist langzaam.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:48 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Kan niet wachtennnn, nog maar 16 dagenGaat snel nu
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:34 schreef abruzzese het volgende:
Grand Theft Auto V tilt de gameconsole Xbox 360 & Playstation 3 nog eens waardevoller omhoog en was zonder deze game sneller afgeschreven maar nu zorgt Rockstar North studio dat deze console zeker nog de moeite waard zijn om een aan te schaffen .
Ik heb zelf een maand geleden de Xbox 360 Slim 250 GB gekocht vanwege Grand Theft Auto V en zal heus niet de enige zijn deze stap doet .
Als gamer is Grand Theft Auto V gewoon te belangrijk om hem links te laten liggen en wil je uit nieuwsgierigheid gewoon met de grote hypé meegaan .
Het word een groot feest met nachtopeningen van verschillende winkelketens zoals Intertoys en GameMania door het hele land .
Laten we niet vergeten met Grand Theft Auto IV was hetzelfde het geval en de game verkocht miljoenen in de eerste maand .
Er komen mooie games uit in 2013 maar toch zorgt deze game dat ander mooie game in de schaduw staan van Grand Theft Auto V
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:08 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Hoevaak ga je dit zelfde riedeltje nog herhalen?
Het ging pas langzaam toen er 150+ dagen stond, dit stelt niks meer voor. 2 Weekjes manquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:12 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Nee vanaf nu gaat het juist langzaam.
Nightride FM ontbreekt ook nogquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:49 schreef Dr.Smoke het volgende:
Nog even over de soundtrack. Rockstar zegt dat ze in V de grootste soundtrack hebben tot nu toe, met 15 radiostations en 2 praatstations. In IV zitten er 17 radiostations en 2 praatstations. Ik neem aan dat ze het aantal uur per station aanzienlijk hebben vergroot, want anders klopt dit niet.
Was toevallig net dit aan het lezen over Nightride FMquote:
HYPErventilatiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer nummers per station denk ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:49 schreef Dr.Smoke het volgende:
Nog even over de soundtrack. Rockstar zegt dat ze in V de grootste soundtrack hebben tot nu toe, met 15 radiostations en 2 praatstations. In IV zitten er 17 radiostations en 2 praatstations. Ik neem aan dat ze het aantal uur per station aanzienlijk hebben vergroot, want anders klopt dit niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |