De EU zou moeten optreden tegen dit soort vormen van ongehoorzaamheid.quote:
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:28 schreef KoosVogels het volgende:
Vuile racisten, die Britten. Alleen omdat Obama een zwartjoekel is.
Die drang van het Westen om zich met Syrie te bemoeien is ook volstrekt ridicuul.quote:
Eensquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die drang van het Westen om zich met Syrie te bemoeien is ook volstrekt ridicuul.
De EU zou één buitenlands beleid moeten hebben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De EU zou moeten optreden tegen dit soort vormen van ongehoorzaamheid.
Geen tijd voor, we zijn al in volle voorbereiding voor de oorlog tegen babyboomers.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De EU zou moeten optreden tegen dit soort vormen van ongehoorzaamheid.
Bemoeien (in de zin van diplomatie) is wellicht iets voor te zeggen, een militaire interventie gaat al een stap verder.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die drang van het Westen om zich met Syrie te bemoeien is ook volstrekt ridicuul.
Ik zie niet in welke synergievoordelen dit zal bieden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:31 schreef remlof het volgende:
[..]
De EU zou één buitenlands beleid moeten hebben.
Gaat niet werken, voor we het onderling eens zijn is alle urgentie weer voorbij. Je krijgt dan een volstrekt tandeloze tijger.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:31 schreef remlof het volgende:
[..]
De EU zou één buitenlands beleid moeten hebben.
Op de gebieden waar het substantiële voordelen biedt (voornamelijk handel) liggen de externe bevoegdheden al grotendeels bij de EU.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zie niet in welke synergievoordelen dit zal bieden.
Oh, dat uiteraard. Maar dat volstrekt onnodige wapengekletter met als resultaat een gezamenlijke vijand en/of totale chaos daar: kom op.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bemoeien (in de zin van diplomatie) is wellicht iets voor te zeggen, een militaire interventie gaat al een stap verder.
Helemaal mee eens hoorquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, dat uiteraard. Maar dat volstrekt onnodige wapengekletter met als resultaat een gezamenlijke vijand en/of totale chaos daar: kom op.
Er ligt nu nog te veel macht bij de nationale parlementen inderdaad, maar ik hoop dat die lokale macht snel wordt afgebouwd en overgedragen aan Brussel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gaat niet werken, voor we het onderling eens zijn is alle urgentie weer voorbij. Je krijgt dan een volstrekt tandeloze tijger.
Ik versta die lui toch niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:36 schreef KoosVogels het volgende:
Gewoon lekker aan z'n lot overlaten, dat Syrie.
Wat een waanzinquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Er ligt nu nog te veel macht bij de nationale parlementen inderdaad, maar ik hoop dat die lokale macht snel wordt afgebouwd en overgedragen aan Brussel.
Wat moet een kutlandje als Nederland met een eigen buitenlandbeleid?
Ook wel Afrikabeleid genoemd in de wandelgangen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:36 schreef KoosVogels het volgende:
Gewoon lekker aan z'n lot overlaten, dat Syrie.
quote:
Die handel gaat al bijna helemaal via Europese instanties en verdragen. Juist daarom is het zo krom dat we per land nog een eigen buitenlandbeleid hebben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat een waanzin.
En wat een land dat het van internationale handel moet hebben met een eigen buitenlandbeleid moet? Wat denk je zelf? Centjes verdienen natuurlijk.
Je hebt dus geen flauw benulquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Die handel gaat al bijna helemaal via Europese instanties en verdragen. Juist daarom is het zo krom dat we per land nog een eigen buitenlandbeleid hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |