A dirty mind..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Daar begon het wel op te lijken.
Niet alle vrouwen zijn preuts.quote:
Nee hoor, ook niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vergeleken met de mannelijke mind wel.
Of ze zijn nog maar 17, kan ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, jij bent kennelijk alleen nog maar brave meisjes tegengekomen
Dat maakt volgens mij niet zoveel uitquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Of ze zijn nog maar 17, kan ook.
Dat gaat helaas niet meer lukken. Iets te veel verplichtingen met m'n nieuwe opleiding qua voorbereidingen. Jammer, een meet leek me weer eens leuk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:23 schreef Disana het volgende:
Friek staat nog steeds bij de misschieners. Hij moet ook gaan.
Dan wel een betere dan een film kijken die iedereen al gezien heeft in Rotterdam.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat gaat helaas niet meer lukken. Iets te veel verplichtingen met m'n nieuwe opleiding qua voorbereidingen. Jammer, een meet leek me weer eens leuk.
Waarom doe je nou zo?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan wel een betere dan een film kijken die iedereen al gezien heeft in Rotterdam.
Gewoon bier zuipen en slap ouwehoeren.
Is dat bij Humberto? Gisteren een stukje gezien maar het is wel bar slecht.Niet voor herhaling vatbaar.quote:
Vind het ook tegenvallen, dan maar even naar Roemer luisteren.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Is dat bij Humberto? Gisteren een stukje gezien maar het is wel bar slecht.Niet voor herhaling vatbaar.
Ik snap best dat minderjarigen en/of geheelonthoudende minderheden daar anders over denken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan wel een betere dan een film kijken die iedereen al gezien heeft in Rotterdam.
Gewoon bier zuipen en slap ouwehoeren.
En kroeg vind ik anders prima, maar dan wel dit jaar nog graag.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik snap best dat minderjarigen en/of geheelonthoudende minderheden daar anders over denken.
December maar eens een POL-meetje doen dan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
En kroeg vind ik anders prima, maar dan wel dit jaar nog graag.
Ergens in de Zwitserse Alpen gaarne.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
December maar eens een POL-meetje doen dan.
December is vaak wel redelijk vol qua weekenden. Maar wordt wel weer een keer tijd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
GS en ik zijn al opzoek naar een locatie.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
December is vaak wel redelijk vol qua weekenden. Maar wordt wel weer een keer tijd.
Op de top van de Kehlstein is beter.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:24 schreef waht het volgende:
[..]
Ergens in de Zwitserse Alpen gaarne.
Heb je een groot huis?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:31 schreef hexje het volgende:
[..]
GS en ik zijn al opzoek naar een locatie.
Dat werd deels veroorzaakt door de anti-intellectueel Voorschrift.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat zelfs een rondleiding over het Binnenhof al niet op al teveel animo kon rekenen hier
Goed plan. Dan ben ik er niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij gaat mooi kopje onder in Betyars zwembad.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:56 schreef KoosVogels het volgende:
Kan ik mooi Friek in elkaar rammen.
En jij in Dr. Nikita's reet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jij gaat mooi kopje onder in Betyars zwembad.
Bakkes, stinkturk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:11 schreef De_Coulance het volgende:
Iedereen is weer heel vriendelijk zie ik.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
POL-meet thuis bij betyar. Nu al legendarisch.
De nazi's, die konden pas pakkende deuntjes maken.quote:
Konden we Israël maar legitiem aanvallen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:12 schreef waht het volgende:
Niet legaal, wel legitiem. Timmermans wil gewoon knokken.
Met een vrije democratie kan dat inderdaad niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Konden we Israël maar legitiem aanvallen.
Goed plan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:33 schreef KoosVogels het volgende:
Het is wacko uur of FOK! Tijd dus voor bed.
November lijkt me praktischer.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |