Gewoon twitter bommen gooien op frank en ronald.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
Sowieso snap ik dat niet. Lees jezelf als verslaggever eens in; ook al zijn het geruchten. Wij, Ajacieden, willen het allemaal weten!
Ik gok dat er morgen tijdens collegetour boeiender vragen worden gesteld dan alle verslaggevers bij elkaar de laatste jaren hebben gedaan...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zijn het toch van die slappe vragen en vragen ze ook niet door. Het niveau van die verslaggevers en journalisten is echt lachwekkend. Nooit komen ze met een prikkelende vraag, maar het is altijd zo cliche. En dan verbaasd zijn dat die spelers niks zeggen.
Zal wel over de camping gaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik gok dat er morgen tijdens collegetour boeiender vragen worden gesteld dan alle verslaggevers bij elkaar de laatste jaren hebben gedaan...
Vast ook wel eens, maar ook wel inhoudelijk denk ik. Kan me niet voorstellen dat niemand daar verstand van voetbal heeft als je naar Frank de Boer gaat...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel over de camping gaan.
ANquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Op Ajax Netwerk geloven ze een tweet dat Dusan Tadic op weg zou zijn naar Ajax..
Op AN zei die ene gozer ook dat Chadli en Maher al zo goed als rond waren met Ajax.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Op Ajax Netwerk geloven ze een tweet dat Dusan Tadic op weg zou zijn naar Ajax..
Daar denken ze er meer verstand van te hebben dan een Frank de Boer. Proffeseuren genoeg.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
ANalle negativiteit van de hele wereld zit daar...
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar denken ze er meer verstand van te hebben dan een Frank de Boer. Proffeseuren genoeg.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op AN zei die ene gozer ook dat Chadli en Maher al zo goed als rond waren met Ajax.
Nou ik zie het.
twitter:rleget twitterde op donderdag 29-08-2013 om 14:10:42#DusanTadic #Tadic van #FcTwente onderweg naar #Ajax als vervanger van #Eriksen Mooie versterking voor #landskampioen #Dinkelland reageer retweet
twitter:Erik_FCT twitterde op donderdag 29-08-2013 om 17:27:22@rleget neem jij jezelf nog serieus? Zo jammer dit. reageer retweet
Als je alle tweets moet geloven had Ajax nu gewoon dik 1e moeten eindigen in Poule H.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:rleget twitterde op donderdag 29-08-2013 om 14:10:42#DusanTadic #Tadic van #FcTwente onderweg naar #Ajax als vervanger van #Eriksen Mooie versterking voor #landskampioen #Dinkelland reageer retweet
twitter:Erik_FCT twitterde op donderdag 29-08-2013 om 17:27:22@rleget neem jij jezelf nog serieus? Zo jammer dit. reageer retweet
Iddquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar denken ze er meer verstand van te hebben dan een Frank de Boer. Proffeseuren genoeg.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:rleget twitterde op donderdag 29-08-2013 om 14:10:42#DusanTadic #Tadic van #FcTwente onderweg naar #Ajax als vervanger van #Eriksen Mooie versterking voor #landskampioen #Dinkelland reageer retweet
Rleget is held.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
IddWat wel grappig is, er zitten daar van die gasten die echt alles ter wereld af scouten voor Ajax maar het dan niet melden aan Ajax zelf
[..]sure rleget is een goede bron
niemand die het meldt, maar hij wel.
Ze openen ook om iedere scheet een nieuw topic daar bij de aankopenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
IddWat wel grappig is, er zitten daar van die gasten die echt alles ter wereld af scouten voor Ajax maar het dan niet melden aan Ajax zelf
Die willen op de korte termijn verbetering zien, denk dat het beter is dat je dit Ajax wat meer de tijd gaat gunnen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
Voor welk gerucht idd. Ze openen daar zelfs topics voor spelers die zij vinden dat Ajax moet halenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze openen ook om iedere scheet een nieuw topic daar bij de aankopen
Ik heb een succestopic geopend met betrekking tot het kansloze gerucht van die Sperduti.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze openen ook om iedere scheet een nieuw topic daar bij de aankopen
Dat is één zo'n gozer die met allemaal spelers uit de 4e divisie Chili komt enzo.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Voor welk gerucht idd. Ze openen daar zelfs topics voor spelers die zij vinden dat Ajax moet halen
Van de beurs en de ArenA kopen is idd geen verkeerd plan voor de langere termijn. Kunnen we ons daarna weer helemaal focussen op CL's winnen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die willen op de korte termijn verbetering zien, denk dat het beter is dat je dit Ajax wat meer de tijd gaat gunnen.
Bijvoorbeeld slimmere dingen doen zoals Smoofie wel eens voorstelt met de ArenA kopen of van de beurs gaan.
Stinstonquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een succestopic geopend met betrekking tot het kansloze gerucht van die Sperduti.
Niemand is geschikt voor Ajax daar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Als we hen moeten geloven is Finnbogason de ideale spits voor Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |