Poule des doods is dat teams gelijkaardig aan elkaar zijn en dat is de poule van Ajax duidelijk nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook leuk poultje ja. Maar geen wereldteam erin, dus niet poule des doods.
Maar Ajax komt nooit eens in een makkelijk poultje ofzo. Of dan worden ze genaaid
Ajax heeft geen 10.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Creatieve nummer 10, achter de spits. Met vrijheid.
rot gewoon opquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:29 schreef starla het volgende:
[..]
We zullen zien wie er dichterbij zit. Ik zeg 1 punt: thuis gelijk tegen Celtic, de rest wordt verloren. Jij zegt 7.
Bij 0, 1, 2 en 3 punten ben ik een heldin en heb jij voor eeuwig te zwijgen met je 'voetbalverstand'.
Bij 4 punten weten we net zoveel.
Bij 5 of meer punten, dan kook ik iets lekkers voor je.
Ok?
waar zeg ik 7quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:29 schreef starla het volgende:
[..]
We zullen zien wie er dichterbij zit. Ik zeg 1 punt: thuis gelijk tegen Celtic, de rest wordt verloren. Jij zegt 7.
Bij 0, 1, 2 en 3 punten ben ik een heldin en heb jij voor eeuwig te zwijgen met je 'voetbalverstand'.
Ok?
Ajax kan Milan en Celtic hebben. Milan en Celtic hebben gewonnen van Barca vorig jaar. Why not.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Poule des doods is dat teams gelijkaardig aan elkaar zijn en dat is de poule van Ajax duidelijk niet
Je kan ook gewoon 6e worden en helemaal geen Europees voetbal spelen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:29 schreef starla het volgende:
[..]
Ok?
Met die middelmaat kan je Milan niet hebben hoor. maar dromen magquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax kan Milan en Celtic hebben. Milan en Celtic hebben gewonnen van Barca vorig jaar. Why not.
is ze van twente ja?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon 6e worden en helemaal geen Europees voetbal spelen.
Tuurlijk, als je er op tijd bij bent.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kijken of ik aan kaarten kan komen.
Tuurlijk wel man.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met die middelmaat kan je Milan niet hebben hoor. maar dromen mag
Ach ik wil naar alle drie de potjes wel. Ajax-Barca zal wel heel snel uitverkocht zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je er op tijd bij bent.
Dat is hetzelfde als Retweeten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:31 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Waarom quote jij altijd alles en iedereen
Bazoer en Andersenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja met wie ? Schone en Poulsen zeker ?
Passe partouts zullen wel eerst in de verkoop gaan toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik wil naar alle drie de potjes wel. Ajax-Barca zal wel heel snel uitverkocht zijn.
Zou best kunnen, maar ik heb ook PSV - Milan gezien. En ZO worden ze zeker geen eerste.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:31 schreef fantasyboy het volgende:
het zal me echt niks verbazen als Milan eerste wordt in de poule
Denk het wel ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Passe partouts zullen wel eerst in de verkoop gaan toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |