Oké, gedaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:30 schreef Smoofie het volgende:
Jordii, jij zit op AN toch?
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum12/803-232.php
Vraag even hier wat een eventuele koop van de Arena oplevert. Of Ajax dan ook veel meer inkomsten uit de Arena kan halen en dus de begroting kan verhogen.
Sjonnie van de Burgerkingquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leo Beenhakker aanstellen als scout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Gewoon wat tekengeld toeschuiven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:42 schreef Smoofie het volgende:
Zou wel wat zijn, maar die papzak verdient meer bij degradatiekanidaat HSV.
80 miljoen in de kas, moet kunnen toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:43 schreef CaasS het volgende:
[..]
Gewoon wat tekengeld toeschuiven.
+ dat hij echt alleen nog maar als 10 kan fungeren, lopen kon hij vroeger al niet maar nu helemaal niet meerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:42 schreef Smoofie het volgende:
Zou wel wat zijn, maar die papzak verdient meer bij degradatiekanidaat HSV.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:43 schreef Tjacka het volgende:
wij kunnen milan wel hebben hoorOok nu hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Dit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
80 miljoen in de kas, moet kunnen toch?
Rot op met je Heitinga joh. Kan er geen klote van.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:43 schreef Smoofie het volgende:
Raffie voor Eriksen en Johnny voor Toby. Jwt. Niet dat we daar veel beter van worden
ik wil johnny nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:43 schreef Smoofie het volgende:
Raffie voor Eriksen en Johnny voor Toby. Jwt. Niet dat we daar veel beter van worden
Jij leest mijn laatste zin niet?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rot op met je Heitinga joh. Kan er geen klote van.
Weet ikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
+ dat hij echt alleen nog maar als 10 kan fungeren, lopen kon hij vroeger al niet maar nu helemaal niet meer
en tegen die tijd beheersen wij het positiespel weer primaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:44 schreef MouzurX het volgende:
PSV speelde 1-1 tegen ac milan en had kunnen winnen.
Uitwedstrijd hadden ze ook 0-1 voor kunnen komen.
Dus hoezo kansloos?
Sowieso Barca of Celtic dan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:45 schreef Tjacka het volgende:
barca, celtic of milan uit.
lastig kiezen wel
Ik wil naar Celtic uit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:45 schreef Tjacka het volgende:
lastig kiezen wel
ik 20% 1 punt 50%quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en tegen die tijd beheersen wij het positiespel weer prima
ik geef ajax 40% om 4 punten te paken tegen milan hoor
Dat krijgen we vast niet mee bij de NOS. Eerst lekker de voorspelling van Youri Mulder horenquote:
italie in december kan ook best lekker zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso Barca of Celtic dan.
Ik zou voor Celtic gaan.
Hoe is dat te doen met een Ajax Life clubcard?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:45 schreef Tjacka het volgende:
lastig kiezen wel
Milan niet .quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
italie in december kan ook best lekker zijn
niet te doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:48 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hoe is dat te doen met een Ajax Life clubcard?
Milan uit mss wel? Zit daar niet zo vaak vol toch...? Barca en Celtic zijn sowieso kansloos.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niet te doen.
ik spreek uit ervaring
ah ja die maakt er drie tegen onsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:48 schreef MouzurX het volgende:
Hoe doet boerrigter het eigenlijk bij celtic?
Geblesseerd. Nee, geen grapje.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:48 schreef MouzurX het volgende:
Hoe doet boerrigter het eigenlijk bij celtic?
dat zou kunnen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Milan uit mss wel? Zit daar niet zo vaak vol toch...? Barca en Celtic zijn sowieso kansloos.
twitter:arnovermeulen twitterde op donderdag 29-08-2013 om 20:47:28Ajax heeft geprobeerd om Marco van Ginkel van Chelsea te huren . Chelsea wilde ( nog ) niet meewerken. #nos reageer retweet
Nog steeds? Hoeveel wedstrijden ligt hij er nog uit dan?quote:
Nee uitrecht waren we te laat mee, dus zelfs de scc-houders hebben voorrang idd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat zou kunnen.
heb je uitrecht?
sinds dit jaar hebben de scc-houders ook nog voorrang op je.
dus de kans is nog kleiner dan de vorige jaren.
Trouwens best irritant die gozer die aan het zingen is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |