quote:
Dat is wel een omweg.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:13 schreef Tem het volgende:
Guido, zaterdag om 20:00 verzamelen op CS. Dit geldt ook voor B_A.
Ik laat het wel weten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Oh, anders zien we je bij de pleinbios rond 20:30?
Ik hoop dat jij en B_A BFF worden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:19 schreef De_Coulance het volgende:
Ik hoop dat Specularium ook altijd kijkt als zijn PI.
Maar ze zouden bruto maandlasten hebben van 1200 euro.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:49 schreef Tem het volgende:
Mensen met 1400 netto die een hypotheek van ¤280.000 konden krijgen en nu klagen dat ze in de problemen zitten
Ik ben een stralende zon.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:19 schreef De_Coulance het volgende:
Ik hoop dat Specularium ook altijd kijkt als zijn PI.
Klopt. Ik zou in mijn handjes knijpen als ik dat krijg na mijn afstuderenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:04 schreef eriksd het volgende:
1400 euro netto is ook gewoon een hoop geld.
280.000 nog veel meer.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:04 schreef eriksd het volgende:
1400 euro netto is ook gewoon een hoop geld.
Ik kan hier niets tegenin brengen.quote:
Kan je een flinke hut van kopen.quote:
Ninja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kan hiet niets tegenin brengen.
Mwah.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan je een flinke hut van kopen.
IN DUITSLAND, ZUM BEISPIELquote:
Dat lijkt mij ook, maar de NWS'ers kiezen voor iets wat je individueel moet doen en waarbij je je bek moet houden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Onder het genot van een biertje praten is veel beter.
Een vrijstaande woning, met zwembad, op zijn minst!quote:
Prins Bernhard heeft kanker, dus die Oranjes hebben het ook niet makkelijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:20 schreef Euribob het volgende:
Feyenoord is een lijdensweg.
Boehoe, Rotterdam heeft ook altijd pech.
Vervelend voor hem, maar Feyenoord gaat Europa niet in.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Prins Bernhard heeft kanker, dus die Oranjes hebben het ook niet makkelijk.
Logisch, je bent een, met jeugdpuistjes bezaaide, lilliputter.quote:
Een lilliputter van 1.95, zeker.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Logisch, je bent een, met jeugdpuistjes bezaaide, lilliputter.
Voor Tem's begrippen is dat een ukkepuk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een lilliputter van 1.95, zeker.
Oh, bespraken we lichaamslengte?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor Tem's begrippen is dat een ukkepuk.
Gatverdamme Euri.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Oh, bespraken we lichaamslengte?
Dat is het niveau Euribobber nastreeft.quote:
Je kunt niet altijd het goede voorbeeld geven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is het niveau Euribobber nastreeft.
A dirty mind..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Daar begon het wel op te lijken.
Niet alle vrouwen zijn preuts.quote:
Nee hoor, ook niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vergeleken met de mannelijke mind wel.
Of ze zijn nog maar 17, kan ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, jij bent kennelijk alleen nog maar brave meisjes tegengekomen
Dat maakt volgens mij niet zoveel uitquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Of ze zijn nog maar 17, kan ook.
Dat gaat helaas niet meer lukken. Iets te veel verplichtingen met m'n nieuwe opleiding qua voorbereidingen. Jammer, een meet leek me weer eens leuk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:23 schreef Disana het volgende:
Friek staat nog steeds bij de misschieners. Hij moet ook gaan.
Dan wel een betere dan een film kijken die iedereen al gezien heeft in Rotterdam.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat gaat helaas niet meer lukken. Iets te veel verplichtingen met m'n nieuwe opleiding qua voorbereidingen. Jammer, een meet leek me weer eens leuk.
Waarom doe je nou zo?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan wel een betere dan een film kijken die iedereen al gezien heeft in Rotterdam.
Gewoon bier zuipen en slap ouwehoeren.
Is dat bij Humberto? Gisteren een stukje gezien maar het is wel bar slecht.Niet voor herhaling vatbaar.quote:
Vind het ook tegenvallen, dan maar even naar Roemer luisteren.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Is dat bij Humberto? Gisteren een stukje gezien maar het is wel bar slecht.Niet voor herhaling vatbaar.
Ik snap best dat minderjarigen en/of geheelonthoudende minderheden daar anders over denken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan wel een betere dan een film kijken die iedereen al gezien heeft in Rotterdam.
Gewoon bier zuipen en slap ouwehoeren.
En kroeg vind ik anders prima, maar dan wel dit jaar nog graag.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik snap best dat minderjarigen en/of geheelonthoudende minderheden daar anders over denken.
December maar eens een POL-meetje doen dan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
En kroeg vind ik anders prima, maar dan wel dit jaar nog graag.
Ergens in de Zwitserse Alpen gaarne.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
December maar eens een POL-meetje doen dan.
December is vaak wel redelijk vol qua weekenden. Maar wordt wel weer een keer tijd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
GS en ik zijn al opzoek naar een locatie.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
December is vaak wel redelijk vol qua weekenden. Maar wordt wel weer een keer tijd.
Op de top van de Kehlstein is beter.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:24 schreef waht het volgende:
[..]
Ergens in de Zwitserse Alpen gaarne.
Heb je een groot huis?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:31 schreef hexje het volgende:
[..]
GS en ik zijn al opzoek naar een locatie.
Omdat zelfs een rondleiding over het Binnenhof al niet op al teveel animo kon rekenen hierquote:
Dat werd deels veroorzaakt door de anti-intellectueel Voorschrift.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat zelfs een rondleiding over het Binnenhof al niet op al teveel animo kon rekenen hier
Goed plan. Dan ben ik er niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij gaat mooi kopje onder in Betyars zwembad.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:56 schreef KoosVogels het volgende:
Kan ik mooi Friek in elkaar rammen.
En jij in Dr. Nikita's reet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jij gaat mooi kopje onder in Betyars zwembad.
Bakkes, stinkturk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:11 schreef De_Coulance het volgende:
Iedereen is weer heel vriendelijk zie ik.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
POL-meet thuis bij betyar. Nu al legendarisch.
De nazi's, die konden pas pakkende deuntjes maken.quote:
Konden we Israël maar legitiem aanvallen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:12 schreef waht het volgende:
Niet legaal, wel legitiem. Timmermans wil gewoon knokken.
Met een vrije democratie kan dat inderdaad niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Konden we Israël maar legitiem aanvallen.
Goed plan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:33 schreef KoosVogels het volgende:
Het is wacko uur of FOK! Tijd dus voor bed.
November lijkt me praktischer.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Altijd fijn, die elleboog in je zij gepord krijgen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Jazeker, beetje kort aangezien iemand alweer vroeg zijn pap wilde. Is je huis al bijna af?
Metselwerk aan de buitenzijde, leidingwerk aan de binnenzijde, nog wat extra betonstortingen en dan zou het klaar moeten zijn. Zal wel begin oktober wordenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Jazeker, beetje kort aangezien iemand alweer vroeg zijn pap wilde. Is je huis al bijna af?
Deze week nog vakantie dus dan doen we het om en om.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Altijd fijn, die elleboog in je zij gepord krijgen.
Zo, dat is toch vrij snel allemaal. Moet je dan nog je keuken, badkamer en vloer laten leggen of zitten sommige zaken er al bij in?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Metselwerk aan de buitenzijde, leidingwerk aan de binnenzijde, nog wat extra betonstortingen en dan zou het klaar moeten zijn. Zal wel begin oktober worden.
Standaard badkamer zit erin, verder is alles kaal en moet alles dus gedaan worden. Gaat nog even wat tijd (en geld) kosten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Zo, dat is toch vrij snel allemaal. Moet je dan nog je keuken, badkamer en vloer laten leggen of zitten sommige zaken er al bij in?
Dat doen wij niet. Een voor allen en allen voor een!!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Deze week nog vakantie dus dan doen we het om en om.
Dus eind van het jaar erin ofzo?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Standaard badkamer zit erin, verder is alles kaal en moet alles dus gedaan worden. Gaat nog even wat tijd (en geld) kosten.
Kan ook, alleen is het wel lekker als de een nog even kan blijven liggen een paar uurtjes. Uitslapen tot 8:30 ofzoquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat doen wij niet. Een voor allen en allen voor een!!!
Op die fiets, hier komen ze rond 07.00. Een mooie tijd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Kan ook, alleen is het wel lekker als de een nog even kan blijven liggen een paar uurtjes. Uitslapen tot 8:30 ofzo
Dat klinkt op zich ook wel goed. Er komt vast wel weer eens een andere leuke meet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat gaat helaas niet meer lukken. Iets te veel verplichtingen met m'n nieuwe opleiding qua voorbereidingen. Jammer, een meet leek me weer eens leuk.
Vandaag een ochtend oppassen op de jongste, vanmiddag effe werken en morgenvroeg werken. Daarna weekend.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:53 schreef remlof het volgende:
Vandaag vrij, morgen werken, zondag vrij.
Een overwinning voor democratie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:24 schreef remlof het volgende:
De eerste keer sinds de Suezcrisis van 1956 dat het VK de VS niet blind volgt.
Een historisch moment, zoals ook Sir Malcolm Rifkind zei:
If that is a consequence of this vote, then I would be absolutely delighted that we really can relieve ourselves of some of this imperial pretension that a country of our size can seek to be involved in every conceivable conflict that's going on around the world.
If the next British foreign and defence policy is rather more limited and rather more sustainable with our own resources and our own size, so much the better.
De EU zou moeten optreden tegen dit soort vormen van ongehoorzaamheid.quote:
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:28 schreef KoosVogels het volgende:
Vuile racisten, die Britten. Alleen omdat Obama een zwartjoekel is.
Die drang van het Westen om zich met Syrie te bemoeien is ook volstrekt ridicuul.quote:
Eensquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die drang van het Westen om zich met Syrie te bemoeien is ook volstrekt ridicuul.
De EU zou één buitenlands beleid moeten hebben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De EU zou moeten optreden tegen dit soort vormen van ongehoorzaamheid.
Geen tijd voor, we zijn al in volle voorbereiding voor de oorlog tegen babyboomers.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De EU zou moeten optreden tegen dit soort vormen van ongehoorzaamheid.
Bemoeien (in de zin van diplomatie) is wellicht iets voor te zeggen, een militaire interventie gaat al een stap verder.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die drang van het Westen om zich met Syrie te bemoeien is ook volstrekt ridicuul.
Ik zie niet in welke synergievoordelen dit zal bieden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:31 schreef remlof het volgende:
[..]
De EU zou één buitenlands beleid moeten hebben.
Gaat niet werken, voor we het onderling eens zijn is alle urgentie weer voorbij. Je krijgt dan een volstrekt tandeloze tijger.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:31 schreef remlof het volgende:
[..]
De EU zou één buitenlands beleid moeten hebben.
Op de gebieden waar het substantiële voordelen biedt (voornamelijk handel) liggen de externe bevoegdheden al grotendeels bij de EU.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zie niet in welke synergievoordelen dit zal bieden.
Oh, dat uiteraard. Maar dat volstrekt onnodige wapengekletter met als resultaat een gezamenlijke vijand en/of totale chaos daar: kom op.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bemoeien (in de zin van diplomatie) is wellicht iets voor te zeggen, een militaire interventie gaat al een stap verder.
Helemaal mee eens hoorquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, dat uiteraard. Maar dat volstrekt onnodige wapengekletter met als resultaat een gezamenlijke vijand en/of totale chaos daar: kom op.
Er ligt nu nog te veel macht bij de nationale parlementen inderdaad, maar ik hoop dat die lokale macht snel wordt afgebouwd en overgedragen aan Brussel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gaat niet werken, voor we het onderling eens zijn is alle urgentie weer voorbij. Je krijgt dan een volstrekt tandeloze tijger.
Ik versta die lui toch niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:36 schreef KoosVogels het volgende:
Gewoon lekker aan z'n lot overlaten, dat Syrie.
Wat een waanzinquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Er ligt nu nog te veel macht bij de nationale parlementen inderdaad, maar ik hoop dat die lokale macht snel wordt afgebouwd en overgedragen aan Brussel.
Wat moet een kutlandje als Nederland met een eigen buitenlandbeleid?
Ook wel Afrikabeleid genoemd in de wandelgangen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:36 schreef KoosVogels het volgende:
Gewoon lekker aan z'n lot overlaten, dat Syrie.
quote:
Die handel gaat al bijna helemaal via Europese instanties en verdragen. Juist daarom is het zo krom dat we per land nog een eigen buitenlandbeleid hebben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat een waanzin.
En wat een land dat het van internationale handel moet hebben met een eigen buitenlandbeleid moet? Wat denk je zelf? Centjes verdienen natuurlijk.
Je hebt dus geen flauw benulquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Die handel gaat al bijna helemaal via Europese instanties en verdragen. Juist daarom is het zo krom dat we per land nog een eigen buitenlandbeleid hebben.
Je hebt gelijk. Weg met onsquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Er ligt nu nog te veel macht bij de nationale parlementen inderdaad, maar ik hoop dat die lokale macht snel wordt afgebouwd en overgedragen aan Brussel.
Wat moet een kutlandje als Nederland met een eigen buitenlandbeleid?
Onze handel gaat via Europese instantiesquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Die handel gaat al bijna helemaal via Europese instanties en verdragen. Juist daarom is het zo krom dat we per land nog een eigen buitenlandbeleid hebben.
Dit is geen fout van hem, maar een Europees handelsdictaat.quote:
Geloof niet dat je ook maar een greintje intentie hebt om het te willen snappenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Leg me eens haarfijn uit wat ik mis dan?
Buitenlands beleid heeft uiteindelijk ook veel te maken met de relaties met je directe Europese buren, dat kun je uiteraard niet op Europees niveau regelen. Verder is het handig om in bilaterale contacten met landen waar bedrijven verbonden zijn met de regering (veel Arabische en voormalige Sovjetlanden, bijvoorbeekd) een lokale diplomatieke vertegenwoordiging te hebben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Leg me eens haarfijn uit wat ik mis dan?
Dat heb je helemaal verkeerd dan. Of je snapt het zelf niet, dat kan ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Geloof niet dat je ook maar een greintje intentie hebt om het te willen snappen
Ook bilaterale verdragen zijn onderhevig aan Europese wetgeving, dus er is voor lidstaten al heel weinig ruimte om te manouvreren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Buitenlands beleid heeft uiteindelijk ook veel te maken met de relaties met je directe Europese buren, dat kun je uiteraard niet op Europees niveau regelen. Verder is het handig om in bilaterale contacten met landen waar bedrijven verbonden zijn met de regering (veel Arabische en voormalige Sovjetlanden, bijvoorbeekd) een lokale diplomatieke vertegenwoordiging te hebben.
Het gaat niet om verdragen, maar om handelscontracten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook bilaterale verdragen zijn onderhevig aan Europese wetgeving, dus er is voor lidstaten al heel weinig ruimte om te manouvreren.
Ook die mogen niet in strijd zijn met Europese wetgeving.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Het gaat niet om verdragen, maar om handelscontracten.
Israel is ook een Unie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:59 schreef waht het volgende:
Dat was wel weer genoeg EU-waanzin voor vandaag.
Nee, Israël is gewoon een kunstmatig kutlandje dat zonder Amerikaanse steun niet eens levensvatbaar zou zijn.quote:
Op welke manier zou dat een diplomatieke vertegenwoordiging in die landen overbodig maken?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook die mogen niet in strijd zijn met Europese wetgeving.
Ja, maar dat is een functionerende unie, dat kennen de Europeanen niet.quote:
Israel is een fusie tussen twaalf stammen, remlof.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, Israël is gewoon een kunstmatig kutlandje dat zonder Amerikaanse steun niet eens levensvatbaar zou zijn.
Zelfs binnen het Europees Parlement hebben mensen nog meer realiteitszin dan remlof.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:59 schreef waht het volgende:
Dat was wel weer genoeg EU-waanzin voor vandaag.
Nog niet, omdat die vertegenwoordigingen ook vooral de belangen van de burgers van een lidstaat in dat land behartigen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Op welke manier zou dat een diplomatieke vertegenwoordiging in die landen overbodig maken?
Die lui zijn dan ook semi-verplicht relevante documenten te lezen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Zelfs binnen het Europees Parlement hebben mensen nog meer realiteitszin dan remlof.
De meeste vertegenwoordigingen behartigen vooral informele handelsbelangen. Ik zie niet hoe je dat zou willen vervangen door een pan-Europese missie, vooral omdat een dergelijke stap de communicatie tussen diplomaten en bedrijven die aldaar zaken willen doen enorm zou compliceren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Nog niet, omdat die vertegenwoordigingen ook vooral de belangen van de burgers van een lidstaat in dat land behartigen.
Ik heb het idee dat remlof nog nooit een document met enige relevantie onder ogen heeft gekregen, inderdaad.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:05 schreef waht het volgende:
[..]
Die lui zijn dan ook semi-verplicht relevante documenten te lezen.
Hij wil het toch niet snappenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Het gaat niet om verdragen, maar om handelscontracten.
Remlof wil dat Nederlandse bedrijven die in pakweg Turkmenistan zaken willen doen, in plaats van een Nederlandse handelsattaché waarmee ze perfect kunnen communiceren en die het verschil tussen Nederland en Turkmenistan perfect kan inschatten, zaken moeten gaan doen via een Bulgaarse intermediair. Dan heb je gewoon een bord voor je kop.quote:
En Nederland handelt samen met de Vlamingen rechtstreeks met Texasquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:13 schreef waht het volgende:
In de VS handelen staten ook allemaal via Washington, dat is wel zo efficiënt.
Zoals het heurt, die machtsgeile eurotheïsten kunnen het krijgen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En Nederland handelt samen met de Vlamingen rechtstreeks met Texas
Grote kans dat een Bulgaar beter in staat is om te communiceren met een Turkmeen dan een Nederlander dat is. Vind je het echt zo moeilijk om buiten je eigen belevingswereld te denken?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Remlof wil dat Nederlandse bedrijven die in pakweg Turkmenistan zaken willen doen, in plaats van een Nederlandse handelsattaché waarmee ze perfect kunnen communiceren en die het verschil tussen Nederland en Turkmenistan perfect kan inschatten, zaken moeten gaan doen via een Bulgaarse intermediair. Dan heb je gewoon een bord voor je kop.
Ik vind jouw gedrag met steeds grotere regelmaat en niet alleen naar mij modonwaardig.quote:
Herstel, godse eurofielen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
We zijn allemaal eurofielen, mensen.
Het zal voor de gemiddelde Turkmeen waarschijnlijk lood om oud-ijzer zijn; een Bulgaar of een Nederlander.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Grote kans dat een Bulgaar beter in staat is om te communiceren met een Turkmeen dan een Nederlander dat is. Vind je het echt zo moeilijk om buiten je eigen belevingswereld te denken?
Die verrekte Roma die met alle tien miljoen op de Utrechtse Heuvelrug gaan wonen.quote:
Zonder meer, maar we zijn niet allemaal idioten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
We zijn allemaal eurofielen, mensen.
Je vergeet nog om te melden dat je in Milaan en Londen hebt gewoond. Met een Nederlandse ambassade zijn de lijnen kort, je kunt direct een ambassadeur inschakelen in plaats van het zoveelste dossier voor de derde secretaris van de handelsattaché te zijn, en je verliest tijd in het vertalen van communicatie tussen de vertegenwoordiging zelf en het bedrijf dat daar zaken wil doen. Het delen van huisvesting en andere materiële zaken lijkt me prima, maar een vierentwintigtalige diplomatieke vertegenwoordiging die ook nog eens gevoel moet hebben voor het verschil in economie en cultuur binnen Europa zelf - en dat is enorm - lijkt me vragen om een puinhoop.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Grote kans dat een Bulgaar beter in staat is om te communiceren met een Turkmeen dan een Nederlander dat is. Vind je het echt zo moeilijk om buiten je eigen belevingswereld te denken?
Misschien kan Ivo Niehe uitkomst bieden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:22 schreef GSbrder het volgende:
Lijkt me lastig te vinden; een diplomaat die 24 talen vloeiend spreekt.
Timmerfrans spreekt er 368.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:22 schreef GSbrder het volgende:
Lijkt me lastig te vinden; een diplomaat die 24 talen vloeiend spreekt.
Derk Bolt, in Spoorloos: mijn geld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien kan Ivo Niehe uitkomst bieden.
Werkelijk?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook bilaterale verdragen zijn onderhevig aan Europese wetgeving, dus er is voor lidstaten al heel weinig ruimte om te manouvreren.
Jouw werk hier is af. Naar de Brussel-mobiel.quote:
M.u.v. Fries, een barbaarse taal.quote:
Waarom dit nu weer?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Je vergeet nog om te melden dat je in Milaan en Londen hebt gewoond.
Ik geef Remlof ook gelijk. Al die belasting en investeringsverdragen tussen lidstaten onderling en derdelanden: ik pak "het Europees Recht" erbij en alles is overbodig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jouw werk hier is af. Naar de Brussel-mobiel.
Waar zeg ik dat de rest overbodig is?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik geef Remlof ook gelijk. Al die belasting en investeringsverdragen tussen lidstaten onderling en derdelanden: ik pak "het Europees Recht" erbij en alles is overbodig.
Klinkt als...Nederland.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, Israël is gewoon een kunstmatig kutlandje dat zonder Amerikaanse steun niet eens levensvatbaar zou zijn.
Nee, dat betekent dat je nog wat boekjes bij moet leren, want aangezien het EEN EUROPA is, kan jij gewoon mazen in de Bulgaarse wet gebruiken om de belastingdruk van klanten omlaag te brengen in Nederland.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik geef Remlof ook gelijk. Al die belasting en investeringsverdragen tussen lidstaten onderling en derdelanden: ik pak "het Europees Recht" erbij en alles is overbodig.
Ik ging ervan uit dat dit zonder meer ter zake doet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zou dat ter zake doen in dezen?
Dat is inderdaad nog een argument om de wetgeving binnen de EU gelijk te trekken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, dat betekent dat je nog wat boekjes bij moet leren, want aangezien het EEN EUROPA is, kan jij gewoon mazen in de Bulgaarse wet gebruiken om de belastingdruk van klanten omlaag te brengen in Nederland.
Dat is behoorlijk dom dan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat dit zonder meer ter zake doet.
Nou ja, dat is een mening op microniveau en doet zodoende meer ter zake.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:35 schreef Tem het volgende:
Dat doe net zoveel terzake als zeuren dat een meet bij een ander sub-forum gezellig een filmpje gaat kijken.
Daar zou Europa wat aan moeten doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:35 schreef Tem het volgende:
Dat doe net zoveel terzake als zeuren dat een meet bij een ander sub-forum gezellig een filmpje gaat kijken.
Spannond Tem!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:35 schreef Tem het volgende:
Erik heeft voldoende instrumenten tot zijn beschikking, gok ik zo.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nog een argument om de wetgeving binnen de EU gelijk te trekken.
Aha, gaan we het op die manier proberen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind jouw gedrag met steeds grotere regelmaat en niet alleen naar mij modonwaardig.
Leuk! Geniet er van!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:23 schreef Tem het volgende:
Ik ga vanmiddag maar eens met de kleine man naar het Hertenkamp en daarna naar het pannenkoekenhuis.
/Liefdagboek.
Ik trok die conclusie uit het enkele feit dat u te pas en te onpas dit gegeven aanhaalt, en klaarblijkelijk zonder duidelijke aanleiding hiertoe. ik zal in de toekomst echter minde waarde hechten aan uw gedragingen.quote:
Dit vind jij prima argumentatie?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha, gaan we het op die manier proberen?
Het is toch overduidelijk, Reya geeft een serie prima argumenten en ook daar wil je het gewoon weer niet snappen omdat het niet in je straatje past. Prima hoor maar voor mij is dat gewoon papieren tijger gedrag dat niet al te serieus te nemen is.
Ok, weten we dat ook weer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Je vergeet nog om te melden dat je in Milaan en Londen hebt gewoond.
Er waren meer argumenten dan dat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit vind jij prima argumentatie?
[..]
Ok, weten we dat ook weer.
Alleen als het van belang is. Als bijvoorbeeld wordt gesteld dat het leven in Italië heel anders zou zijn dan hier. Dan denk ik dat mijn woonervaring in dat land er toe doet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik trok die conclusie uit het enkele feit dat u te pas en te onpas dit gegeven aanhaalt, en klaarblijkelijk zonder duidelijke aanleiding hiertoe. ik zal in de toekomst echter minde waarde hechten aan uw gedragingen.
Volgens mij dateert de quote waar ik op reageerde van voor de post van reya.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:41 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Maar je antwoord niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgens mij dateert de quote waar ik op reageerde van voor de post van reya.
Ik wilde u enkel helpen om met meer overtuigende argumenten te komen. Overigens hebt u verder nog niet gereageerd op de argumenten die volgden op de betreffende zin; ik zal aannemen dat u deze als valide beschouwt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:41 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nochtans geobserveerd dat u dat argument tevens gebruikt om uw bekendheid met de wereld mee te promoten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen als het van belang is. Als bijvoorbeeld wordt gesteld dat het leven in Italië heel anders zou zijn dan hier. Dan denk ik dat mijn woonervaring in dat land er toe doet.
Maar kennelijk bent u niet in staat dat verschil te zien.
Dit is het ridiculiseren van de dommen.quote:
Dat heeft u verkeerd geïnterpreteerd dan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb nochtans geobserveerd dat u dat argument tevens gebruikt om uw bekendheid met de wereld mee te promoten.
Reya woont in Brussel, dus hij weet dat het leven in het Europese hart heel anders is dan de ervaring die u hier, in Londen of in Milaan kan hebben van dit orgaan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen als het van belang is. Als bijvoorbeeld wordt gesteld dat het leven in Italië heel anders zou zijn dan hier. Dan denk ik dat mijn woonervaring in dat land er toe doet.
ik ga niet eerst de rest van een topic lezen voor ik reageerquote:
Onvergelijkbaarquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:47 schreef GSbrder het volgende:
Kwestie van tijd voordat du_ke eruit ligt.
Dit wordt gewoon een Voorschriftje numero 2.
Koos staat op de shortlist om hem op te volgen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:47 schreef GSbrder het volgende:
Vuurwerk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Koos staat op de shortlist om hem op te volgen.
Tut-tut.quote:
Toch is dat de voornaamste reden waarom dit forum het bezoeken waard is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:46 schreef Disana het volgende:
Ik vind dat kleineren niet zo leuk. Het oneens zijn, prima. Wijzen op denkfouten, ook goed. Maar niet de ander in de modder proberen te duwen.
op een gegeven moment wordt weer serieus ingaan op dat getroll ook wat vermoeiend en mag het ook gewoon benoemd worden. Zie het gedrag niet als wezenlijk anders dan dat van een papieren tijger.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:46 schreef Disana het volgende:
Ik vind dat kleineren niet zo leuk. Het oneens zijn, prima. Wijzen op denkfouten, ook goed. Maar niet de ander in de modder proberen te duwen.
Israël stinkt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:49 schreef waht het volgende:
[..]
Toch is dat de voornaamste reden waarom dit forum het bezoeken waard is.
Ik houd mijn lot wat dat aangaat gewoon geheel in eigen handquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:47 schreef GSbrder het volgende:
Voor jou wel jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:49 schreef waht het volgende:
[..]
Hohoho. De beste gerechten komen daar wel weer vandaan he. Unesco says so.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Rond alles uit de mediterranee hangt een wat muffe knoflooklucht.
Schijnautonomie. Uiteindelijk ligt de daadwerkelijke macht over jouw moderatorschap in Brussel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik houd mijn lot wat dat aangaat gewoon geheel in eigen hand.
Unesco, een bolwerk van de BlankePolitiekCorrecteElite.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hohoho. De beste gerechten komen daar wel weer vandaan he. Unesco says so.
Ik geloof niet dat het trollen is. Wat ik zie zijn overtuigingen. Of die juist zijn en of je het ermee eens bent, daarover kun je discussiëren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
op een gegeven moment wordt weer serieus ingaan op dat getroll ook wat vermoeiend en mag het ook gewoon benoemd worden. Zie het gedrag niet als wezenlijk anders dan dat van een papieren tijger.
My kind of people.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Unesco, een bolwerk van de BlankePolitiekCorrecteElite.
Weet je wat ik echt geweldig zou vinden? Als mensen eens wat vaker toe zouden geven dat ze poep praten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:51 schreef Mutant01 het volgende:
Men kan ook gewoon zeggen dat men het niet met elkaar eens is. En dan over een ander onderwerp beginnen.
Unesco kan de boom in.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moet ik mijn lunch overslaan om me bezig te houden met een moderator op een internetforum? Zometeen moet ik nog daadwerkelijk gaan werken voor mijn geld. Onacceptabel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Schijnautonomie. Uiteindelijk ligt de daadwerkelijke macht over jouw moderatorschap in Brussel.
Reya is chantabelquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Schijnautonomie. Uiteindelijk ligt de daadwerkelijke macht over jouw moderatorschap in Brussel.
Inderdaad. Geeft niet, we hebben jou en Guido nog om voor de zwakkeren op te komenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien is het omdat ik een vrouw ben.
Volwassen worden heet dat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet je wat ik echt geweldig zou vinden? Als mensen eens wat vaker toe zouden geven dat ze poep praten.
Maar nee, in plaats daarvan wordt de grootste bullshit tot in den treuren verdedigd. Om vervolgens snel de discussie te verlaten.
Dat blijkt. Maar dat zou je als moderator dus juist wel moeten doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
ik ga niet eerst de rest van een topic lezen voor ik reageer.
Was jij het niet die bij hoog en laag zat te beweren dat je de economische structuurverschillen kon verklaren aan de hand van je Italiaanse loonstrookje?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:43 schreef remlof het volgende:
[..]
De gemeente Meppel is al een tijdje ongebruikelijk actief op de lange-termijnmarkt voor anijslikeuren.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Was jij het niet die bij hoog en laag zat te beweren dat je de economische structuurverschillen kon verklaren aan de hand van je Italiaanse loonstrookje?
De geur trekt in de poriënquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Haquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad. Geeft niet, we hebben jou en Guido nog om voor de zwakkeren op te komen.
Als ik tussendoor even snel wat post ga ik niet eerst alles uitgebreid terug zitten lezen. Zeker niet als het niet al te relevant is allemaal (en dat was het hier, de eerdere argumenten van Reya waren sterk en niet bepaald door je weerlegd)quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat blijkt. Maar dat zou je als moderator dus juist wel moeten doen.
Je hebt het over de mediterrane landen aan de noordzijde. Die stinken inderdaad ja.quote:
Eens, anders heb je deze SC niet begrepen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:49 schreef waht het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:55 schreef Reya het volgende:
[..]
De gemeente Meppel is al een tijdje ongebruikelijk actief op de lange-termijnmarkt voor anijslikeuren.
De zuidzijde had ik het eigenlijk vooral over.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt het over de mediterrane landen aan de noordzijde. Die stinken inderdaad ja.
Maar jij hebt dan ook veel te compenseren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:49 schreef waht het volgende:
[..]
Jawel knul.quote:
Toegeven dat je fout zit is natuurlijk ook eng. Stel je voor; straks ontdekken je internetmaatjes dat je helemaal niet alwetend bent.quote:
Binnenkort sluit hij zich aan bij de Jehova's Getuigen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:55 schreef Disana het volgende:
[..]
HaRemlof is alleen niet zwak, hij is gewoon overtuigd van zijn visie.
Joods imperialisme bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:51 schreef Mutant01 het volgende:
Men kan ook gewoon zeggen dat men het niet met elkaar eens is. En dan over een ander onderwerp beginnen.
Klopt. Prima hoor, liever overtuigende tegenstanders dan meewaaiers.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:55 schreef Disana het volgende:
[..]
HaRemlof is alleen niet zwak, hij is gewoon overtuigd van zijn visie.
Dat was de ridiculisatie van een uitspraak van Berlusconi, maar dat is je waarschijnlijk ontgaan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:59 schreef von_Preussen het volgende:
E
[..]
Jawel knul.
En ik kan mij ook nog iets heugen van 'in Italie zitten de terrasjes vol dus gaat het goed mét de economie'.
Fuck die representatieve steekproeven.
Hij mag best bij me aanbellenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Binnenkort sluit hij zich aan bij de Jehova's Getuigen.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet je wat ik echt geweldig zou vinden? Als mensen eens wat vaker toe zouden geven dat ze poep praten.
Maar nee, in plaats daarvan wordt de grootste bullshit tot in den treuren verdedigd. Om vervolgens snel de discussie te verlaten.
Dat valt nog wel mee, erg wordt het pas als openbaar wordt dat ik niet daadwerkelijk dictaten kan schrijven.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toegeven dat je fout zit is natuurlijk ook eng. Stel je voor; straks ontdekken je internetmaatjes dat je helemaal niet alwetend bent.
Daar wordt knoflook nu juist weinig gebruikt. U bent niet echt op de hoogte van de culinaire tradities in die regionen zo te zien. Dat geeft niet, u bent ook maar een slecht geïnformeerde Westerling. U kunt het ook niet helpen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De zuidzijde had ik het eigenlijk vooral over.
Integendeel moet ik bekennen dat de onrust in de PvdA parlementsfractie mij zo tegenstaat dat ik overweeg bij de volgende verkiezingen niet meer op die partij te stemmenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Binnenkort sluit hij zich aan bij de Jehova's Getuigen.
Waarom kauwen Mediterrane taxichauffeurs vaak op knoflook? Of betreft dat uitsluitend Ottomanen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar wordt knoflook nu juist weinig gebruikt. U bent niet echt op de hoogte van de culinaire tradities in die regionen zo te zien. Dat geeft niet, u bent ook maar een slecht geïnformeerde Westerling. U kunt het ook niet helpen.
Wat een rare boel ook met die geluidsopnamen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Integendeel moet ik bekennen dat de onrust in de PvdA parlementsfractie mij zo tegenstaat dat ik overweeg bij de volgende verkiezingen niet meer op die partij te stemmen
Bovendien, olijfolie is zeer gezond.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar wordt knoflook nu juist weinig gebruikt. U bent niet echt op de hoogte van de culinaire tradities in die regionen zo te zien. Dat geeft niet, u bent ook maar een slecht geïnformeerde Westerling. U kunt het ook niet helpen.
Wat gaat u dan stemmen? D66?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Integendeel moet ik bekennen dat de onrust in de PvdA parlementsfractie mij zo tegenstaat dat ik overweeg bij de volgende verkiezingen niet meer op die partij te stemmen
Dat bedoel ik. Als ik Mei Li spreek volgend weekend zal ik eens doorvragen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een rare boel ook met die geluidsopnamen.
Iedereen in deze SC is zwak, sowieso mentaal.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad. Geeft niet, we hebben jou en Guido nog om voor de zwakkeren op te komen.
PVV.quote:
Ik ken deze specifieke traditie niet, dus ik kan u daar geen nadere uitleg over geven.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Waarom kauwen Mediterrane taxichauffeurs vaak op knoflook? Of betreft dat uitsluitend Ottomanen?
Anuslikeuren?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:55 schreef Reya het volgende:
[..]
De gemeente Meppel is al een tijdje ongebruikelijk actief op de lange-termijnmarkt voor anijslikeuren.
Er wordt gezegd dat bijeenkomsten standaard worden opgenomen, maar als opnames gebruikt worden om mensen in het gareel te krijgen, is dat wat mij betreft niet in orde.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Als ik Mei Li spreek volgend weekend zal ik eens doorvragen.
Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Waarom kauwen Mediterrane taxichauffeurs vaak op knoflook? Of betreft dat uitsluitend Ottomanen?
Inderdaad, het westen moet niet Syrie maar Israel bombarderen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:00 schreef waht het volgende:
De vrijdagochtendconclusie lijkt me duidelijk.
Ben jij de vader van haar kind?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Als ik Mei Li spreek volgend weekend zal ik eens doorvragen.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:05 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt.
Duidelijk, ik word getrolld door taxichauffeurs.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ken deze specifieke traditie niet, dus ik kan u daar geen nadere uitleg over geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |