SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJ
Jammer genoeg wel ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat doet Frank niet en dat weet jij ook
Dat is zo.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Schijnt dat Ajax A1 dus ook in de mini-CL tegen Barca, Milan en Celtic gaan spelen.
Dit dusquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
kut TT. Niet eens Ajax met een hoofdletter
We hebben slechtere gehad hoor. Met Sno, Kenhetniet Bakkiechoco, Oleguer enzoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:36 schreef fantasyboy het volgende:
laten we eerlijk zijn....
De huidige ajax selectie is misschien de slechtste ajax selectie in 20 jaar......
Hou er maar weer mee op. Jij bent één van de matigste trolls van de afgelopen 20 jaar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:36 schreef fantasyboy het volgende:
De huidige ajax selectie is misschien de slechtste ajax selectie in 20 jaar......
2000/2001quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:36 schreef fantasyboy het volgende:
Ik weet niet hoor....quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben slechtere gehad hoor. Met Sno, Kenhetniet Bakkiechoco, Oleguer enzo
volgens mij liepen er toch nog 1 of 2 uitzonderlijke talenten rond...die zie ik nu niet..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben slechtere gehad hoor. Met Sno, Kenhetniet Bakkiechoco, Oleguer enzo
Jij bent echt een druiloor.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:38 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor....
Ik denk dat ajax de komende dagen nog zaken gaat doen ..want dit kan echt niet ....
Je ziet wel meer niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:39 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
volgens mij liepen er toch nog 1 of 2 uitzonderlijke talenten rond...die zie ik nu niet..
die bedoel ik jahquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
spelers als Chivu, Arveladze en vd Vaart hebben we nu niet
Derest was heeel slecht.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
spelers als Chivu, Arveladze en vd Vaart hebben we nu niet
wat is volgens jou nu wel goed dan...quote:
Ja we zijn nog steeds de kampioenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:42 schreef Nober het volgende:
TT
Jullie zijn Ajax, jullie zijn de besten!
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:42 schreef Nober het volgende:
TT
Dan mag je nog wel een periode doorkomen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:42 schreef Nober het volgende:
TT
wat doe je dan hier als je de eredivisie niet vindt?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik feliciteer je alsnog met deze amateurtitel aka de Mickey Mouse competitie.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik feliciteer ze alsnog met deze amateurtitel aka de Mickey Mouse competitie.
Thuis kunnen we wel winnen van Milan hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Thuis win je van Celtic en pak je met wat geluk een puntje tegen Milan, Barca verlies je twee keer, Celtic en Milan uit zijn hele zware wedstrijden als je daar 1 punt pakt mag je heel tevreden zijn
Barca thuis als alles al gedaan is met een B elftal lukt het ook wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Thuis win je van Celtic en pak je met wat geluk een puntje tegen Milan, Barca verlies je twee keer, Celtic en Milan uit zijn hele zware wedstrijden als je daar 1 punt pakt mag je heel tevreden zijn
Als alles mee zit en Milan heeft een mindere dag. Met een punt thuis tegen Milan mag je heel tevreden zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Thuis kunnen we wel winnen van Milan hoor.
Kunnen is wat anders dan doen, puntje zie ik ook nog wel lukken afhankelijk van welke wedstrijd het voor Milan isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op basis van het thuis duel tegen PSV?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voordeel in deze poule is dat iedereen van iedereen punten kan pakken. Erg vergelijkbaar met de poule van afgelopen jaar qua zwaarte. Toch ga ik er vooralsnog van uit dat doorstromen naar de EL het hoogst haalbare is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Denk het niet, met Tottenham speelt Eriksen ook tegen Manchester United, City en Chelsea etcquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:49 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Voordeel in deze poule is dat iedereen van iedereen punten kan pakken. Erg vergelijkbaar met de poule van afgelopen jaar qua zwaarte. Toch ga ik er vooralsnog van uit dat doorstromen naar de EL het hoogst haalbare is.
Zou dit Eriksen nog op andere gedachten kunnen brengen trouwens?
Denk je dat onze mannetjes met een vol Celtic Park om kunnen gaan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:50 schreef Tarado het volgende:
Celtic uit lijkt mij makkelijker of minder moeilijk dan thuis
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als alles mee zit en Milan heeft een mindere dag. Met een punt thuis tegen Milan mag je heel tevreden zijn
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kunnen is wat anders dan doen, puntje zie ik ook nog wel lukken afhankelijk van welke wedstrijd het voor Milan is
Ik hou gewoon hoop dat we kunnen winnen. Naïef misschien, maar toch gewoon hoop houden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Op basis van het thuis duel tegen PSV?
Daarvoor hebben we Poulgodquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk je dat onze mannetjes met een vol Celtic Park om kunnen gaan?
Ja dat denk ik dan weer wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet hoe het in Bernabeau ging de vorige keer?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dan weer wel.
Real Madrid is ietsje sterker dan Celtic lijkt mequote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet hoe het in Bernabeau ging de vorige keer?
Dat je Real en Celtic vergelijkt zegt wel wat over je mentale toestand.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet hoe het in Bernabeau ging de vorige keer?
Ditquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Real Madrid is ietsje sterker dan Celtic lijkt me. Slap argument dit
Juist omdat dat Spaanse publiek niet echt fanatiek is.
We zullen het zien ik voorspel een lastige wedstrijd in Glasgow. Uiteindelijk zijn het wel allemaal mooie wedstrijden en daar doe je het toch voorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Real Madrid is ietsje sterker dan Celtic lijkt me. Slap argument dit
Juist omdat dat Spaanse publiek niet echt fanatiek is.
Natuurlijk, is alleen maar mooi, daar zullen ze toch meer willen voetballen, in Amsterdam meer afwachten en minder ruimte latenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat was voornamelijk Co Adriaanse met zijn fantasie-opstelling in de thuiswedstrijd. Uit speelde Wamberto toen de wedstrijd van zijn leven. Als de scheids toen gewoon die penalty had gegeven 10 minuten voor het eind, dan hadden we ze in de return gewoon nog gepakt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:53 schreef Max-Westerman het volgende:
Een jaar of 10 geleden was Ajax vrij kansloos volgens mij in de voorronde voor de CL tegen Celtic
Maar dat was toen, dit seizoen haalt Ajax 18 punten in deze poule
Kan lastig worden, maar Ajax kan daar echt wel winnen hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We zullen het zien ik voorspel een lastige wedstrijd in Glasgow. Uiteindelijk zijn het wel allemaal mooie wedstrijden en daar doe je het toch voor
Coquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat was voornamelijk Co Adriaanse met zijn fantasie-opstelling in de thuiswedstrijd. Uit speelde Wamberto toen de wedstrijd van zijn leven. Als de scheids toen gewoon die penalty had gegeven 10 minuten voor het eind, dan hadden we ze in de return gewoon nog gepakt.
Het kan absoluut maar het wordt ontzettend lastigquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan lastig worden, maar Ajax kan daar echt wel winnen hoor.
Koop Tadic en Raffie.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wil je nog even iets tegen hem zeggen? Ga je gang hoor.
Waarom post je dat hier? Hij leest niet mee op FOK! hoor. Je kan hem beter eventjes bellen.quote:
Ik zie Ajax liever tegen Celtic spelen in een spannende pot dan tegen FC Djenprdepeppror voor de kat zijn kut.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het kan absoluut maar het wordt ontzettend lastig
In het oostblok win je ook niet zomaar een uitwedstrijd dat zagen we vorig seizoen alquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie Ajax liever tegen Celtic spelen in een spannende pot dan tegen FC Djenprdepeppror voor de kat zijn kut.
Thuiswedstrijd 4-2-4 met zowel Mido, Machlas als Zlatan voorinquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat was voornamelijk Co Adriaanse met zijn fantasie-opstelling in de thuiswedstrijd. Uit speelde Wamberto toen de wedstrijd van zijn leven. Als de scheids toen gewoon die penalty had gegeven 10 minuten voor het eind, dan hadden we ze in de return gewoon nog gepakt.
Maar met 7 punten redt je het ook nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het kan absoluut maar het wordt ontzettend lastig
En daar is dan nog geen kut aan ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In het oostblok win je ook niet zomaar een uitwedstrijd dat zagen we vorig seizoen al
Wat is dit toch altijd voor achterlijk gezwamquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:02 schreef GwaiLow het volgende:
Het slimste van Frank kan doen is alle CL wedstrijden met een B team gaan spelen. Gewoon met Jong Ajax oid. Zodat iedereen top fit blijft voor de competitie.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:02 schreef GwaiLow het volgende:
Het slimste van Frank kan doen is alle CL wedstrijden met een B team gaan spelen. Gewoon met Jong Ajax oid. Zodat iedereen top fit blijft voor de competitie.
Misschien Cuenca nog haha. Daar lachen ze om bij Barca.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik denk trouwens niet dat we nu nog spelers krijgen van Barca
Dat denk ik wel duels tussen Ajax en Celtic worden beslissendquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar met 7 punten redt je het ook niet
Wat bedoel je met altijd? En waarom achterlijk gezwam?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is dit toch altijd voor achterlijk gezwam![]()
Die liggen echt niet wakker van Ajaxquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik denk trouwens niet dat we nu nog spelers krijgen van Barca
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat denk ik wel duels tussen Ajax en Celtic worden beslissend
Het was sarcasme.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die liggen echt niet wakker van Ajax
Ehh omdat dit toch de potjes zijn die elke speler wil spelen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wat bedoel je met altijd? En waarom achterlijk gezwam?
Hou nou toch op manquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:02 schreef GwaiLow het volgende:
Omdat je een domme idioot bent.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wat bedoel je met altijd? En waarom achterlijk gezwam?
Tegen? Elftal gaat er beter door spelen denk ik. Denswil en Boilesen durven te voetballen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:05 schreef CaasS het volgende:
Ajax Life @ajaxlife 22m
Blind start waarschijnlijk niet in Groningen. VDHoorn moeite met aanpassen. Moisander/Denswil (op termijn) optie voor De Boer. #groaja #ajax
Valt ietwat tegen dit..
V/d Hoorn kan dus niet mee in het Ajax-spelletje, was te verwachten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:05 schreef CaasS het volgende:
Ajax Life @ajaxlife 22m
Blind start waarschijnlijk niet in Groningen. VDHoorn moeite met aanpassen. Moisander/Denswil (op termijn) optie voor De Boer. #groaja #ajax
Valt ietwat tegen dit..
Ik denk dat het tegenvalt omdat je weer 4 miljoen hebt betaald voor een bankzitter.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tegen? Elftal gaat er beter door spelen denk ik. Denswil en Boilesen durven te voetballen.
Dat dus. Al is die jongen 20 en komt hij over van Utrecht. Een aanpassingsperiode verdient hij dus wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat het tegenvalt omdat je weer 4 miljoen hebt betaald voor een bankzitter.
Tadic had je vorig jaar moeten kopen ja. Maar die moet nu 17 miljoen kosten ofzo. Dus wat een onzin allemaal joh. Ik heb hoop dat Ajax spaart voor de magere jaren om goede transfers te doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:06 schreef Amoeba het volgende:
Anderzijds is Ajax wel ontzettend gierig geworden ineens.
Tadic had allang gekocht moeten zijn.
Ja maar een aankoop van 4 miljoen mag er wel snel staan. Zoals Moisander vorig jaar, 2 dagen hier en speelde hier direct goed mee.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:07 schreef CaasS het volgende:
[..]
Dat dus. Al is die jongen 20 en komt hij over van Utrecht. Een aanpassingsperiode verdient hij dus wel.
Dit zijn juist de 'magere' jaren, er moeten straks alleen maar betere spelers uit de jeugd komen die aankopen overbodig maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tadic had je vorig jaar moeten kopen ja. Maar die moet nu 17 miljoen kosten ofzo. Dus wat een onzin allemaal joh. Ik heb hoop dat Ajax spaart voor de magere jaren om goede transfers te doen.
Aankopen zijn natuurlijk nooit overbodig. Al hoef je dan geen spelers als een Schone, Poulsen of van der Hoorn halen. Maar een kwaliteitsinjectie is altijd goed voor het team. Kan de jeugd zich dan ook aan optrekken en krijg je een goede selectie.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dit zijn juist de 'magere' jaren, er moeten straks alleen maar betere spelers uit de jeugd komen die aankopen overbodig maken.
Tuurlijk, maar Frank moet na het loten in deze poule gaan denken aan het kampioenschap. Een speler heeft niet altijd wat te willen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ehh omdat dit toch de potjes zijn die elke speler wil spelen?
En je word kampioen zodat je CL kan spelen, en dan laat je dat maar liggen. Wat zit je nu slap te trollen man.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar Frank moet na het loten in deze poule gaan denken aan het kampioenschap. Een speler heeft niet altijd wat te willen.
OK ik dacht 2e, dat lijkt me uitgesloten, maar een puntje tegen Milan zou kunnen en dan is 1 keer winnen en 1 keer gelijk tegen Celtic voldoende voor plek 3quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die gaan beslissen of je 3de word of 4de.
Dat kunnen ze ook aan Moisander en Poulsen bijvoorbeeld. Om nu te stellen dat die transfers geen enkele waarde hebben gehad is onzin.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aankopen zijn natuurlijk nooit overbodig. Al hoef je dan geen spelers als een Schone, Poulsen of van der Hoorn halen. Maar een kwaliteitsinjectie is altijd goed voor het team. Kan de jeugd zich dan ook aan optrekken en krijg je een goede selectie.
Nee hoor, bij Ajax nemen ze Europa wel gewoon serieus.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar Frank moet na het loten in deze poule gaan denken aan het kampioenschap. Een speler heeft niet altijd wat te willen.
Jij snapt het niet zo erg zie ik. Je wilt kampioen worden omdat je CL wil spelen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Verdedigen is toch wel het eerste wat ze moeten kunnen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tegen? Elftal gaat er beter door spelen denk ik. Denswil en Boilesen durven te voetballen.
Frank had natuurlijk gehoopt op een poule waar de kans op een 2e plek reëel is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja dat kunnen ze ook heel goed.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Verdedigen is toch wel het eerste wat ze moeten kunnen.
Tuurlijk hadden die waarde. Maar die komen dan uit de jeugd. En dan moet je een aankoop doen die het niveau echt omhoog trekt, en die niet meevoetbalt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat kunnen ze ook aan Moisander en Poulsen bijvoorbeeld. Om nu te stellen dat die transfers geen enkele waarde hebben gehad is onzin.
Heeft van Rhijn ooit niveau gehad?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:12 schreef Syntix het volgende:
Johan gaat het allemaal regelen voor ons met Barca, komt goed mede-Ajacieden![]()
Moisander/Denswil is wel een aardig voetballend centrum hoor, vooral als Boilesen daar ook nog eens bij staat en Van Rhijn zijn niveau terug krijgt
Haha nee ben een voetbal man in hart en nieren. Ben altijd overal bij en volg alles. En ik begrijp wel wat je bedoeld. Maar zonder Chris wordt je gewoon 4e in deze poule. Met Chris had je zomaar 2e kunnen worden en moet je uiteraard altijd je sterkste 11 opstellen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij snapt het niet zo erg zie ik. Je wilt kampioen worden omdat je CL wil spelen.
En als je tegen de mooist denkbare clubs loot dan wil iedere voetballer daar tegen spelen.
Waarschijnlijk heb je meer verstand van dammen of schaken want van voetbal weet je in ieder geval helemaal niets.
Jawel hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft van Rhijn ooit niveau gehad?
Denk dat Hoorn beter kan verdedigen dan Toby. Iig in de lucht.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:14 schreef Pedroso het volgende:
Als Alderweireld weg gaat dan lever je ook in qua kopkracht, zowel aanvallend als verdedigend.
Hopelijk dat vd Hoorn het snel oppikt die is in de lucht ook nog wel redelijk.
Hahaha.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha nee ben een voetbal man in hart en nieren. Ben altijd overal bij en volg alles.
Niets bijzonders.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat ik me afvraag is of die Barca fans ook wel enige binding hebben met Ajax, of dat het voor hen gewoon niks bijzonders is?
Nee hoor, nog niet, kan misschien wel beter wordenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat Hoorn beter kan verdedigen dan Toby. Iig in de lucht.
Serero heeft zo'n mooie functionele techniek, kijken of hij dat ook tegen HET middenveld van Spanje (exclusief Xabi Alonso) kan laten zien.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
We beginnen met Barca uit. Dus zonder Siem.
Serero tegen Iniesta
Er is toch een behoorlijke link met Barcaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:19 schreef Smoofie het volgende:
Wij hebben toch ook geen binding met Barca? Kom op man
Niet bijde supporters.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is toch een behoorlijke link met Barca.
Serero-Poulsen-Schöne tegen Iniesta-Busquest-Xaviquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:19 schreef Syntix het volgende:
[..]
Serero heeft zo'n mooie functionele techniek, kijken of hij dat ook tegen HET middenveld van Spanje (exclusief Xabi Alonso) kan laten zien.
1 is echt niet nodig, 2 zou een optie kunnen zijn maar goedkoop huren is waarschijnlijk eenvoudigerquote:
Ja, FireFox.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heeft Barcelona supporters dan?
Als die gewoon van Celtic winnen heb je kans dat ze het in Amsterdam wat rustiger aan doenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:20 schreef CaasS het volgende:
Over iets meer dan een maand Milan thuis, dan kan de Jong meedoen als het goed is. Zou goed nieuws zijn.
1 is niet nodig nee. Over 2 weet ik het niet, huren zoals nu is goedkoop ja, maar krijgt Ajax ook alle Horeca inkomsten enz of de Arena?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
1 is echt niet nodig, 2 zou een optie kunnen zijn maar goedkoop huren is waarschijnlijk eenvoudiger
Barcaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat ik me afvraag is of die Barca fans ook wel enige binding hebben met Ajax, of dat het voor hen gewoon niks bijzonders is?
Hij zou er toch 4-6 weken uit zijn en is toch al weer 2 weken weg?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:22 schreef Pedroso het volgende:
Als Siem idd maar één wedstrijd zou missen dan is het wel ideaal dat je Barca uit als 1e wedstrijd hebt.
Maar het zal heel krap worden dat ie Milan thuis haalt op 1 Oktober, dat is over een week of 5.
Is eigenlijk wel triest daar maar dat heeft ook met de economische situatie van veel Spanjaarden te maken, bedoel als je winst kan maken met je seizoenskaart waarom nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heeft Barcelona supporters dan?
Volgens mij zei hij in een interviewtje net dat hij snel een foto laat maken, als dat goed is kan hij weer trainen denk ik. Heeft alleen 2 weken helemaal niets gedaan, maar Milan thuis moet dan te doen zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:22 schreef Pedroso het volgende:
Als Siem idd maar één wedstrijd zou missen dan is het wel ideaal dat je Barca uit als 1e wedstrijd hebt.
Maar het zal heel krap worden dat ie Milan thuis haalt op 1 Oktober, dat is over een week of 5.
Dat is bij Milan altijd wel ja. Als het niet zo noodzakelijk is om te winnen dan doen ze het gewoon rustig aan en maak je kans om van ze te winnen, zeker thuis.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als die gewoon van Celtic winnen heb je kans dat ze het in Amsterdam wat rustiger aan doen
Omdat we altijd pech hebben. Net als dat we weer onze beste speler kwijtraken in de laatste week van augustus en dat we weer geen goede aankoop doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:23 schreef Syntix het volgende:
Naast het feit dat het een prachtige loting is, waarom hebben we WEER de zwaarste poule van allemaal?
Van Fred Benson naar Lionel Messi naar Tim Matavz.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
“@frenkdeboer: Wat een week voor Ajax medio september!
14 sep Ajax-PEC Zwolle
18 sep FC Barcelona-Ajax
22 sep PSV-Ajax
#topduels (@MijlpaalMin)”
Toppers.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Fred Benson naar Lionel Messi naar Tim Matavz.
Wat een rijtje.
Dus PSV speelt 19/09 ook een EL wedstrijd?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een rijtje.
messi in zo'n illuster rijtje plaatsenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een rijtje.
Ik denk dat ze tegen Celtic toch meer huis zullen houden, daar hebben ze nog een appeltje mee te schillenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
Messi sowieso top scorer van de cl met Ajax in de poule.
Tja, Psv, Ajax, Feyenoord, Vitesse, Twente in de poule maakt niet uit. Messi zal er tegen onze ploegen heel veel kunnen maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
Messi sowieso top scorer van de cl met Ajax in de poule.
Ja, tegen waarschijnlijk een fk ikrkijgeenverkoudheidski in Siberië met 30 graden onder het vriespunt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus PSV speelt 19/09 ook een EL wedstrijd?
Ook? WIJ spelen CLquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus PSV speelt 19/09 ook een EL wedstrijd?
Oké, gedaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:30 schreef Smoofie het volgende:
Jordii, jij zit op AN toch?
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum12/803-232.php
Vraag even hier wat een eventuele koop van de Arena oplevert. Of Ajax dan ook veel meer inkomsten uit de Arena kan halen en dus de begroting kan verhogen.
Sjonnie van de Burgerkingquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leo Beenhakker aanstellen als scout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Gewoon wat tekengeld toeschuiven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:42 schreef Smoofie het volgende:
Zou wel wat zijn, maar die papzak verdient meer bij degradatiekanidaat HSV.
80 miljoen in de kas, moet kunnen toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:43 schreef CaasS het volgende:
[..]
Gewoon wat tekengeld toeschuiven.
+ dat hij echt alleen nog maar als 10 kan fungeren, lopen kon hij vroeger al niet maar nu helemaal niet meerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:42 schreef Smoofie het volgende:
Zou wel wat zijn, maar die papzak verdient meer bij degradatiekanidaat HSV.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:43 schreef Tjacka het volgende:
wij kunnen milan wel hebben hoorOok nu hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Dit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
80 miljoen in de kas, moet kunnen toch?
Rot op met je Heitinga joh. Kan er geen klote van.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:43 schreef Smoofie het volgende:
Raffie voor Eriksen en Johnny voor Toby. Jwt. Niet dat we daar veel beter van worden
ik wil johnny nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:43 schreef Smoofie het volgende:
Raffie voor Eriksen en Johnny voor Toby. Jwt. Niet dat we daar veel beter van worden
Jij leest mijn laatste zin niet?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rot op met je Heitinga joh. Kan er geen klote van.
Weet ikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
+ dat hij echt alleen nog maar als 10 kan fungeren, lopen kon hij vroeger al niet maar nu helemaal niet meer
en tegen die tijd beheersen wij het positiespel weer primaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:44 schreef MouzurX het volgende:
PSV speelde 1-1 tegen ac milan en had kunnen winnen.
Uitwedstrijd hadden ze ook 0-1 voor kunnen komen.
Dus hoezo kansloos?
Sowieso Barca of Celtic dan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:45 schreef Tjacka het volgende:
barca, celtic of milan uit.
lastig kiezen wel
Ik wil naar Celtic uit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:45 schreef Tjacka het volgende:
lastig kiezen wel
ik 20% 1 punt 50%quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en tegen die tijd beheersen wij het positiespel weer prima
ik geef ajax 40% om 4 punten te paken tegen milan hoor
Dat krijgen we vast niet mee bij de NOS. Eerst lekker de voorspelling van Youri Mulder horenquote:
italie in december kan ook best lekker zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso Barca of Celtic dan.
Ik zou voor Celtic gaan.
Hoe is dat te doen met een Ajax Life clubcard?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:45 schreef Tjacka het volgende:
lastig kiezen wel
Milan niet .quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
italie in december kan ook best lekker zijn
niet te doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:48 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hoe is dat te doen met een Ajax Life clubcard?
Milan uit mss wel? Zit daar niet zo vaak vol toch...? Barca en Celtic zijn sowieso kansloos.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niet te doen.
ik spreek uit ervaring
ah ja die maakt er drie tegen onsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:48 schreef MouzurX het volgende:
Hoe doet boerrigter het eigenlijk bij celtic?
Geblesseerd. Nee, geen grapje.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:48 schreef MouzurX het volgende:
Hoe doet boerrigter het eigenlijk bij celtic?
dat zou kunnen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Milan uit mss wel? Zit daar niet zo vaak vol toch...? Barca en Celtic zijn sowieso kansloos.
twitter:arnovermeulen twitterde op donderdag 29-08-2013 om 20:47:28Ajax heeft geprobeerd om Marco van Ginkel van Chelsea te huren . Chelsea wilde ( nog ) niet meewerken. #nos reageer retweet
Nog steeds? Hoeveel wedstrijden ligt hij er nog uit dan?quote:
Nee uitrecht waren we te laat mee, dus zelfs de scc-houders hebben voorrang idd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat zou kunnen.
heb je uitrecht?
sinds dit jaar hebben de scc-houders ook nog voorrang op je.
dus de kans is nog kleiner dan de vorige jaren.
Trouwens best irritant die gozer die aan het zingen is.quote:
Barca en Milan wellicht wel denk ikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niet te doen.
ik spreek uit ervaring
zonder uitrecht mag je sowieso al niet pik.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nee uitrecht waren we te laat mee, dus zelfs de scc-houders hebben voorrang idd.
Ok, witte chineesquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:49 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:arnovermeulen twitterde op donderdag 29-08-2013 om 20:47:28Ajax heeft geprobeerd om Marco van Ginkel van Chelsea te huren . Chelsea wilde ( nog ) niet meewerken. #nos reageer retweet
Zou geweldig zijn als ze hem zouden kunnen huren maar ze willen het waarschijnlijk niet want dan wordt vitesse geen kampioen!!! o wacht dat worden ze toch al niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:49 schreef Gramulanion het volgende:
Dus. Dat valt toch een beetje tegen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:49 schreef Gramulanion het volgende:
lkkr dan. Moet ik gvd in maart eerst een uitrecht bij Ajax Life gaan aanvragenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zonder uitrecht mag je sowieso al niet pik.
ik denk alleen milan misschienquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:50 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Barca en Milan wellicht wel denk ik
Verklaar je nader. Is er al meer bekend over die scouting van ons en waarom er zoveel uit worden gegooid?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:51 schreef CaasS het volgende:
[..]
Dus. Dat valt toch een beetje tegen.
Bericht over de scouting die er grotendeels uit wordt gegooid ga je wel beter begrijpen zo.
Hoe groot is het uitvak bij Barca?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik denk alleen milan misschien
barca ook niet
Is het echt zo Tjacka dat je een uitrecht op je club card van AjaxLife moet hebben voor een buitenlandse wedstrijd, zelfs al raakt die niet uitverkocht na scc-houders?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik denk alleen milan misschien
barca ook niet
na de scc houders krijgen de mensen met ajaxlife clubcard met uitrecht de kans om te kopen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
Is het echt zo Tjacka dat je een uitrecht op je club card van AjaxLife moet hebben voor een buitenlandse wedstrijd, zelfs al raakt die niet uitverkocht na scc-houders?
quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
Verklaar je nader. Is er al meer bekend over die scouting van ons en waarom er zoveel uit worden gegooid?
kan je best gelijk in hebben ja. niet aan gedachtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:53 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hoe groot is het uitvak bij Barca?
Ik denk toch dat veel Ajacieden Spanje genoeg hebben gezien de afgelopen jaren, en het zal ook niet makkelijk zijn voor veel mensen om nog vrij te regelen enzo denk ik
Aanpassingsproblemen aldus de Boer.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:05 schreef Reemi het volgende:
"Stefano Denswil of de naar het centrum verhuizende Ricardo van Rhijn kunnen Alderweireld vervangen, zo meldde De Boer."
Weer geen Mike
Van Rhijn in het centrumquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:05 schreef Reemi het volgende:
"Stefano Denswil of de naar het centrum verhuizende Ricardo van Rhijn kunnen Alderweireld vervangen, zo meldde De Boer."
Weer geen Mike
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Lekker voor die 4 miljoen. Maar gelukkig kan Moisander prima met rechts uit de voeten en Denswil komt er wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aanpassingsproblemen aldus de Boer.
En waar baseer je dit nou weer op?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van Rhijn in het centrumNee dankje.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Rhijn in het centrumNee dankje. Doe maar gewoon Ligeon-Moisander-Denswil-Boilesen.
Van Rhijn in het centrum en Ligeon rechtsbackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou er voor tekenen.
Snelle Egel
Zo'n slappeling in het centrum, alsjeblieft niet zeg.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:09 schreef S0nic het volgende:
[..]
Van Rhijn in het centrum en Ligeon rechtsbackIk zou er voor tekenen.
Niet te vergelijken, kan daar prima spelen denk ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zo'n slappeling in het centrum, alsjeblieft niet zeg.
Omdat ik hem al een hele tijd matig vind spelen. Dan moet je hem niet op een belangrijke positie zetten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En waar baseer je dit nou weer op?
Gewoon Denswil in het centrum.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:09 schreef S0nic het volgende:
[..]
Van Rhijn in het centrum en Ligeon rechtsbackIk zou er voor tekenen.
Hoe hij zijn duels aangaat... Ik weet het niet. Hij kan wel redelijk koppen ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet te vergelijken, kan daar prima spelen denk ik.
Jij vind echt alles goed wat Ajax doet. Dat is ook weer wat overdreven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet te vergelijken, kan daar prima spelen denk ik.
Nee hoor, beter opletten dan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vind echt alles goed wat Ajax doet. Dat is ook weer wat overdreven.
Nee hoor, beter opletten dan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja over het vorige beleid ja. Niet onder dit beleid.
Het moet geen van Ginkel-Poulsen-de Jong worden nee. Dan kan je combinatievoetbal wel vergeten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:18 schreef tammepiet het volgende:
Droompoule.
Wat betreft Chris enorm triest dat alweer je beste speler (na Suarez, Vertonghen) naar een club die Europa League speelt.
Ajax moet in zijn buidel gaan tasten. Die namen Duarte, van Ginkel of Tadic zijn weer zo voorspelbaar. Waar de fuck is de scouting?
Van Ginkel leuk maar als vervanger de Jong zeker geen vervanger voor Eriksen.
Bazoer? Serious?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het moet geen van Ginkel-Poulsen-de Jong worden nee. Dan kan je combinatievoetbal wel vergeten.
Doe dan Andersen-Bazoer-van Ginkel en de Jong in de spits.
Bazoer ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:21 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Bazoer? Serious?
Krikc in de spits droppen hoop ik.
Tuurlijk man. Of Lobotka, ook goed. Laat dan die talenten maar spelen tochquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:21 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Bazoer? Serious?
Krikc in de spits droppen hoop ik.
Prima, maar dan moet je ook niet zeuren als Ajax op plek 4 eindigt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk man. Of Lobotka, ook goed. Laat dan die talenten maar spelen toch
Beetje overdreven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Prima, maar dan moet je ook niet zeuren als Ajax op plek 4 eindigt.
Ja het is nu te laat voor grote aankopen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Prima, maar dan moet je ook niet zeuren als Ajax op plek 4 eindigt.
Dit dus. En waarom wordt er geen vraag gesteld op de persco. over Van Ginkel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon Denswil in het centrum.
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het is nu te laat voor grote aankopen.
Omdat de NOS alleen maar open deuren wil intrappen en geen goede vragen stelt. Ik vond eigenlijk alleen dat at5 op dat trainingskamp een keer echt goede vragen stelde. Zeg maar wat een supporter zou vragen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit dus. En waarom wordt er geen vraag gesteld op de persco. over Van Ginkel.
NOS faal #9832923329832838932
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja jij wil Tadic halen voor 17 miljoen. Maar dat gaat niet gebeuren.
Sowieso snap ik dat niet. Lees jezelf als verslaggever eens in; ook al zijn het geruchten. Wij, Ajacieden, willen het allemaal weten!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat de NOS alleen maar open deuren wil intrappen en geen goede vragen stelt. Ik vond eigenlijk alleen dat at5 op dat trainingskamp een keer echt goede vragen stelde. Zeg maar wat een supporter zou vragen.
Dan zijn het toch van die slappe vragen en vragen ze ook niet door. Het niveau van die verslaggevers en journalisten is echt lachwekkend. Nooit komen ze met een prikkelende vraag, maar het is altijd zo cliche. En dan verbaasd zijn dat die spelers niks zeggen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
Sowieso snap ik dat niet. Lees jezelf als verslaggever eens in; ook al zijn het geruchten. Wij, Ajacieden, willen het allemaal weten!
Gewoon twitter bommen gooien op frank en ronald.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
Sowieso snap ik dat niet. Lees jezelf als verslaggever eens in; ook al zijn het geruchten. Wij, Ajacieden, willen het allemaal weten!
Ik gok dat er morgen tijdens collegetour boeiender vragen worden gesteld dan alle verslaggevers bij elkaar de laatste jaren hebben gedaan...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zijn het toch van die slappe vragen en vragen ze ook niet door. Het niveau van die verslaggevers en journalisten is echt lachwekkend. Nooit komen ze met een prikkelende vraag, maar het is altijd zo cliche. En dan verbaasd zijn dat die spelers niks zeggen.
Zal wel over de camping gaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik gok dat er morgen tijdens collegetour boeiender vragen worden gesteld dan alle verslaggevers bij elkaar de laatste jaren hebben gedaan...
Vast ook wel eens, maar ook wel inhoudelijk denk ik. Kan me niet voorstellen dat niemand daar verstand van voetbal heeft als je naar Frank de Boer gaat...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel over de camping gaan.
ANquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Op Ajax Netwerk geloven ze een tweet dat Dusan Tadic op weg zou zijn naar Ajax..
Op AN zei die ene gozer ook dat Chadli en Maher al zo goed als rond waren met Ajax.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Op Ajax Netwerk geloven ze een tweet dat Dusan Tadic op weg zou zijn naar Ajax..
Daar denken ze er meer verstand van te hebben dan een Frank de Boer. Proffeseuren genoeg.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
ANalle negativiteit van de hele wereld zit daar...
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar denken ze er meer verstand van te hebben dan een Frank de Boer. Proffeseuren genoeg.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op AN zei die ene gozer ook dat Chadli en Maher al zo goed als rond waren met Ajax.
Nou ik zie het.
twitter:rleget twitterde op donderdag 29-08-2013 om 14:10:42#DusanTadic #Tadic van #FcTwente onderweg naar #Ajax als vervanger van #Eriksen Mooie versterking voor #landskampioen #Dinkelland reageer retweet
twitter:Erik_FCT twitterde op donderdag 29-08-2013 om 17:27:22@rleget neem jij jezelf nog serieus? Zo jammer dit. reageer retweet
Als je alle tweets moet geloven had Ajax nu gewoon dik 1e moeten eindigen in Poule H.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:rleget twitterde op donderdag 29-08-2013 om 14:10:42#DusanTadic #Tadic van #FcTwente onderweg naar #Ajax als vervanger van #Eriksen Mooie versterking voor #landskampioen #Dinkelland reageer retweet
twitter:Erik_FCT twitterde op donderdag 29-08-2013 om 17:27:22@rleget neem jij jezelf nog serieus? Zo jammer dit. reageer retweet
Iddquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar denken ze er meer verstand van te hebben dan een Frank de Boer. Proffeseuren genoeg.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:rleget twitterde op donderdag 29-08-2013 om 14:10:42#DusanTadic #Tadic van #FcTwente onderweg naar #Ajax als vervanger van #Eriksen Mooie versterking voor #landskampioen #Dinkelland reageer retweet
Rleget is held.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
IddWat wel grappig is, er zitten daar van die gasten die echt alles ter wereld af scouten voor Ajax maar het dan niet melden aan Ajax zelf
[..]sure rleget is een goede bron
niemand die het meldt, maar hij wel.
Ze openen ook om iedere scheet een nieuw topic daar bij de aankopenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
IddWat wel grappig is, er zitten daar van die gasten die echt alles ter wereld af scouten voor Ajax maar het dan niet melden aan Ajax zelf
Die willen op de korte termijn verbetering zien, denk dat het beter is dat je dit Ajax wat meer de tijd gaat gunnen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
Voor welk gerucht idd. Ze openen daar zelfs topics voor spelers die zij vinden dat Ajax moet halenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze openen ook om iedere scheet een nieuw topic daar bij de aankopen
Ik heb een succestopic geopend met betrekking tot het kansloze gerucht van die Sperduti.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze openen ook om iedere scheet een nieuw topic daar bij de aankopen
Dat is één zo'n gozer die met allemaal spelers uit de 4e divisie Chili komt enzo.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Voor welk gerucht idd. Ze openen daar zelfs topics voor spelers die zij vinden dat Ajax moet halen
Van de beurs en de ArenA kopen is idd geen verkeerd plan voor de langere termijn. Kunnen we ons daarna weer helemaal focussen op CL's winnen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die willen op de korte termijn verbetering zien, denk dat het beter is dat je dit Ajax wat meer de tijd gaat gunnen.
Bijvoorbeeld slimmere dingen doen zoals Smoofie wel eens voorstelt met de ArenA kopen of van de beurs gaan.
Stinstonquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een succestopic geopend met betrekking tot het kansloze gerucht van die Sperduti.
Niemand is geschikt voor Ajax daar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Als we hen moeten geloven is Finnbogason de ideale spits voor Ajax.
Hahaha ja dat jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is één zo'n gozer die met allemaal spelers uit de 4e divisie Chili komt enzo.
En uiteindelijk ging die overschatte jongen naar Roda JC. De bal is wel eens minder misvormd geweest.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niemand is geschikt voor Ajax daar.
Behalve Kali.
Ach er zitten daar ook mensen te zeiken op de spelersbus. Dan moet je wel echt een heel zwaar leven hebben, godallemachtig.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hahaha ja dat jaof gasten uit de 2e divisie in Japan of zo
Fier Koen is de beschermheilige van het Ajax shirttopic.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach er zitten daar ook mensen te zeiken op de spelersbus. Dan moet je wel echt een heel zwaar leven hebben, godallemachtig.
Dat wel ja. Al meldt Jordi die dingen ook vaak hier.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Jeugdtopics zijn nog wel de moeite waard om te volgen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb je ook wat tweets als bewijs? Dat hij gespot is ?
8-0, op zeker.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:48 schreef TLC het volgende:
Haha uit beginnen tegen Barca, ik hoop zo dat Ajax de score beperkt kan houden tot onder de 5 tegendoelpunten
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
De CL kan me geen reet boeien momenteel.
We spelen tegen de beste speler van de wereld en misschien wel allertijden hè.quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
De CL kan me geen reet boeien momenteel.
quote:
Ik ook niet. Ronaldo > messi.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We spelen tegen de beste speler van de wereld en misschien wel allertijden hè.
inZanity is het hier niet mee eens.
Cruijff is allang gestopt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We spelen tegen de beste speler van de wereld en misschien wel allertijden hè.
inZanity is het hier niet mee eens.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:52 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ronaldo > messi.
Sowieso is Zidane de beste ooit.
quote:
Dat gerucht kwam na de persconferentie....quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |