Tuurlijk hadden die waarde. Maar die komen dan uit de jeugd. En dan moet je een aankoop doen die het niveau echt omhoog trekt, en die niet meevoetbalt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat kunnen ze ook aan Moisander en Poulsen bijvoorbeeld. Om nu te stellen dat die transfers geen enkele waarde hebben gehad is onzin.
Heeft van Rhijn ooit niveau gehad?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:12 schreef Syntix het volgende:
Johan gaat het allemaal regelen voor ons met Barca, komt goed mede-Ajacieden![]()
Moisander/Denswil is wel een aardig voetballend centrum hoor, vooral als Boilesen daar ook nog eens bij staat en Van Rhijn zijn niveau terug krijgt
Haha nee ben een voetbal man in hart en nieren. Ben altijd overal bij en volg alles. En ik begrijp wel wat je bedoeld. Maar zonder Chris wordt je gewoon 4e in deze poule. Met Chris had je zomaar 2e kunnen worden en moet je uiteraard altijd je sterkste 11 opstellen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij snapt het niet zo erg zie ik. Je wilt kampioen worden omdat je CL wil spelen.
En als je tegen de mooist denkbare clubs loot dan wil iedere voetballer daar tegen spelen.
Waarschijnlijk heb je meer verstand van dammen of schaken want van voetbal weet je in ieder geval helemaal niets.
Jawel hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft van Rhijn ooit niveau gehad?
Denk dat Hoorn beter kan verdedigen dan Toby. Iig in de lucht.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:14 schreef Pedroso het volgende:
Als Alderweireld weg gaat dan lever je ook in qua kopkracht, zowel aanvallend als verdedigend.
Hopelijk dat vd Hoorn het snel oppikt die is in de lucht ook nog wel redelijk.
Hahaha.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha nee ben een voetbal man in hart en nieren. Ben altijd overal bij en volg alles.
Niets bijzonders.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat ik me afvraag is of die Barca fans ook wel enige binding hebben met Ajax, of dat het voor hen gewoon niks bijzonders is?
Nee hoor, nog niet, kan misschien wel beter wordenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat Hoorn beter kan verdedigen dan Toby. Iig in de lucht.
Serero heeft zo'n mooie functionele techniek, kijken of hij dat ook tegen HET middenveld van Spanje (exclusief Xabi Alonso) kan laten zien.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
We beginnen met Barca uit. Dus zonder Siem.
Serero tegen Iniesta
Er is toch een behoorlijke link met Barcaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:19 schreef Smoofie het volgende:
Wij hebben toch ook geen binding met Barca? Kom op man
Niet bijde supporters.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is toch een behoorlijke link met Barca.
Serero-Poulsen-Schöne tegen Iniesta-Busquest-Xaviquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:19 schreef Syntix het volgende:
[..]
Serero heeft zo'n mooie functionele techniek, kijken of hij dat ook tegen HET middenveld van Spanje (exclusief Xabi Alonso) kan laten zien.
1 is echt niet nodig, 2 zou een optie kunnen zijn maar goedkoop huren is waarschijnlijk eenvoudigerquote:
Ja, FireFox.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heeft Barcelona supporters dan?
Als die gewoon van Celtic winnen heb je kans dat ze het in Amsterdam wat rustiger aan doenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:20 schreef CaasS het volgende:
Over iets meer dan een maand Milan thuis, dan kan de Jong meedoen als het goed is. Zou goed nieuws zijn.
1 is niet nodig nee. Over 2 weet ik het niet, huren zoals nu is goedkoop ja, maar krijgt Ajax ook alle Horeca inkomsten enz of de Arena?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
1 is echt niet nodig, 2 zou een optie kunnen zijn maar goedkoop huren is waarschijnlijk eenvoudiger
Barcaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat ik me afvraag is of die Barca fans ook wel enige binding hebben met Ajax, of dat het voor hen gewoon niks bijzonders is?
Hij zou er toch 4-6 weken uit zijn en is toch al weer 2 weken weg?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:22 schreef Pedroso het volgende:
Als Siem idd maar één wedstrijd zou missen dan is het wel ideaal dat je Barca uit als 1e wedstrijd hebt.
Maar het zal heel krap worden dat ie Milan thuis haalt op 1 Oktober, dat is over een week of 5.
Is eigenlijk wel triest daar maar dat heeft ook met de economische situatie van veel Spanjaarden te maken, bedoel als je winst kan maken met je seizoenskaart waarom nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heeft Barcelona supporters dan?
Volgens mij zei hij in een interviewtje net dat hij snel een foto laat maken, als dat goed is kan hij weer trainen denk ik. Heeft alleen 2 weken helemaal niets gedaan, maar Milan thuis moet dan te doen zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:22 schreef Pedroso het volgende:
Als Siem idd maar één wedstrijd zou missen dan is het wel ideaal dat je Barca uit als 1e wedstrijd hebt.
Maar het zal heel krap worden dat ie Milan thuis haalt op 1 Oktober, dat is over een week of 5.
Dat is bij Milan altijd wel ja. Als het niet zo noodzakelijk is om te winnen dan doen ze het gewoon rustig aan en maak je kans om van ze te winnen, zeker thuis.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als die gewoon van Celtic winnen heb je kans dat ze het in Amsterdam wat rustiger aan doen
Omdat we altijd pech hebben. Net als dat we weer onze beste speler kwijtraken in de laatste week van augustus en dat we weer geen goede aankoop doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:23 schreef Syntix het volgende:
Naast het feit dat het een prachtige loting is, waarom hebben we WEER de zwaarste poule van allemaal?
Van Fred Benson naar Lionel Messi naar Tim Matavz.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
“@frenkdeboer: Wat een week voor Ajax medio september!
14 sep Ajax-PEC Zwolle
18 sep FC Barcelona-Ajax
22 sep PSV-Ajax
#topduels (@MijlpaalMin)”
Toppers.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Fred Benson naar Lionel Messi naar Tim Matavz.
Wat een rijtje.
Dus PSV speelt 19/09 ook een EL wedstrijd?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een rijtje.
messi in zo'n illuster rijtje plaatsenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een rijtje.
Ik denk dat ze tegen Celtic toch meer huis zullen houden, daar hebben ze nog een appeltje mee te schillenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
Messi sowieso top scorer van de cl met Ajax in de poule.
Tja, Psv, Ajax, Feyenoord, Vitesse, Twente in de poule maakt niet uit. Messi zal er tegen onze ploegen heel veel kunnen maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
Messi sowieso top scorer van de cl met Ajax in de poule.
Ja, tegen waarschijnlijk een fk ikrkijgeenverkoudheidski in Siberië met 30 graden onder het vriespunt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus PSV speelt 19/09 ook een EL wedstrijd?
Ook? WIJ spelen CLquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus PSV speelt 19/09 ook een EL wedstrijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |