Heb je een groot huis?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:31 schreef hexje het volgende:
[..]
GS en ik zijn al opzoek naar een locatie.
Dat werd deels veroorzaakt door de anti-intellectueel Voorschrift.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat zelfs een rondleiding over het Binnenhof al niet op al teveel animo kon rekenen hier
Goed plan. Dan ben ik er niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
December maar eens een POL-meetje doen dan.
Jij gaat mooi kopje onder in Betyars zwembad.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:56 schreef KoosVogels het volgende:
Kan ik mooi Friek in elkaar rammen.
En jij in Dr. Nikita's reet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jij gaat mooi kopje onder in Betyars zwembad.
Bakkes, stinkturk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:11 schreef De_Coulance het volgende:
Iedereen is weer heel vriendelijk zie ik.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
POL-meet thuis bij betyar. Nu al legendarisch.
De nazi's, die konden pas pakkende deuntjes maken.quote:
Konden we Israël maar legitiem aanvallen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:12 schreef waht het volgende:
Niet legaal, wel legitiem. Timmermans wil gewoon knokken.
Met een vrije democratie kan dat inderdaad niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Konden we Israël maar legitiem aanvallen.
Goed plan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:33 schreef KoosVogels het volgende:
Het is wacko uur of FOK! Tijd dus voor bed.
November lijkt me praktischer.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
December maar eens een POL-meetje doen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |