Die lui zijn dan ook semi-verplicht relevante documenten te lezen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Zelfs binnen het Europees Parlement hebben mensen nog meer realiteitszin dan remlof.
De meeste vertegenwoordigingen behartigen vooral informele handelsbelangen. Ik zie niet hoe je dat zou willen vervangen door een pan-Europese missie, vooral omdat een dergelijke stap de communicatie tussen diplomaten en bedrijven die aldaar zaken willen doen enorm zou compliceren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Nog niet, omdat die vertegenwoordigingen ook vooral de belangen van de burgers van een lidstaat in dat land behartigen.
Ik heb het idee dat remlof nog nooit een document met enige relevantie onder ogen heeft gekregen, inderdaad.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:05 schreef waht het volgende:
[..]
Die lui zijn dan ook semi-verplicht relevante documenten te lezen.
Hij wil het toch niet snappenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Het gaat niet om verdragen, maar om handelscontracten.
Remlof wil dat Nederlandse bedrijven die in pakweg Turkmenistan zaken willen doen, in plaats van een Nederlandse handelsattaché waarmee ze perfect kunnen communiceren en die het verschil tussen Nederland en Turkmenistan perfect kan inschatten, zaken moeten gaan doen via een Bulgaarse intermediair. Dan heb je gewoon een bord voor je kop.quote:
En Nederland handelt samen met de Vlamingen rechtstreeks met Texasquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:13 schreef waht het volgende:
In de VS handelen staten ook allemaal via Washington, dat is wel zo efficiënt.
Zoals het heurt, die machtsgeile eurotheïsten kunnen het krijgen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En Nederland handelt samen met de Vlamingen rechtstreeks met Texas
Grote kans dat een Bulgaar beter in staat is om te communiceren met een Turkmeen dan een Nederlander dat is. Vind je het echt zo moeilijk om buiten je eigen belevingswereld te denken?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Remlof wil dat Nederlandse bedrijven die in pakweg Turkmenistan zaken willen doen, in plaats van een Nederlandse handelsattaché waarmee ze perfect kunnen communiceren en die het verschil tussen Nederland en Turkmenistan perfect kan inschatten, zaken moeten gaan doen via een Bulgaarse intermediair. Dan heb je gewoon een bord voor je kop.
Ik vind jouw gedrag met steeds grotere regelmaat en niet alleen naar mij modonwaardig.quote:
Herstel, godse eurofielen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
We zijn allemaal eurofielen, mensen.
Het zal voor de gemiddelde Turkmeen waarschijnlijk lood om oud-ijzer zijn; een Bulgaar of een Nederlander.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Grote kans dat een Bulgaar beter in staat is om te communiceren met een Turkmeen dan een Nederlander dat is. Vind je het echt zo moeilijk om buiten je eigen belevingswereld te denken?
Die verrekte Roma die met alle tien miljoen op de Utrechtse Heuvelrug gaan wonen.quote:
Zonder meer, maar we zijn niet allemaal idioten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
We zijn allemaal eurofielen, mensen.
Je vergeet nog om te melden dat je in Milaan en Londen hebt gewoond. Met een Nederlandse ambassade zijn de lijnen kort, je kunt direct een ambassadeur inschakelen in plaats van het zoveelste dossier voor de derde secretaris van de handelsattaché te zijn, en je verliest tijd in het vertalen van communicatie tussen de vertegenwoordiging zelf en het bedrijf dat daar zaken wil doen. Het delen van huisvesting en andere materiële zaken lijkt me prima, maar een vierentwintigtalige diplomatieke vertegenwoordiging die ook nog eens gevoel moet hebben voor het verschil in economie en cultuur binnen Europa zelf - en dat is enorm - lijkt me vragen om een puinhoop.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Grote kans dat een Bulgaar beter in staat is om te communiceren met een Turkmeen dan een Nederlander dat is. Vind je het echt zo moeilijk om buiten je eigen belevingswereld te denken?
Misschien kan Ivo Niehe uitkomst bieden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:22 schreef GSbrder het volgende:
Lijkt me lastig te vinden; een diplomaat die 24 talen vloeiend spreekt.
Timmerfrans spreekt er 368.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:22 schreef GSbrder het volgende:
Lijkt me lastig te vinden; een diplomaat die 24 talen vloeiend spreekt.
Derk Bolt, in Spoorloos: mijn geld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien kan Ivo Niehe uitkomst bieden.
Werkelijk?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook bilaterale verdragen zijn onderhevig aan Europese wetgeving, dus er is voor lidstaten al heel weinig ruimte om te manouvreren.
Jouw werk hier is af. Naar de Brussel-mobiel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |