Ik geloof niet dat het trollen is. Wat ik zie zijn overtuigingen. Of die juist zijn en of je het ermee eens bent, daarover kun je discussiëren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
op een gegeven moment wordt weer serieus ingaan op dat getroll ook wat vermoeiend en mag het ook gewoon benoemd worden. Zie het gedrag niet als wezenlijk anders dan dat van een papieren tijger.
My kind of people.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Unesco, een bolwerk van de BlankePolitiekCorrecteElite.
Weet je wat ik echt geweldig zou vinden? Als mensen eens wat vaker toe zouden geven dat ze poep praten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:51 schreef Mutant01 het volgende:
Men kan ook gewoon zeggen dat men het niet met elkaar eens is. En dan over een ander onderwerp beginnen.
Unesco kan de boom in.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hohoho. De beste gerechten komen daar wel weer vandaan he. Unesco says so.
Moet ik mijn lunch overslaan om me bezig te houden met een moderator op een internetforum? Zometeen moet ik nog daadwerkelijk gaan werken voor mijn geld. Onacceptabel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Schijnautonomie. Uiteindelijk ligt de daadwerkelijke macht over jouw moderatorschap in Brussel.
Reya is chantabelquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Schijnautonomie. Uiteindelijk ligt de daadwerkelijke macht over jouw moderatorschap in Brussel.
Inderdaad. Geeft niet, we hebben jou en Guido nog om voor de zwakkeren op te komenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien is het omdat ik een vrouw ben.
Volwassen worden heet dat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet je wat ik echt geweldig zou vinden? Als mensen eens wat vaker toe zouden geven dat ze poep praten.
Maar nee, in plaats daarvan wordt de grootste bullshit tot in den treuren verdedigd. Om vervolgens snel de discussie te verlaten.
Dat blijkt. Maar dat zou je als moderator dus juist wel moeten doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
ik ga niet eerst de rest van een topic lezen voor ik reageer.
Was jij het niet die bij hoog en laag zat te beweren dat je de economische structuurverschillen kon verklaren aan de hand van je Italiaanse loonstrookje?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen als het van belang is. Als bijvoorbeeld wordt gesteld dat het leven in Italië heel anders zou zijn dan hier. Dan denk ik dat mijn woonervaring in dat land er toe doet.
Maar kennelijk bent u niet in staat dat verschil te zien.
De gemeente Meppel is al een tijdje ongebruikelijk actief op de lange-termijnmarkt voor anijslikeuren.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Was jij het niet die bij hoog en laag zat te beweren dat je de economische structuurverschillen kon verklaren aan de hand van je Italiaanse loonstrookje?
De geur trekt in de poriënquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hohoho. De beste gerechten komen daar wel weer vandaan he. Unesco says so.
Haquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad. Geeft niet, we hebben jou en Guido nog om voor de zwakkeren op te komen.
Als ik tussendoor even snel wat post ga ik niet eerst alles uitgebreid terug zitten lezen. Zeker niet als het niet al te relevant is allemaal (en dat was het hier, de eerdere argumenten van Reya waren sterk en niet bepaald door je weerlegd)quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat blijkt. Maar dat zou je als moderator dus juist wel moeten doen.
Je hebt het over de mediterrane landen aan de noordzijde. Die stinken inderdaad ja.quote:
Eens, anders heb je deze SC niet begrepen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:49 schreef waht het volgende:
[..]
Toch is dat de voornaamste reden waarom dit forum het bezoeken waard is.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:55 schreef Reya het volgende:
[..]
De gemeente Meppel is al een tijdje ongebruikelijk actief op de lange-termijnmarkt voor anijslikeuren.
De zuidzijde had ik het eigenlijk vooral over.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt het over de mediterrane landen aan de noordzijde. Die stinken inderdaad ja.
Maar jij hebt dan ook veel te compenseren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:49 schreef waht het volgende:
[..]
Toch is dat de voornaamste reden waarom dit forum het bezoeken waard is.
Jawel knul.quote:
Toegeven dat je fout zit is natuurlijk ook eng. Stel je voor; straks ontdekken je internetmaatjes dat je helemaal niet alwetend bent.quote:
Binnenkort sluit hij zich aan bij de Jehova's Getuigen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:55 schreef Disana het volgende:
[..]
HaRemlof is alleen niet zwak, hij is gewoon overtuigd van zijn visie.
Joods imperialisme bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:51 schreef Mutant01 het volgende:
Men kan ook gewoon zeggen dat men het niet met elkaar eens is. En dan over een ander onderwerp beginnen.
Klopt. Prima hoor, liever overtuigende tegenstanders dan meewaaiers.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:55 schreef Disana het volgende:
[..]
HaRemlof is alleen niet zwak, hij is gewoon overtuigd van zijn visie.
Dat was de ridiculisatie van een uitspraak van Berlusconi, maar dat is je waarschijnlijk ontgaan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:59 schreef von_Preussen het volgende:
E
[..]
Jawel knul.
En ik kan mij ook nog iets heugen van 'in Italie zitten de terrasjes vol dus gaat het goed mét de economie'.
Fuck die representatieve steekproeven.
Hij mag best bij me aanbellenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Binnenkort sluit hij zich aan bij de Jehova's Getuigen.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet je wat ik echt geweldig zou vinden? Als mensen eens wat vaker toe zouden geven dat ze poep praten.
Maar nee, in plaats daarvan wordt de grootste bullshit tot in den treuren verdedigd. Om vervolgens snel de discussie te verlaten.
Dat valt nog wel mee, erg wordt het pas als openbaar wordt dat ik niet daadwerkelijk dictaten kan schrijven.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toegeven dat je fout zit is natuurlijk ook eng. Stel je voor; straks ontdekken je internetmaatjes dat je helemaal niet alwetend bent.
Daar wordt knoflook nu juist weinig gebruikt. U bent niet echt op de hoogte van de culinaire tradities in die regionen zo te zien. Dat geeft niet, u bent ook maar een slecht geïnformeerde Westerling. U kunt het ook niet helpen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De zuidzijde had ik het eigenlijk vooral over.
Integendeel moet ik bekennen dat de onrust in de PvdA parlementsfractie mij zo tegenstaat dat ik overweeg bij de volgende verkiezingen niet meer op die partij te stemmenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Binnenkort sluit hij zich aan bij de Jehova's Getuigen.
Waarom kauwen Mediterrane taxichauffeurs vaak op knoflook? Of betreft dat uitsluitend Ottomanen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar wordt knoflook nu juist weinig gebruikt. U bent niet echt op de hoogte van de culinaire tradities in die regionen zo te zien. Dat geeft niet, u bent ook maar een slecht geïnformeerde Westerling. U kunt het ook niet helpen.
Wat een rare boel ook met die geluidsopnamen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Integendeel moet ik bekennen dat de onrust in de PvdA parlementsfractie mij zo tegenstaat dat ik overweeg bij de volgende verkiezingen niet meer op die partij te stemmen
Bovendien, olijfolie is zeer gezond.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar wordt knoflook nu juist weinig gebruikt. U bent niet echt op de hoogte van de culinaire tradities in die regionen zo te zien. Dat geeft niet, u bent ook maar een slecht geïnformeerde Westerling. U kunt het ook niet helpen.
Wat gaat u dan stemmen? D66?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Integendeel moet ik bekennen dat de onrust in de PvdA parlementsfractie mij zo tegenstaat dat ik overweeg bij de volgende verkiezingen niet meer op die partij te stemmen
Dat bedoel ik. Als ik Mei Li spreek volgend weekend zal ik eens doorvragen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een rare boel ook met die geluidsopnamen.
Iedereen in deze SC is zwak, sowieso mentaal.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad. Geeft niet, we hebben jou en Guido nog om voor de zwakkeren op te komen.
PVV.quote:
Ik ken deze specifieke traditie niet, dus ik kan u daar geen nadere uitleg over geven.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Waarom kauwen Mediterrane taxichauffeurs vaak op knoflook? Of betreft dat uitsluitend Ottomanen?
Anuslikeuren?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:55 schreef Reya het volgende:
[..]
De gemeente Meppel is al een tijdje ongebruikelijk actief op de lange-termijnmarkt voor anijslikeuren.
Er wordt gezegd dat bijeenkomsten standaard worden opgenomen, maar als opnames gebruikt worden om mensen in het gareel te krijgen, is dat wat mij betreft niet in orde.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Als ik Mei Li spreek volgend weekend zal ik eens doorvragen.
Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Waarom kauwen Mediterrane taxichauffeurs vaak op knoflook? Of betreft dat uitsluitend Ottomanen?
Inderdaad, het westen moet niet Syrie maar Israel bombarderen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:00 schreef waht het volgende:
De vrijdagochtendconclusie lijkt me duidelijk.
Ben jij de vader van haar kind?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Als ik Mei Li spreek volgend weekend zal ik eens doorvragen.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:05 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt.
Duidelijk, ik word getrolld door taxichauffeurs.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ken deze specifieke traditie niet, dus ik kan u daar geen nadere uitleg over geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |